Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Alkon myyjät on keskimäistä vittumaisempaa porukkaa?

Vierailija
25.02.2017 |

Ainakin naismyyjät. Miespuoliset on yleensä ystävällisiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vissiin ollut 80-luvulla sen ikäinen että oisi voinut asioida Alkossa. Silloin jonotettiin palvelutiskille ja änkytettiin juoman nimi nyrpälle tyypille, joka saattoi ilmoittaa ettei myy koska häntä ei asiakkaan naama miellyttänyt.

Nykyalkossa olen saanut tosi hyviä ruokaviinivinkkejä, alkudrinkkivinkkejä ja jälkiruokavinkkejä.

Vähän ot, mutta hauska video https://www.youtube.com/watch?v=MvfHK-ITTWc

Vierailija
22/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää palvelua olen alkosta saanut. Ja olen just sellainen punaviinejä lipittävä itsetietoinen keski-äkäinen asiakas.

Itse asiassa varsinaisesti myyjien kanssa olen keskustellut enemmälti vain silloin, kun joskus palautan korkkivikaisen tai muuten viallisen pullon myymälään. Koska silloinkaan ei ole koskaan tullut kiistelyä itse aiheesta, pitäisin myyjiä varsin ammattitaitoisina. Aina kommentti on ollut sama kuin itselläni, että juoma ei ole kunnossa.

Pikemminkin myyjät vaikuttavat kiinnostuneilta ja jopa tyytyväisiltä silloin, kun joku palauttaa viallisen tuotteen. Ehkä hekin siinä samalla oppivat ammatistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vituttaa kun työnantaja on käskenyt leikata kynnet :(

Vierailija
24/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aiempia kommentoijia, Alkossa juurikin on älyttömän mukavat ja hyvin palvelevat myyjät! Aina olen saanut iloista palvelua vaikka olisin halvinta viiniä ollut etsimässä tai pelkkää pullopanttikuittia palauttamassa. Harvemmin Alkossa tulee ostoksia tehtyä mutta sinne on aina ilo mennä :)

Vierailija
25/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmyyjä oli ilkeä, kun kysyin pullonpalautuksesta. Olin saanut viinimarjamehua viinapulloissa, joten halusin palauttaa pullot Alkoon. Absolutistina en tiennyt pullonpalautuksen paikkaa liikkeessä.

Ehkä heillä on turhauttava työ, jos he eivät saa maistaa kuin osaa myynnissä olevasta alkoholista työaikana? Suomideekuille ikävä tilanne.

Vierailija
26/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopuneille eivät myy, ehkä pidät sitä vittumaisuutena?

Vierailija
27/42 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen saanut lähes aina keskivertoa parempaa palvelua alkossa, myyjät yleensä todella mukavia ja apua saa jos tarvii.

Vierailija
28/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ihastunut sinuun. Itsekin vältän katsekontaktia, kun olen hämilläni. Eräs alkon miesmyyjä on todella ärsyttävä, mutta olen huomannut nyt olevani vähän ihastunut häneen ja todellakin välttelen katsetta ja yritän päästä mahdollisimman nopeasti pois kiusallisesta tilanteesta 😀

Vierailija
29/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Alkossa on aina hyvä palvelu, ainakin Savossa. Myyjät jutustelevat ja antavat hyviä suosituksia. :) 

Vierailija
30/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran parissa vuodessa kun käyn, ovat oikein kohteliaita ja palvelualttiita.

Vierailija
31/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjien aatelia ovat.

Vierailija
32/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Alkon myyjät ovat poikkeuksitta erittäin asiallisia ja ystävällisiä.

Vierailija
33/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina se on joka niistä on tehnyt v-mäisiä.

Vierailija
34/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa kun alkosta saa parasta asiakaspalvelua. Alkolla ei ole kilpailijoita ja silti siellä on osaavimmat ja avuliaimmat myyjät. Miksi mikään muu ketju tai liike ei ota heistä oppia, kun sillä saisi selkeän kilpailuedun muihin liikkeisiin, missä asiakkaat tuntuvat olevan suurin ongelma myyjille.

Vierailija
35/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kun "pääsin" Alkoon ostoksille, oli asenteet

myyjillä että "milläs asioilla oikein olet". Alkon myyjä oli kingi

jolle piti nöyränä sanoa mitä tahtoisi ostaa, ettei se häiritse

myyjän päivärutiineja millään lailla. Siitä on tultu pitkä matka

nykypäivään, nykymyyjät ovat jopa ystävällisiä, ainakin mitä

olen itse havainnut.

80-luvulla kingejä olivat juurikin Alkon myyjä, ravintolan portsari sekä katsastusmies. Näille ei kettuiltu.

Vierailija
36/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vissiin ollut 80-luvulla sen ikäinen että oisi voinut asioida Alkossa. Silloin jonotettiin palvelutiskille ja änkytettiin juoman nimi nyrpälle tyypille, joka saattoi ilmoittaa ettei myy koska häntä ei asiakkaan naama miellyttänyt.

Nykyalkossa olen saanut tosi hyviä ruokaviinivinkkejä, alkudrinkkivinkkejä ja jälkiruokavinkkejä.

Mä muistan yhden juhannusaaton 80-luvun alusta, jono oli ulos asti ja yksi kaveri vähän horjahti, niin jäi pullo saamatta. Puoli tuntia oli vielä aikaa (alko meni kiinni klo 17), joten kiire tuli seuraavaan.

Vierailija
37/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kun "pääsin" Alkoon ostoksille, oli asenteet

myyjillä että "milläs asioilla oikein olet". Alkon myyjä oli kingi

jolle piti nöyränä sanoa mitä tahtoisi ostaa, ettei se häiritse

myyjän päivärutiineja millään lailla. Siitä on tultu pitkä matka

nykypäivään, nykymyyjät ovat jopa ystävällisiä, ainakin mitä

olen itse havainnut.

80-luvulla kingejä olivat juurikin Alkon myyjä, ravintolan portsari sekä katsastusmies. Näille ei kettuiltu.

Ei todellakaan

Vierailija
38/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että jos huojut sinne kauppaan eritteet housuissa ja äänekkäästi örveltäen niin palvelu ei varmasti mitenkään altista ole. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, mutta jos jotain pitäisi keksiä niin välillä palvelu on liiankin innokasta kun tullaan heti kyselemään mitä saisi olla.

Vierailija
39/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjät muuttuivat ystävällisemmiksi, kun ruokakaupoista alkoi saamaan aitoa lonkeroa ja A-olutta. 

Vierailija
40/42 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan saanut huonoa palvelua alkossa.