Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtaava (homo?) mies

Vierailija
25.02.2017 |

Ollaan alle 30-vuotias lapseton pariskunta. Elämän pitäis olla perushyvää ilman isoja huolia ja stressin aiheita ja ollaan oltu yhessä vasta kaks vuotta.

Lähes alusta saakka mies on ollu tosi passiivinen seksin saralla, mutta muuten oikein ihana ja huomaavainen. Nyt mua on alkanu vaivaamaan tää seksittömyys, sillä seksiä on harrastettu tänä vuonna YHDEN kerran.

Helposti aattelette, että mun pitäis tehdä alote. Mies ei kestä kosketusta, kutiaa helposti jne., joten yleensä mun alote lässähtää siihen kun toinen kikattaa kun pikkupoika, että "älä kutita!" Ei myöskään ole ymmärtävinään, että nyt minä haluaisin seksiä.

Keskustelemista asiasta oon yrittäny. Oon jopa ehdottanu viikottaista "seksipäivää", jona mies kasaa itsensä ja seksiä harrastetaan, teki miehen mieli tai ei. Eipä se toiminu. Oon yrittäny myös sitä, että laitan töistä "vihjaavan" tekstiviestin, jotta mies hoksaisi, että tänään haluaisin. Kaikki mieleen tulevat keinot olen jo koittanut. Ei onnistu hyvällä eikä pahalla. Tänään kysyin miestä syyttämättä, että miksi meillä on taas kuiva kausi. Mies sanoi yrittäneensä parhaansa.

Mies on kiltti, huomaavainen ja hoitaa kotia ja asioitamme hyvin. Vain seksi tökkii. Nyt arvonkin, että onko seksittömässä suhteessa järkeä pysyä? Pitäisi kuitenkin lähitulevaisuudessa saada lapsiakin aikaiseksi jos niitä aiomme hankkia :/

Mies "esittelee" minua mielellään kavereilleen ja kehuu minua ystävilleen. Vian en usko olevan siinä, että en enää miellyttäisi miestäni ulkonäöllisesti.

Homo? Pihtari? Ei tunnu olevan kiinnostunut muista naisistakaan. Olisikin, silloin asia olisi mulle paljon yksinkertaisempi. Miehen suhdehistoriasta tiedän sen, että on joutunut aiemmissa suhteissaan aina petetyksi. Ymmärrän kyllä miksi. Itsellänikin oli muutaman kuukauden seksisuhde toiseen mieheen, jonka kuitenkin päätin omasta halustani ja mies ei siitä tiedä. Tästä en tarvitse moraalisaarnaa.

Toisinaan korvaani särähtää se, miten "ihannoivasti" ja "innostuneesti" hehkuttaa julkkismiehiä tai miespuolisia ystäviään. Mieheni ei ole homomainen, mutta ei olisi ensimmäinen yllätyshomo. Joskus olen varovasti puhunut homoudesta ja bi-seksuaalisuudesta tarjoten miehelle mahdollisuutta paljastaa itsensä, mutta ei ole tähän tarttunut.

Mitä tekisit tilanteessani? Oon ihan neuvoton. Vittuillakin saa. Pahoitteluni sekavasta vuodatuksesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa ihan omaa miestäni..

Vierailija
2/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitettavasti kuulostaa homolta tai a-seksuaalilta, eli ihmiseltä joka ei seksiä kaipaa. Ystäväni seurusteli pitkään miehen kanssa, joka tahtoi nukkua mm sylikkäin mutta seksiä ei halunnut koskaan harrastaa. Ystäväni tajusi jättää miehen ja on nykyään tyytyväinen ja onnellinen kolmen lapsen äiti. Hän arpoi myös pitkään, jatkaisiko suhdetta tuon seksittömän miehen kanssa, koska entisiin verrattuna mies oli todella kiltti ja huomaavainen. Päätti kuitenkin erota. Jos päätät jatkaa seksittömässä liitossa, niin jäät aika paljosta paitsi. Koska kahden rakastavan aikuisen välinen seksi on jotakin niin ihanaa, kun molemmat haluavat toisiaan. Kaikki varmasti haluavat tuntea olevansa haluttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tossa kummastuttaa, että olette olleet 2 vuotta yhdessä, jonka aikana sinulla on ollut jo muutaman kuukauden pituinen pettämissuhde. Lisäksi seksielämänne on olematonta. Ei todellakaan kuulosta normaalilta.

Vierailija
4/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tossa kummastuttaa, että olette olleet 2 vuotta yhdessä, jonka aikana sinulla on ollut jo muutaman kuukauden pituinen pettämissuhde. Lisäksi seksielämänne on olematonta. Ei todellakaan kuulosta normaalilta.

En ole missään kohtaa pitänytkään tilannetta normaalina enkä kysynytkään, onko se sitä.

Ja jos ei kotoa saa, niin muualtahan sitä on haettava. Tuon sivusuhteen aikana tein päätöksen antaa meidän parisuhteelle vielä mahdollisuuden, mutta huonoltahan tämä näyttää.

AP

Vierailija
5/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei mies tiedä sun sivusuhteesta? Voin hyvin kuvitella ettei ole hirveästi haluja jos tietää

Vierailija
6/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei mies tiedä sun sivusuhteesta? Voin hyvin kuvitella ettei ole hirveästi haluja jos tietää

Olen varma. Tilanne oli sama ennen sivusuhdetta, sillä sivusuhde oli pelkkä seksisuhde.

Vierailija
7/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä aina ollut alhainen libido? Mun eksät on kans pettänyt, ja on kyllä vaikuttanut mun seksuaalisuuteen. Harvemmin tekee mieli nykyään

Vierailija
8/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään kohtaa pitänytkään tilannetta normaalina enkä kysynytkään, onko se sitä.

Ja jos ei kotoa saa, niin muualtahan sitä on haettava. Tuon sivusuhteen aikana tein päätöksen antaa meidän parisuhteelle vielä mahdollisuuden, mutta huonoltahan tämä näyttää.

AP

Etpä kysynytkään. Lähinnä vaan, jos jo 2 vuoden aikana on ollut sivusuhdetta ja homma muutenkin tökkii pahasti, niin ei se varmaan 5 tai 10 vuoden päästä paremalta näytä. Eli en välttämättä jäisi tuohon suhteeseen.

Vierailija
9/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sillä aina ollut alhainen libido? Mun eksät on kans pettänyt, ja on kyllä vaikuttanut mun seksuaalisuuteen. Harvemmin tekee mieli nykyään

En osaa sanoa, mutta voisin ajatella, että muutkin on hakeneet seksiä muualta. Meidän suhteen ajan tilanne on ollut sama, alkuhuumassa seksiä oli edes viikottain, mutta jo silloin huomasin sitä olevan vähemmän mihin olen tottunut. Sillon ajattelin, että oon vaan ite tottunu liian vilkkaaseen seksielämään :D

AP

Vierailija
10/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etpä kysynytkään. Lähinnä vaan, jos jo 2 vuoden aikana on ollut sivusuhdetta ja homma muutenkin tökkii pahasti, niin ei se varmaan 5 tai 10 vuoden päästä paremalta näytä. Eli en välttämättä jäisi tuohon suhteeseen.

Oot oikeessa. Nyt on helpompi lähteä kun ei oo lapsia tai muutakaan yhteistä. Joskin seksielämän puute tuntuu tyhmältä syyltä, tavallaan. "Ei ainakaan ryyppää ja hakkaa."

AP

Vierailija
11/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä karkuun! Nyt se on vielä helppoa kun ei ole esim. lapsia ettekä ole naimisissa.