Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelu ja paha krapula

Vierailija
25.02.2017 |

Minulla on mennyt alkoholin käyttö yli, juon päivittäin pullon kallista viiniä. Poikaystävä jätti yllättäen ja aloin juoda enemmän, päivittäin. Olen hakenut töitä, mutta ollut haastatteluissa krapulassa tai humalassa. Muutaman kerran ollut sammuneena enkä koskaan mennyt haastatteluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet, tuleeko töitä?

Vierailija
2/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei  ei hätää. 

Minä otin haistatteluun eväspullon mukaan ja tarjosin siitä haastatelijallekin. Ei otosin kelvannut, mutta hyvä niin, en halua töihin, jossa pomo on ääriraitis kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten ?

Vierailija
4/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän pullollisesta edes tule darra! olin itse parin lasin jälkeen (haastista ennen kostea lounasI) haastattelussa ja sain paikan (mainosala).

Vierailija
5/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, sis. Elämää - varsinkin työttömänä - on joskus vähän vaikea jaksaa kaikki aivosolut käytössä.

Kyllä sä töitä saat. Skarppaat vaan sen verran, että dokailet vasta haastiksen jälkeen.

Vierailija
6/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin krapulassa haastatteluun. Sen haastattelun jälkeen ymmärsin, että kumpikaan ei kaipaa toista. Ei minua ollut alunperinkään kiinnostanut se paikka, siksi ei varmaan kiinnostanut panostaa siihen.

Paikat, jotka todella on kiinnostanut, olen kunnolla haastatteluun panostanutkin. Ja 99% olen työpaikan saanut.

Vierailija
7/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli pulloa punkkua 12%, vain rentouttaa ennen haastattelua. Miten voit olla krapulassa tai sammuneena, jos edellisenä päivänä joit pullollisen, joka on kuitenkin vain 0,75dl ?

Vierailija
8/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli pulloa punkkua 12%, vain rentouttaa ennen haastattelua. Miten voit olla krapulassa tai sammuneena, jos edellisenä päivänä joit pullollisen, joka on kuitenkin vain 0,75dl ?

Yleensä juon pullon päivässä mutta pahoina päivinä juon monta pulloa. Olen herkkä alkoholille.

Vierailija
9/9 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ei tarvitse olla huolissaan, koska alkoholisoituneella pullo viiniä ei vielä tunnu kunnolla missään, tarkoitan että olet alkuvaiheessa ja VIELÄ pääset eroon jos nyt toimit. Toista olisi jos kymmenen vuotta jatkat tota systeemiä. Sit ku ei tule helpolla darraa, ollaan jo pahassa pinteessä. Tiedän koska itsellä näin.