Onko 165/66 lihava?
Olen 30-vuotias nainen. Kiinnostuisiko yksikään mies näin painavasta naisesta?
Kommentit (31)
Onko aapeella tissejä ja persettä?
Voisit laittaa alastonkuvan jakoon,siitä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 163/64 enkä oo läski.
Olin puoli vuotta sitten saman kokoinen ja todellakin läski. Löysää vyötäröllä, pyöreät posket... Nyt 10kg hoikempana olen normaali - en läski, en hoikka vaan normaalikokoinen.
kiinnostuu varmaan, mutta vielä useampi kiinnostuis jos olisit laiha
Sulla täytyy olla tosi hyvät lihakset tai korostetun tiimalasinen vartalo (rasva oikeassa paikassa eli tissit ja peppu). Muuten olet kyllä lihava, sillä minäkin koen olevani fläsä mitoilla 165/63. Laihdutan ja tavoitepainoni on n.56, riippuen toki lihasten koosta ja rasvaprosentista.
Vierailija kirjoitti:
Olet saman mittainen kuin vaimoni ja painat 11 kiloa enemmän. Vaimoni on sopusuhtainen, joten sinun täytyy olla hiukan tukeva.
Minkäs ikäinen vaimosi on?mä oon 169 cm pitkä ja painoin 52 kg 20-30 vuotiaana.
Sitten kun lapsi tuli niin nyt 47v. paino on jotain 65 kg...joten..
On melkein aina lihava, noilla mitoilla. Ne oikeasti kunnolla rautaa nostavia, ovat erittäin harvassa.
Silti kelpaat monelle miehelle, et minulle, mutta monelle. Suomessa on naisten markkinat.
Vierailija kirjoitti:
On melkein aina lihava, noilla mitoilla. Ne oikeasti kunnolla rautaa nostavia, ovat erittäin harvassa.
Silti kelpaat monelle miehelle, et minulle, mutta monelle. Suomessa on naisten markkinat.
Alle 55:ssa.
Onhan toi vähän chubby, jos ei mitään lihaksia löydy.
Näin olen 163/66 ja tulen oloni läskiksi. 4 kiloa ylimääräistä on tullut nyt 3kk aikana ja kyllä tuntuu! Vaatteet ahdistaa ja tursuaa ja tänään mies huomautti kun hengästyin pariin otteeseen ihan vaan portaita noustessa. Todella raskas ja paha olo.
No kuukauden kuluttua reissut ja juhlat vähenee joten eiköhän painokin normalisoidu
Mä olen 165/65 ja minua kuvaillaan laihaksi/hoikaksi. Lihasta on ja luustoltani olen normaali (en siro).
Siro pieni lauta painaa ehkä 52 kiloa. Tavallisen kokoinen rintava nainen painaa lähemmäs 60 kiloa. Hieman rasvaa/lihasta kerännyt tavallinen nainen painaa lähemmäs 65 kg. Pieni siro ja lihaksikas painaa ehkä 58 kg. Läski nainen painaa ainakin 68 kg ( jos ei ole 175 cm pitkä).