Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää savuaa taas ton miehen kanssa, auttakaa!

Vierailija
26.02.2017 |

Hyvin alko tämäkin päivä. Mies lähti pelimatkalle ja mun piti kirjottaa yks työjuttu pöytäkoneella. Meillä on siis vaan yks yhteisessä käytössä oleva kone, jota mies pääasiassa käyttää.
No eikö sieltä lävähtäny silmille miehen facen mesekeskustelu, jossa joku eukko on lähettäny sille alastonkuviaan. Ja näitä on lähetelly jo pidemmän aikaa näköjään. Jututkin näkyy olevan aika seksuaalissävytteisiä molemmin puolin.

Just nyt tekis mieli pakata äijän kamat ja roudata ne tonne parkkipaikalle odottamaan omistajaansa. Tää ei oo eka kerta, kun se tekee tätä. Mä olen vuosia sitten tehny sille selväks, etten tollasta viestittelyä hyväksy, edelliset kerrat oli sillon, kun lapset oli vauvoja. Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.
Ehkä ymmärtäisin jos meidän liitto olis täysin seksitön ja muuta, mut kun ei ole. Pari kuukautta olen ollu tavallista kiireisempi ja väsyneempi kun on uusi työ, peittoakin on silti heilutettu useamman kerran viikossa.

Mitä vittua mä teen ton kanssa? Tiedän jo valmiiks mihin keskustelu äijän kanssa johtaa. Se haukkuu mut sairaalloisen mustasukkaseks ja vannoo viattomuuttaan, koska ei hän voi sille mitään, jos joku haluaa kuviaan hälle lähettää. Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks. Ehkä se onkin viatonta, mut musta ei kuitenkaan mitenkään hyväksyttävissä naimisissa olevalta ihmiseltä. Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle. Näin se on ennenkin menny. Jotenkin toi osaa aina kääntää jutun mua vastaan. Ja mä jään nuolemaan haavojani ja koitan unohtaa koko jutun.

Aika sekavaa tekstiä, mut nyt ei oikeen ajatus kulje, sydän hakkaa ja kädet tärisee. Olenko mä teistä muista tiukkapiponen ja mustasukkanen nillittäjä, kuten mies antaa ymmärtää? Siis onko tää ongelma vaan mun korvien välissä? Mitä tekisitte mun asemassa?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät alastonkuvia jollekin miehelle (bongaa jostain deittipalvelusta tms) tai pyydät sitä lähettämään kalukuvia sulle. Vähän sitä "flirttiä" tekstiä mukaan. Koska se on ihan ok.

Sit pyydät miehen ihan hyväntuulisesti kanssasi lueskelemaan viestinvaihtoa. Koska se nyt vaan on ihan harmitonta ajanvietettä.

Ei mitään raivostumisia.

Vierailija
2/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti nauttii täysin rinnoin tästä " pelimatkasta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetät alastonkuvia jollekin miehelle (bongaa jostain deittipalvelusta tms) tai pyydät sitä lähettämään kalukuvia sulle. Vähän sitä "flirttiä" tekstiä mukaan. Koska se on ihan ok.

Sit pyydät miehen ihan hyväntuulisesti kanssasi lueskelemaan viestinvaihtoa. Koska se nyt vaan on ihan harmitonta ajanvietettä.

Ei mitään raivostumisia.

Olen joskus kysyny mieheltä, et miltä tuntuis jos tekisin samoin. Sen on helppo vastata, et ei haittais, koska tietää, etten tekis mitään tuollaista. Todellisuudessa se on itse aika mustasukkanen ja mököttää helposti, jos mä vaikka juttelen ja nauran jonkun vieraan miehen kanssa jossain juhlissa etc. vähän pidempään.

Ja kyllä, mielessä kävi et mihin se oikeesti lähti tänään. Onko pelaamassa vai jonkun säädön kanssa jossain? Se on onneks helppo selvittää tuttujen kautta, varmistan asian kun vaan keksin "tikusta asiaa" joukkuekaverin vaimolle.

Ap

Vierailija
4/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös tuntuu olevan ihan yleistä varattujen suomalaisten miesten keskuudessa - etenkin tuo, että kun jäädään kiinni jostain asiasta, niin aletaan itse mököttää ja käännetään se asia niin että vaimo on syyllinen: liian mustasukkainen, liian tiukkapipo, liian sitä ja tätä.

Tuo on aikuiselta ihmiseltä täysin vastuutonta käytöstä. Ei oteta vastuuta itse, vaan jopa käännetään oma, pettämistä lähentelevä käytös vaimon syyksi. Mies osoittaa käytöksellään, ettei kunnioita sinua yhtään. Varmaan uskoo, ettet sinä jätä tai lähde mihinkään vaikka mies perseileekin, onhan se aiemminkin päässyt kuin koiraveräjästä.

Joko hyväksyt sen tosiasian että elät puolitehoillaan olevassa liitossa mieslapsen kanssa joka ei sinua kunnioita, tai laitat miehelle viestin että nyt oli viimeinen niitti ja kun teki vielä kerran kiellon päälle niin kotiinpalatessaan saa pakata kassinsa ja painua helvettiin yhteisestä kodistanne. Tai sitten voit kysyä, että miten mies ajatteli jakaa taloudellisen vastuun ja kasvatusvelvollisuuden kanssasi, sillä avioliittonne on nyt karilla ja pahasti. Katso, tuleeko mies minkäänlaisten kehitysideoiden kera kotiin vai syyttääkö taas vaan sinua.

JSSAP.

Vierailija
5/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä riitele.

Teillä on konfliktitilanne, mutta jos riitelet, asia ei muutu mihinkään.

Sen sijaan mieti mitä haluat itse tehdä: elää miehen kanssa joka ajoittain tekee tuollaisia paskatemppuja, vai esimerkiksi erota. Käy läpi kaikki vaihtoehdot aina vapaasta suhteesta vaikka nunnaluostariin, tee valintasi ja kommunikoi miehelle selkeästi miksi meni nyt näin.

Minä ainakin lopettaisin seksin miehen kanssa, koska seksi edellyttää luottamusta, ja luottamushan tuossa rikkoutuu.

Vierailija
6/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ole jo selvää, ettei mies tule ikinä muuttumaan? Sulla on kaksi vaihtoehtoa: joko eroat, tai opit sietämään. Kummassakaan asiasta ei tarvitse puhua miehen kanssa, koska kuten totesit, niin turhaahan se olisi.

Vierailija
7/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän hakkaa ja kädet tärisee...

Juu

Vierailija
8/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli samanlainen. Liian monta vuotta katselin läpi sormien sitä touhua. Ei siinä luottamus enää palautunut ja onneksi tajusin erota. Tuohon liittoon en ole ikinä takaisin hinkunut.

Vierailija
9/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on siis sattunut jo aiemmin? Itse annoin exälle anteeksi kerran, toisen ja ties kuinka monen. Voi miten tyhmä olin. Mies oli kuin uhmaikäinen kakara, joka ei vaan pystynyt lopettamaan. Syytti minua mustasukkaiseksi stalkkeriksi ja ties miksi. Ja sellainen minusta kyllä tulikin. Joka kerta, kun otin hänen luurinsa käteeni sieltä löytyi jotain. Sitten tuli lopulta koodi puhelimeen, kun työantaja vaati. Olin niin hajalla ja itsetunto romuna, että kesti kauan ennen kuin lopulta jätin sen paskan. Rakastin häntä. Sitä en tiedä miksi hän oli kanssani? Erosta 1,5 vuotta. Erityö oli raskas, mutta vihdoin olen hyvinvoiva, vahva ja onnellinen 😀.

Minusta ei kannata jatkaa. Satutan lopulta vain itsesi.

Vierailija
10/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama kommentti lisättynä lainaukseen:

Vierailija kirjoitti:

Kun se huomio kuulemma vaan tuntuu niin hyvältä! Hemmetin huomionkipee kakara. Heti jos ei herran miellyttämiseen keskitytä ihan kympillä, hakee se huomionsa jostain muualta.

- Eikö se ole parempi, että hakee huomion muualta eikä sinun ja lasten tarvitse keskittyä tuohon itsekeskeiseen p'skaan?

Ja noi jutut, miten vois naisen kanssa tehdä kaikenlaista, jos ei olis naimisissa, kuittaa ihan vaan viattomaks flirtiks.

- Ehkä se sitten vaan onkin viatonta, kun kuitenkin tuo naimissaolo merkitsee. 

Lopuks musta tuntuu et mun on pyydettävä anteeks, kun aiheutin riitaa ja mielipahaa koko perheelle.

- Kumpi teistä TOISELLE alun perin mielipahan aiheutti - kummalla teistä oli ENSIN paha mieli ja miksi? MIeti nyt ihan tarkkaan, kuka oli se, joka teki jotain sopimatonta. Kysy mieheltäsi, olisiko hänellä mitään sitä vastaan, että sinäkin alat lähetellä alastonkuviasi tuntemattomille miehille. Jos se hänelle sopii, niin sitten ok.

Mitä tekisitte mun asemassa?

- Tuossa edellä kerroin, ja alkaisin etsiskelemään kivaa viestittelykaveria ...

Vierailija
11/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko vielä kysyt mitä tehdä? Itse en tuollaista porsimoa katselisi.

Vierailija
12/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti hyvin pedattu. Esim tuo miten sai viestit näkyviin ihan ilman urkintaa. 3/5.

Vierailija
13/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei tosiaan ole eka kerta. Viimeks tää tapahtu, tai siis jäi kiinni, kuutisen vuotta sitten, kun meidän muksut oli vauvoja. Sillonkin jäi kiinni suunilleen samalla tavalla. Ei se idiootti opi näköjään edes kirjautumaan ulos facesta saati sulkemaan niitä viestejä.

Edellisellä kerralla se pääsi ku koira veräjästä, kun olin liian väsynyt tekemään asialle mitään. Selväks tein kuitenkin, etten hyväksy asiaa ja mies lupasi lopettaa. Puolustautu silloin, et ei tienny että mä suhtaudun kielteisesti moiseen ajanvietteeseen ja vetosi myös siihen, ettei mulla ole aikaa eikä haluja meidän suhteen hoitamiseen. Silloin tuntu helpommalta antaa asian olla. Hädin tuskin muistin oman nimeni, ero ei tuntunut vaihtoehdolta siinä tilanteessa.

Tää tilanne tekee mustakin nyt stalkkerin. Aion käydä miehen viestit läpi. Muutaman viestiketjun jo luinkin. Tän nakukuvan lähettelijän lisäks näkyy viestittelevän ahkerasti yhden kaverinaisen kanssa. Tää nainen on lähettäny miehelle muutamaan kertaan itsestään kuvan jossain baarissa, vimpan pälle laitettuna siis, ja mies on niihin kommentoinu kehumalla kauniiksi ja seksikkääks ja muuta vastaavaa. Sitä mietin, et mitähän noiden keskustelut naamakkain on, kun tuollaisia kuvia itsestään lähettää varatuksi tietämälleeen miehelle. Itsekin tapaan tätä naista säännöllisesti ja nyt kun asiaa mietin, niin se on mua kohtaan aina jotenkin kylmäkiskoinen. Hitto että mun pää hajoo tän jutun kanssa. Just näin taitaa syntyy niitä vainoharhasia ja sairaalloisen mustasukkasia naisia.

Kai tässä ero on ainoo järkevä vaihtoehto. En mä jaksa olla ton äijän kynnysmattona ja taloudenhoitajana. Sehän mun roolini tässä suhteessa taitaa olla.

Ap

Vierailija
14/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista olla riitelemättä!

Asioiden muuttamiseen et tarvitse riitaa, mutta riita on erinomainen keino olla puhumatta asiousta selvästi, tehdä "sopu" tappelun jälkeen ja jatkaa samaa rataa parasta toivoen.

Vierailija
15/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo aikaisemmin tehnyt selväksi, ettet tuollaista hyväksy, mutta silti olet teoillasi hyväksynyt kun olet ollut hiljaa ja koettanut unohtaa.

Sä olet miehelle jalkarätti. Itsestään selvä jalkarätti. Mies ei tule muuttumaan, mutta sinä voit muuttua. Eli alkaa ihan oikeasti seisomaan sanojesi takana, eli siinä että et hyväksy tuota.

Jos et vielä ole tehnyt sitä, niin otapa kuva kyseisistä jutuista screenshottina tai vaikka ihan kännykälläsi tai kameralla tai millä vaan. Ennenkuin ne katoaa, ennenkuin mies huomaa että hupsis nyt taisi jäädä dokumenttia vääristä teoista.

Valitettavasti et pysty miestä häätämään omasta kodistaan ihan noin vaan. Valitettavasti on laitonta häätää ketään ulos jos virallinen osoite on saman katon alla. Omat ja lasten tavarat voit pakata ja häipyä, jos teillä on minne mennä. Riippuen asumiskuvioistanne, voit miehen palatessa kotiin puhua, kumpi häipyy yhteisestä kodista.

Mun yksi tuttava vähän vastaavassa tilanteessa järjesti itselleen ja lapselleen uuden kodin aivan hiljaa ja huomaamatta, ja yhtenä päivänä miehen ollessa töissä, pakkasi omansa ja lasten tavarat ja muuttivat pois. Siinä tietty yksi malli toimia, mutta vaatii rautaisia hermoja.

Vierailija
16/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - eroa!!

Vierailija
17/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu " siiterssit".

Vierailija
18/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän raivosi ja turhautumisen. Mietin pää sauhuten mitä voisin neuvoa tai mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. Ainakaan sinun ei kannata alentua miehen tasolle, mitä joku ehdotti. 

Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä joka laittaa itsestään alastonkuvia nettiin? Millainen ÄO ja sielunelämä on ihmisellä, joka netissä flirttailee sellaisen ihmisen kanssa? Ja mitä on sanottava ihmisestä, joka jättää moisen viestinvaihdon auki koneelle, kenen tahansa löydettäväksi – onko hän omahyväinen, piittaamaton vai vain yksinkertaisesti tyhmä? Jokainen tekommehan ilmaisee luonnettamme, isot ja pienet. Haluatko oikeasti tuollaisen miehen? 

Ei kai sinun auta muu kuin riidellä tämä asia selväksi miehen kanssa ja katsoa miten käy. Kostaa sinun ei tarvitse, se vain kuorimittaa sinua eikä tuota mitään. Elämällä on taipumus tasata tilit joka tapauksessa. 

Jaksamista. 

Vierailija
19/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne jakoon ne nakukuvat, arvostellaan yhdessä niitä.

Vierailija
20/145 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa puhelimeen törkykuvia työkavereilta, jotka ovat koukussa laihoihin jättisilari- misuihin. Mies poistaa nämä kuvat puhelimeltaan. Joskus alkaa ärsyttää nää törkykuvat, mitä aikuiset ihmiset jakavat. Kaikkia ei kiinnosta. Meillä molemmat saa käyttää toistemme puhelimia. Kuulemma tuollaisessa tapauksessa mies laittaisi eston tollaselle akalle, joka itteensä jakais kuvillaankin...eikä kyllä ymmärrä, että miksi viestittelis toiselle naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi