Tyttöystävän käytös riidellessä
Tyttöystäväni lipsautti kerran riidan yhteydessä että haluaisi harrastaa seksiä muiden kanssa. Tuntuu pahalta ja ahdistaa, vaikka hän pyysi anteeksi jälkeenpäin ja sanoi että oli asiatonta. Samoin muutaman kerran sanonut että haluaa lapsia mutta toisen miehen kanssa. Tuntuu että hän haluaa vain loukata.
En tiedä miten asiaa hänen kanssa kävisin läpi, on niin raskasta edes ajatella tuollaista skenaariota. Arki meillä on välillä aika väsynyttä molemmille sillä kotona on kaksi ja kohta neljä vuotias lapsi. Kuitenkin sanoo rakastavansa minua. Huoh.
Kommentit (13)
Tuo on hyvä ase aina kun tyttöystävä alkaa nalkuttaa tarpeettomasta. Otat vaan esille sen, että sehän haluaa harrastaa seksiä muiden kanssa. Tuppii varmasti turpansa.
Ehtikö naisesi viettää yhtään nuoruutta ennen kuin alkoi vääntämään lapsia? Jos ei, niin eipä tuossa ole paljoa korjattavissa enää, mieli halajaa muualle ja sinä olet tylsimys ja riesa, samoin kuin lapsetkin. Hänen ajatuksensa ovat muualla ja varsinkin lapset sen varmasti tuntevat luissaan nyt ja aina. Rakkaudesta höpöttely on vain höpötystä, tapa pitää sinut edes suurinpiirtein hyppysissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä ase aina kun tyttöystävä alkaa nalkuttaa tarpeettomasta. Otat vaan esille sen, että sehän haluaa harrastaa seksiä muiden kanssa. Tuppii varmasti turpansa.
Kuin sammuttaisi tulta bensalla
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni lipsautti kerran riidan yhteydessä että haluaisi harrastaa seksiä muiden kanssa. Tuntuu pahalta ja ahdistaa, vaikka hän pyysi anteeksi jälkeenpäin ja sanoi että oli asiatonta. Samoin muutaman kerran sanonut että haluaa lapsia mutta toisen miehen kanssa. Tuntuu että hän haluaa vain loukata.
Eipä tuollaisia "lipsahduksia" koskaan unohda. Aina välillä lapsia nähdessäni kuulen päässäni exän äänen "A on parempi ehdokas lasteni isäksi kuin sinä." Tämä A siis silloinen kaverini, johon tämä exäni minut lennosta vaihtoi.
Siis kenen ne lapset teillä kotona on?
Vierailija kirjoitti:
Ehtikö naisesi viettää yhtään nuoruutta ennen kuin alkoi vääntämään lapsia? Jos ei, niin eipä tuossa ole paljoa korjattavissa enää, mieli halajaa muualle ja sinä olet tylsimys ja riesa, samoin kuin lapsetkin. Hänen ajatuksensa ovat muualla ja varsinkin lapset sen varmasti tuntevat luissaan nyt ja aina. Rakkaudesta höpöttely on vain höpötystä, tapa pitää sinut edes suurinpiirtein hyppysissä.
Kyllä on ehtinyt viettämään myös villin nuoruuden. Myös huonoja suhteita takana ja sanonut aiemmin että nyt on minun kanssa paras ja tasapainoisin suhde koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen ne lapset teillä kotona on?
Yhteiset ja omat. Itse haluaisin myös lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ehtinyt viettämään myös villin nuoruuden. Myös huonoja suhteita takana ja sanonut aiemmin että nyt on minun kanssa paras ja tasapainoisin suhde koskaan.
Saahan sitä puhua.
Tuo on kontrollointia. Tapa saada käyttäytymään toivotulla tavalla ja alennettua itsetuntoa, eikä todellakaan mitään lipsautuksia.
Olen itsekin tuota harrastanut, kun itsetuntoni oli vielä huono.
Mielestäni tuollaista ei tulisi sietää