Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua muuttaa yhteen?

Vierailija
25.02.2017 |

Olemme seurustelleet vuoden (minä 29, mies 32) ja hän puhuu usein lapsista, naimisiinmenosta ja yhteisen kodin ostamisesta joskus tulevaisuudessa. Kun tulee puhe oikeasti yhteenmuutosta (minun aloitteestani nämä keskustelut), niin hän lopettaa keskustelun lyhyeen/minulle tulee tunne, että hän ei halua asiasta puhua.
Pari kertaa olen asiasta udellut parin viime kuukauden sisällä ja aina yhtä nihkeä vastaanotto.
Muutenkin tilanne on se, että hän haluaa minun viettävän aikaa hänen asunnossaan ja en edes muista milloin viimeksi hän on käynyt minun luonani.

Olenko minä itse liian hätäinen, kun ajattelen yhteenmuuton olevan jo ihan ajankohtaista? Vai onko ihan tavallista/yleisempää seurustella monta vuotta ennen saman katon alle siirtymistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin ole mitään sääntöä.

Varautuisin siihen että tuon miehen kanssa lapsia ei tule. Puheet on puheita, teot tekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siihen hieman etäisyyttä ja mieti itse tovi mitä sinä  haluat elämältä ja onko se mahdollista nykyisen kumppanin kanssa. Eli  takas omaan  kämppään ja rajojen veto. Sä olet nyt siellä miehen asunnossa passaamassa sitä ilman voimassaolevaa vuokrasopimusta.Ota mietintätauko.

Vierailija
4/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sanon vain omasta kokemuksestani, että jos on vahvasti se tunne, että tämä on juuri SE nainen/mies, niin ei näe syytä hidastella yhteenmuutossa.

He's just not that into you.

Vierailija
5/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu lämpikseen, ettet jättäisi ennen kuin se oikea ilmaantuu näköpiiriin. 

Vierailija
6/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu lämpikseen, ettet jättäisi ennen kuin se oikea ilmaantuu näköpiiriin. 

Ja näköjään käyttää sinua ilmaisena palvelijana, ota etäisyyttä ja reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän