Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tulleet ajattelleeksi, että läheiset ihmisinne voivat lukea av:lta kirjoituksianne?

Vierailija
25.02.2017 |

Kun kerrotte täällä parisuhdeongelmistanne, seksielämistänne, juoruatte läheisistänne niin yksityiskohtaisesti. Itse en täällä kehtaisi tilittää mieheni munan seisomattomuudesta tai miehen siskon ärsyttävyydestä, koska nämä tietyt ihmiset voivat lukea täältä kirjoituksiani ja tunnistaa itsensä siitä. Ja siitä syntyisi iso soppa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietyt ihmiset voivat tunnistaa itsensä useammin sellaisita kirjoituksista joita en ole tänne laittanut. 

Vierailija
2/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi tunnustaa että luen tätä palstaa, vaikka huomaisinkin jonkun kirjoittavan itsestäni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi pelkästään plussaa, jos viestin saisi näin menemään perille.

Vierailija
4/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaisi tunnustaa että luen tätä palstaa, vaikka huomaisinkin jonkun kirjoittavan itsestäni :D

Vaikka löytäisit kirjoituksen itsestäsi?

Vierailija
5/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa kommentissasi on paljon sellaista, mistä pitäisi keskustella nykyistä huomattavasti enemmän.

Olet varmaan ihan oikeassa.

Yleensäkin olisi hyvä miettiä yleisesti sitä, onko kaikki aiheet niin soveliaita ja hyvää makua osoittavia, että niitä kannattaisi laittaa julkisesti esille.

Tosin, olen minäkin tainnut joskus sortua siihen.

En tosin tietenkään ole kertonut ja tuonut julki kenenkään intiimiasioita.

Tai kertonut suoraan nimeltä mainiten, kenestä, tai keistä on kyse.

Niin, missähän se raja oikein olisi ja kulkisi?

Jospa siinä, että se, mitä ei halua itsestäänkään julki tulevan, mitään kirjoitettavan, tai kuvattavan, niin se olisi ehkä ihan hyvä lähtökohta.

Vierailija
6/6 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut tänne asioita ja kirjoitan jatkossakin, jos läheiset ovat niin idiootteja kuin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi