Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 165/66 lihava?

Vierailija
25.02.2017 |

Olen 30-vuotias nainen. Kiinnostuisiko yksikään mies näin painavasta naisesta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostuu aivan varmasti.

Vierailija
2/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noissa lukemissa hääpäivänäni. Hyvin kelpas :-) toki pelkkä pituus ja paino ei kerro kaikkea siitä, miltä kroppa näyttää. Voi olla pömppis tai tosi tikissä. Mutta jos oot mukava, huolehdit hygieniastasi ja avoimin mielin liikkeellä, ei sun tarvi yksin jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on normaalipainoinen. Jos otetaan huomioon, että puolet miehistä ja kolmasosa naisista on ylipainoisia, en usko että normaalipaino (tai ylipainokaan) on este puolison löytämiselle.

Vierailija
4/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saman mittainen kuin vaimoni ja painat 11 kiloa enemmän. Vaimoni on sopusuhtainen, joten sinun täytyy olla hiukan tukeva.

Vierailija
5/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 163/64 enkä oo läski.

Vierailija
6/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saman mittainen kuin vaimoni ja painat 11 kiloa enemmän. Vaimoni on sopusuhtainen, joten sinun täytyy olla hiukan tukeva.

Tai ehkäpä on lihaksia? Kiinteä kroppa parempi kuin luikku..

Vierailija
7/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän sun vaimosi alasti näyttää, mutta tissit voisi korjauttaa. Ja jutut ovat yhtä tylsät kuin sulla.

Vierailija
8/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä on lihaksia? Kiinteä kroppa parempi kuin luikku..

Että jos painaa 54kg ja on 165cm niin ei tietenkään voi olla kiinteä. Kiinteä voi olla vain lihava esim 65kg js 165cm.

Vierailija
9/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava. Bmi lähes 25.

Vierailija
10/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on 170/55 ja hän näyttää hyvältä joten sanoisin että olet vähän lihava.

Vierailija
11/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tarkkaan noissa mitoissa ja kyllä, näytän huomattavan lihavalta, koska olen rakenteeltani hyvin siro. Miehiä on silti aina riittänyt. Toki jos on erilainen ruumiinrakenne tai on lihaksikas, niin ei välttämättä näytä kovin pullealta.

Vierailija
12/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut siro, mutta kyllä minussa on 6-8 kiloa liikaa omastakin mielestä. Ap

Vierailija
13/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa kuvaa näkemättä. Sama paino eri ihmisillä voi näyttää todella erilaiselta. Otetaan nyt ääripään esimerkiksi miesnyrkkeilijät höyhensarjasta, mä en millään voi uskoa että ne painaa samanverran kun minä, eli alle 50kg, kun olen 154cm pitkä ja melko luinen nainen, ja kyseisillä nyrkkeilijöillä on hyvin näkyvät lihakset. Samoin hämmentää kun minua kymmenen senttiä pidemmät ja samanverran tai jopa vähemmän painavat näyttävät ihan normaaleilta ja ravituilta, kun minä olen näissä mitoissa välillä sen näköinen että voileipä tekisi hyvää.

Vierailija
14/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni on 170/55 ja hän näyttää hyvältä joten sanoisin että olet vähän lihava.

Oikeasti tyttöystäväsi painaa 62, muttei uskalla kertoa sitä sulle.

Vierailija
15/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi erikoista, että miehet tietää tyttöystäviensä painot noin tarkkaan. En itse ole koskaan tiennyt miehieni tarkkaa painoa, eivätkä he minun. Jotenkin pimeetä touhua, että normaalipainoinen ihminen joutuu pohtimaan kelpaavuuttaan painonsa vuoksi. Tai, että joku tulee sanomaan normaalipainoista lihavaksi. On tämä raadollinen maailma.

Vierailija
16/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon suurin piirtein noissa luvuissa ollut koko aikuisikäni ja hyvin oon kelvannut.

Tosin nykyään näytän huomattavasti erilaiselta kuin esim viisi vuotta sitten, koska olen viime vuodet käynyt aktiivisesti salilla kolme -viisi kertaa viikossa.

Vierailija
17/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/47

Vierailija
18/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri harrastaa bikini fitnesstä ja on 166cm/63kg. En ikinä olis uskonut että painaa yli 60kg, tosi tikissä kunnossa ja hyvä kroppa. Riippuu tosi paljon kehon koostumuksesta, treenaako. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
19/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri harrastaa bikini fitnesstä ja on 166cm/63kg. En ikinä olis uskonut että painaa yli 60kg, tosi tikissä kunnossa ja hyvä kroppa. Riippuu tosi paljon kehon koostumuksesta, treenaako. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Ei tuo sitä tajua :D Yritin jo selittää...

Vierailija
20/31 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tosi erikoista, että miehet tietää tyttöystäviensä painot noin tarkkaan. En itse ole koskaan tiennyt miehieni tarkkaa painoa, eivätkä he minun. Jotenkin pimeetä touhua, että normaalipainoinen ihminen joutuu pohtimaan kelpaavuuttaan painonsa vuoksi. Tai, että joku tulee sanomaan normaalipainoista lihavaksi. On tämä raadollinen maailma.

Joo, ja se on tosi huvittavaa, miten selitetään miten se tyttökaverin 53 kg on sen pituiselle naiselle just hyvä paino. 55 on sitten jo vähän pyöreä, ja 50-kiloinen lauta.

Mä en ole omistanut vaakaa vuosiin, mutta joskus jos olen itseäni punninnut, paino on voinut heittää samana päivänäkin pari kiloa riippuen siitä, onko esim. urheillut vähän rankemmin.

Mutta varmaan nämä 53 kg painavat vain istuvat aloillaan ja näkertävät salaatinlehteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä