VOL 2: Kuvaile asusi, hiusvärisi ja päivän ruokasi, me yritämme arvata ikäsi, sosiaalisen statuksesi ja lastesi määrään sekä nimet!
Ap:
Kullanväriset maastokuvioiset urheilulegginssit, toppi, harmaa huppari hassulla tekstillä. Hiusväri tumman ruskea, värjäämätön, pitkä. Päivän ruoka soijalasagne ja kreikkalainen salaatti, jälkiruuaksi hedelmäsalaattia.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ulottuvat olkapäille ja ovat vaaleat, sävy on astetta vaaleampi kuin oma väri. Mustat löysät ja ohuet suorat housut intianpuuvillaa, pitkähihainen musta trikoopaita ja mustat ballerina-malliset kengät, kultaiset korvikset, kaulakoru ja sormukset. Uunissa kypsyy kokonaisena paistattava crispy-kana uunivihanneksilla, kohta teen yrttiriisiä, vihersalaatin ja sitruunamajoneesia. Aamiaisella söin kaksi ohuenohutta ruisleipää, joiden päällä oli kasvislauantaimakkaraa, kahvin kauramaidolla ja puolikkaan banaanin.
Sosiaalityöntekijä tai opettaja. Ei lapsia. Taideharrastuksia. Ikä 35-41v.
Bambukerrasto, värikäs tunika, feikkicrocksit. Tukka pitkä, harmaa, ponnariila. Syön perunaa, porkkanalaatikkoa, kanaa ja mandariineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ktm boxerit,täysin kalju,päivälliseksi cannoleeneja ja porkkana sämpylää ( vodka apertatiivi) mehua juomaksi.
30-vee yksinelävä mies, myyntityössä.
Mun arvaus: Kauppatieteiden maisteri boksereitaan myöten. Johtotehtävissä. Eronnut, 1-2 lapsen viikonloppuisä.
Vierailija kirjoitti:
Musta jakku, valkoinen satiinitoppi, mustat suorat housut, mustat nilkkurit. Hiukset keski-tummanvaaleat. Lounaaksi rahkaa marjoilla, illalliseksi tiedossa peruna-vihreä papu-pekonipaistos.
53 vee korkeakoulutettu toimistopäällikkö tms. Lapset jo muuttaneet tai lukiolainen Ella/Emma vielä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Bambukerrasto, värikäs tunika, feikkicrocksit. Tukka pitkä, harmaa, ponnariila. Syön perunaa, porkkanalaatikkoa, kanaa ja mandariineja.
73-vuotias taiteilija. Kaksi tytärtä entisen puolison kanssa.
Vaalea värjäämätön tukka, malli polkka. Päällä mulla on musta t-paita jossa on kiroileva Pingu (noot noot motherf*ckers), musta puolihame ja musta neuletakki (sellainen twinset -tyylinen) sekä mustat sukkahousut. Koska mulla on kylmä, niin mulla on myös itse virkattu hartiahuivi (violetti) ja jalassa musta-viininpunaiset villasukat. Kohta menen syömään vegaanista lasagnea ja porkkanaraastetta. Aamulla söin vegaanista riisifruttia ja illalla en tiiä mitä syön.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä päällä punainen aamutakki, vaihtuu kohta jumppavaatteisiin ja sitten mustiin kiiltäväpintaisiin pillifarkkuihin ja johonkin vaaleansävyiseen neulepaitaan. Tummat, punertavat pitkät hiukset. Söin just aamupalaksi banaanin ja join kupin kahvia.
Malli, ahkera somettaja. Päivätyö jossain toimistohommissa tai turvallisuusalalla, ehkä molempia. Koiranomistaja. Ikä 34v. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanruskeat puolipitkät hiukset rennolla ponnarilla. Yöpaita, firman huppari, villasukat päällä. Lounaaksi pari keitettyä kananmunaa, perunamuusia ja joku hedelmä, en ole vielä päättänyt mikä. Juomaksi vettä suoraan hanasta.
Kuntosalin työntekijä 28v. Tai sitten jonkun muun alan työntekijä, mutta harrastaa jotain nyrkkeilyä. Ei lapsia. Haisee koiriltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
73-vuotias taiteilija. Kaksi tytärtä entisen puolison kanssa.
Olen nuorempi ja edelleen nuoruudenrakkauden kanssa, lapset tyttö ja poika.Taiteilija olin joo harrastuksena, ammattina luokanope.
Vierailija kirjoitti:
Punainen kylpytakki.
Ruokana oli nyhtökaurapastaa.
Hiukset on pitkät ja punaiset.
Lapseton, 32 vuotias ilotyttö.
Mustat sukkahousut ja konjakinruskea trikoomekko, ikä 47, lounas kasvissosekeitto raejuustolla sekä ruisleipä.
Ja hiukset luonnostaan pähkinänruskeat
Luonnostaan ruskeat pitkät hiukset, joita pidän kahdella ranskanletillä. Vaatteina mulla on nyt Adidaksen mustat juoksujousut, musta toppi sekä vaaleanpunaiset villasukat. Ruoaksi söin pastaa ja kanakastiketta.
Puolipitkät vaaleat hiukset ponnarilla, urheilutrikoot, t-paita ja neuletakki. Juuri nyt syön lounaaksi ruisleipää, juomana tee.
Harmaat collegehousut, Nanson pitkähihainen kuosissaan oleva trikoopaita ja neule. Villasukat. Lyhyt polkkatukka, jossa vaaleanruskeita raitoja ( oma väri maantie)
Siniset levikset, W 29", pituutta en muista. Musta lyhythihainen poolo ja musta eri värein kuvioitu paitapusero.
Aamulla meni kaksi kupillista kahvia ja lautasellinen kaurapuuroa voin kanssa. Päivemmällä syön pinaattikeittoa (ei itse tehtyä), illalla jotakin, voileipää tms. Ja kahvia pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ulottuvat olkapäille ja ovat vaaleat, sävy on astetta vaaleampi kuin oma väri. Mustat löysät ja ohuet suorat housut intianpuuvillaa, pitkähihainen musta trikoopaita ja mustat ballerina-malliset kengät, kultaiset korvikset, kaulakoru ja sormukset. Uunissa kypsyy kokonaisena paistattava crispy-kana uunivihanneksilla, kohta teen yrttiriisiä, vihersalaatin ja sitruunamajoneesia. Aamiaisella söin kaksi ohuenohutta ruisleipää, joiden päällä oli kasvislauantaimakkaraa, kahvin kauramaidolla ja puolikkaan banaanin.
Sosiaalityöntekijä tai opettaja. Ei lapsia. Taideharrastuksia. Ikä 35-41v.
Annoin jo tuolla aiemmin oman oikean profiilini, mutta mukava huomata, ettei pukeutumiseni ainakaan ole tätimäinen :) Taide on kyllä harrastuksena, kirjojen kirjoittamisella ei nimittäin hanki juuri mitään, kun olen apurahojenkin hakemisen jättänyt niille, jotka rahaa enemmän tarvitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustat suorat housut, mustapohjainen tunika jossa pinkkejä sydänkuvioita. Hiusväri mustanruskea. Viimeksi syöty ateria kotona tehty Kung Po tofu ja udon-nuudeleita.
Sosiaalityöntekijä tai jokin muu kunta- tai valtiosektorin ammatti, keski-ikäinen, naimisissa, kaksi lasta.
Todellisuus: DI, software architect, etätyössä kotona, mutta joo keski-ikäinen 50v, naimisissa ja 2 aikuista lasta on :)
Vierailija kirjoitti:
Luonnostaan ruskeat pitkät hiukset, joita pidän kahdella ranskanletillä. Vaatteina mulla on nyt Adidaksen mustat juoksujousut, musta toppi sekä vaaleanpunaiset villasukat. Ruoaksi söin pastaa ja kanakastiketta.
Hieroja, fysioterapeutti tai jokin muu vastaava hyvinvointiin liittyvä duunari. Avoliitossa, ei lapsia vielä.
Ai sekö sua nyt kenkutti ettet ollutkaan ainoo brune :D? Aidosti tummatukkaisella voi muuten hyvin olla esim. vaaleat kulmakarvat (googlaa vaiks hetki), koska geenejä tulee pitkältä kertymältä, se nyt toki vielä harvinaisempaa. Plus tuskin täällä Sanna Marin kuitenkaan vastailee.... mutta joo ohis saanyt jäädä.