Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani. Millaista lihaa haluaisit syödä?

Vierailija
25.02.2017 |

Jep. Kysymys on järjetön, mutta samalla tasolla kuin nämä muut vastaavat aloitukset.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuaa aihetta, mutta tunnen erään vegaanin, joka salaa syö lihaa. Käy välillä syömässä kanasalaattia.

Vierailija
2/28 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on toivonut, että hän haluaisi tehdä viimeisen palveluksen perheelle vielä kuoltuaankin ja että hänestä tehtäisiin ruokaa perheelle. Rakastan miestäni tietysti vielä kuoleman jälkeenkin ja toteutan hänen toiveensa vaikka vegaani olenkin. Teen miehestäni hänen lempiruokaansa maksaa härkäpapujen kera ja ruokajuomaksi chiantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohta ja kermaista lohipastaa tekee joskus mieli. Saattais kyllä olla että jos oikeasti maistaisi niin olisi ällöttävää.

Vierailija
4/28 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli karitsan maksaa, medium sisäfileepihviä ja riistakäristystä. Hyvin on silti mennyt kolme vuotta ilman niitä.å

Vierailija
5/28 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei oikeasti tee mieli minkäänlaista lihaa. Sen sijaan joskus tekee mieli jäätelöä ja jotain juustokakkua. Vegaaniset versiot on hyviä, mutta on ne silti eri asia.

Oon ollu kasvissyöjä 8 vuotta ja vegaani n. 3 vuotta.

Vierailija
6/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammasta tekee joskus mieli, mutta hyvin tässä on pärjätty ilmankin.

Vierailija
7/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonia; siinä on ihana tuoksu.

Vierailija
8/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vegaani, mutta luulisin riistan olevan eettisesti parasta.

Vierailija
9/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vegaani, käytän maitotuotteita... mutta en haluaisi syödä mitään lihaa. Pelkkä ajatus ällöttää.

Vierailija
10/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa suurin osa lihoista jo lyhyen vegaaniuden jälkeen. Poronkäristys ja äidin tekemä lammaskaali olisivat oikeastaan ainoita, mitä söisin maun puolesta. Kasvisvaihtoehdot ovat ns. korvikkeiden ansiosta niin loistavat, etten lihaa edes kaipaa. Maitotuotteista juustot ovat isoin haaste.

Vierailija
11/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vegaanihaasteen, eli elin kuukauden vegaanina, ja liha alkoi kuvottaa. Eli en haluaisi syödä mitään lihaa. Maitotuotteita käytän nykyään jonkin verran, mutta niihinkin on tullut sellainen navettamainen sivumaku.

Vierailija
12/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihatacoja.

Vierailija
13/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonia ja vuohenjuustoa. Juustoa olen syönytkin.

Vierailija
14/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kasvissyöjä 2,5 vuotta ja edelleen unelmoin lihasta, vaikken tietenkään sitä syö. Grillatut ribsit, grillibroileri, lämminsavulohi, poronkäristys, lappilainen aito kuivaliha, pekoni, itsetehdyt lihapullat, Ikean lihapullat ja muusi -annos, nuotiolla paistettu makkara hunajasinapilla, lankkupihvi maustevoilla, tonnikala- ja kanasalaatti, pulled pork, kampasimpukat, makkarakastike, lohikeitto, kanakeitto, joulukinkku... Mutta onneksi olen himojani vahvempi. Ja onneksi olen löytänyt herkullisia korvikkeita, joista ihan ykkönen on quorn♡

Vierailija
15/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun sitä haukutaan sekasyöjiä ja valistetaan kuinka ihmisen ruokavalioon ei kuulu liha, mutta sitten salaa itse himoitaan pihviä. Olette naurettavia.

Vierailija
16/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakuivattua kinkkua kaipaan.

Mutta enemmän kuin lihaa kaipaan kunnon juustoja sekä Fazerin sinistä.

Olen nyt ollut reilun vuuoden vegaanina ja uskon että jatkan näin loppuelämäni :o)

Vierailija
17/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin tulee ikävä jotain valkoisen kalan makua, mutta en kuitenkaan ole syömässä vaikka miten mieli tekisi. Muuta kalaa/lihaa ei juuri ollenkaan.

Vierailija
18/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on toivonut, että hän haluaisi tehdä viimeisen palveluksen perheelle vielä kuoltuaankin ja että hänestä tehtäisiin ruokaa perheelle. Rakastan miestäni tietysti vielä kuoleman jälkeenkin ja toteutan hänen toiveensa vaikka vegaani olenkin. Teen miehestäni hänen lempiruokaansa maksaa härkäpapujen kera ja ruokajuomaksi chiantia.

Aah, tästä tuli jotenkin mieleen "Uhrilampaat"... 🍖

Vierailija
19/28 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittomakieltä puhuvan gorillan aivoja

Vierailija
20/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko naimisissa Hannibal Lecterin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan