Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde koetuksella

Vierailija
25.02.2017 |

En hyväksy mieheni ystäväpariskuntaa. Joka kerta kun he pyytävät miestäni käymää heillä käydään läpi sama riita. Eli juhlimaan kutsutaan ja huumeita ne käyttää aina juhliessaan ( mieheni ei käytä) nää ystävät on olleet poliisienkin kanssa tekemisissä huumeiden takia. Mun mielestä perheellisen miehen ei tarvis hengailla sellaisissa porukoissa. Mutta kun tää miespuolinen kaveri on mun miehen lapsuuden kaveri. Eikä muita kavereita juuri ole miehelläni. Rahallisestikin tekee tiukkaa nää miehen reissut. Ja näillä kavereilla olis kyllä varaa matkustaa tänne päin mutta tää miehen kaverin tyttöystävä ei halua. Eikä myöskään päästä miestä itsekseen tänne päin koska mustasukkainen. Meillä ne oli kerran.. Pyysin ettei mitään huumeita meillä mutta toisin kävi. En tyhmä kehdannut sit mitään edes sanoa niille. Toista kertaa eivät tule.. ja kaiken lisäksi en ole koskaan heille mitään pahaa suoraan sanonut ja silti kutsuvat aina vaan mun miehen. Tää miehen kaveri siis tuntee mutkin jo entuudestaan. Ei sillä että lähtisin niille, mutta mun mielestä on outoa etteivät meitä pariskuntana kutsu. Ja siis nyt tuli kutsu siltä mieheni kaverin tyttöystävältä hänen synttäreilleen. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Sanoin jo että hankkisi erilaisia kavereita. Nyt ollaan sitten mykkäkoulua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi