Vol 3. Sano etunimesi! Me yritämme arvailla sosiaalisen statuksesi, ikäsi, ulkonäkösi, luonteen yms
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irmeli
Irmeli toiselta nimeltään kerrostalokyttääjä. On siis varsin ikävässä maineessa pihapiirissään osin luonteensa takia ja osin vanhojen naapurikahnauksien takia. Irmeli on kovaääninen ja sanoo mitä ajattelee, juoruilukin onnistuu ja toisten asioihin puuttuminen on arkipäivää. Irmeli on omasta mielestään kuitenkin parantanut tapansa, mutta vanhat huhut eivät ota laantuakseen. Irmeli on kotoisin pienestä kylästä, mutta asunut jo 40 vuotta samassa kerrostalossa Helsingin laitamilla. Miestä Irmelillä ei ole ja varmaan sen takia Irmeli onkin feministi, mutta joissakin asioissa kuitenkin vanhoillinen. Irmelillä oli aikoinaan kauppa, nykyään hän on eläkkeellä.
Ai kauhea mikä kuvaus :D Onneksi en ole tuollainen. Olen syntynyt isossa kaupungissa, muutin 30 vuotta sitten pieneen kylään maatalon emännäksi. Naapureita ei ihan lähellä ole, mutta olen heidän kanssaan hyvissä väleissä. Kahnauksilta on vältytty. Olen puhelias, en kovaääninen. Toisten asioihin en puutu. Aviomies on ollut tuon 30 vuotta ja kolme aikuista lastakin löytyy. Vanhoillinen varmasti olen monien mielestä. Eläkkeelle en vielä tässä 55-vuotiaana ajatellut jäädä
Vierailija kirjoitti:
Jenniina
Punatukkainen viehko keijukaismaisiin boheemivaatteisiin pukeutuva hoikka tyyppi. Tuoksuu hyvälle, on kuitenkin sillä tavalla arvomaailmaltaan perinteinen että yrittää kauppikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elsa
Reilu parikymppinen. Hoikka, blondi, siniset silmät. Vanhemmat kuolleet Elsan ollessa lapsi, yksi nuorempi sisko, johon hyvin etäiset välit lapsuuden trauman takia. Todennäköisesti jotain mielenterveysongelmia.
Ihana!! Suoraan Frozenista 😃
Vierailija kirjoitti:
Uudestaan kun kukaan ei vastannut:
Jean
Miksi alapeukku?
Kyselin jo joitain sivuja sitten Iidaa, mutta en saanut vastausta. Kokeilen siis uusiksi (lupaan vastata takaisin 😄)
Komppaan viestiä 388. Nimi olisi Ingrid. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kyselin jo joitain sivuja sitten Iidaa, mutta en saanut vastausta. Kokeilen siis uusiksi (lupaan vastata takaisin 😄)
Mulle tulee Idasta mieleen se kiltti lettipäinen naapurintyttö, josta tuli varmaan lastentarhanopettaja...
Vierailija kirjoitti:
Noin 30-vuotias, ruskeahiuksinen. Naimisissa ja kaksi lasta. Asuu perheineen kauniissa kivitalossa suuren kaupungin laitamilla. Työskentelee päiväkodissa ja miehensä on it-alalla. Luonteeltaan ystävällinen ja iloinen "kaikkien kaveri"
Vierailija kirjoitti:
Uudestaan kun kukaan ei vastannut:
Jean
Suomenruotsalaisesta perheestä. 50v+ hieman jo kaljuuntuva, vuosien mittaan kertynyt jo vähän mahaa, vaikka nuorena oli kovinkin aktiivinen. Uransa myötä ei vapaa-aikaa juurikaan ole; työskentelee myynnin ja markkinoinnin puolessa menestyvässä firmassa. "Joutuu" matkustelemaan paljon työnsä perässä.
Asuu Kauniaisissa hulppeassa omakotitalossa. Kotona kolme lasta (16, 13 ja 7v) ja muutaman vuoden nuorempi vaimo, joka työskentelee eläinlääkärinä. Perheellä on myös kakkosasunto Italiassa, jonne matkataan useamman kerran vuodessa. Perheessä puhutaan sekä suomea että ruotsia, koska äiti on suomenkielinen.
Jean on kunnianhimoinen ja hyvin ankara itseään kohtaan. Lapsilleen hän on hyvä isä, joka ei laita turhia paineita heidän hartioilleen ja korostaa aina heidän olevan omia yksilöitään, jotka ovat vapaita tekemään elämällään mitä haluavat. Silti hän on salaa hieman pettynyt vanhimman lapsensa päätökseen mennä ammattikouluun.
Kumpikaan Iida-vastaus ei mennyt kyllä ihan nappiin. 😃 Olen 20v lukion jälkeen välivuotta viettelevä, koska olen epävarma siitä, mitä tulevaisuudessa haluan tehdä. Sinkkukin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Marianna
25-v kieltenopiskelija. Tummat hiukset ja siniset silmät, silmälasit. Muuttanut äskettäin yhteen teekkaripoikaystävänsä kanssa. Heillä on lemmikkinä kissa. Marianna harrastaa aktiivisesti salilla käyntiä ja ryhmäliikuntatunteja. Luonteeltaan hän on iloinen ja energinen puuhanainen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan Iida-vastaus ei mennyt kyllä ihan nappiin. 😃 Olen 20v lukion jälkeen välivuotta viettelevä, koska olen epävarma siitä, mitä tulevaisuudessa haluan tehdä. Sinkkukin vielä.
Kuvauksissa sinun tulevaisuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Henna
Parikymppinen muotitietoinen nainen, joka rakastaa shoppailua ja seuraa muotiblogeja. Sinkku, ei lapsia. Haaveilee muotisuunnittelijan tai mallin työstä, mutta jälkimmäiseen ei pituus riitä. Tykkää matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Marianna
30v palkanlaskija. Maantienruskeat hiukset, jotka ovat aina nutturalla tai ponnarilla ja ohutsankaiset silmälasit. Ei meikkaa juurikaan, yleensä aamuisin sipaisee kasvoilleen vain vähän huulikiiltoa ja ripsiväriä. Pukeutuu siististi, mutta ei välitä muodista.
Sinkku ja lapseton, asuu rivitalon päätyasunnossa mopsi-koiransa kanssa. On ollut pariin otteeseen parisuhteessa, mutta ei ole löytänyt vielä sitä oikeaa. Eläkeikää lähestyvät vanhemmat kuitenkin painostavat Mariannaa kovasti hankkimaan miehen ja lapsia, onhan hän heidän ainut lapsensa.
Vapaa-aikansa Marianna tykkää viettää kirjojen parissa, mopsiaan lenkittäen, sekä kahden läheisen ystävänsä kanssa seurustellen esim kahviloissa. Bilehile hän ei koskaan ole ollut.
Ei ole, mä olen aika varma siitä, että Elsa on 18-vuotias. Hän riiteli siskonsa kanssa miehestä ja karkasi kauas pois. Elsa on taiteilijaluonne ja pystyy tekemään lumesta ja jäästä vaikka mitä. Yksi hänen parhaista kavereistaan on ihan päätön tyyppi nimeltään Olaf. Elsa on vaikuttanut hänen elämäänsä varsin paljon.
Elsa on kuitenkin hyväsydäminen äkkipikaisuudestaa huolimatta ja hänestä kehittyy ajan myötä vaikuttava johtaja, joka ei meinaa malttaa jättää velvollisuuksiaan edes kuumeessa ollessaan.