Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soittaa (terveille) vanhemmilleen neljä kertaa päivässä

Lady D
25.02.2017 |

Auttakaa ymmärtämään mitä liikkuu nelikymppisen perheenisän päässä kun vanhemmille pitää raportoida jatkuvasti kaikki. Aina ollut tuollainen, periaatteessa siis mun ei pitäisi valittaa kun tiesin mihin ryhdyin. Rakkauden ensihuumassakin me seurusteltiin vanhempien kanssa päivittäin jos en jonain päivänä kieltäytynyt miehen ehdotuksista soittaa vanhemmille ja ehdottaa jotain tekemistä.

Jotenkin luulin että omat lapset muuttaisivat tilannetta, kun ei luulisi ettei olisi edes aikaa tuollaiseen yhteydenpitoon, mutta mies on terveyssyistä vapautettu lähes kaikista kotitöistä ja lastenhoidon ruljansseista, niin on sitten kai aikaa omille vanhemmilleen.

Olen aina huomannut että puhelimet käy kuumina vähintään kerran päivässä kun joskus olen iltapäivällä hänen vanhemmilleen yrittänyt kertoa jostain aamupäivän tapahtumasta, mutta nämähän ovat jo asiasta kuulleet. Tänään lapsi toi miehen puhelimen kun halusi pelata ja puhelutietojen ollessa auki huomasin että mies on soitellut vanhemmilleen keskimäärin neljää kertaa päivässä JOKA päivä. Onko tää ihan normaalia??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän mun mieheltä... :D

Soittelevat päivittäin vanhempiensa kanssa. Ja miehellä ollut myös aina tosi tiivis suhde vanhempiin, on ainoa lapsi, eikä ollut mitään hankalaa murrosikää. On aina ollut enemmän tekemisissä omien vanhempiensa ja parin vanhemman sukulaisen kanssa, kuin ikätoveriensa.

Oudoksun vähän, koska itse en missään nimessä jaksaisi tilittää joka asiasta äitille ja isille vielä yli 30-vuotiaana, mutta suvaitsen tämän kunhan mun ei tarvitse nyhjätä appivanhempien kanssa liikaa. Vähän tulee kyllä välillä creepy olo, kun appivanhemmat tietävät jostain mun asiasta heti seuraavana päivänä kun olen kertonut miehelle jotain. Olen sanonutkin, etten halua että hän tekee koko ajan reaaliaikaista raporttia mun elämästä ja ajatuksista vanhemmilleen. Vaikka olisi kyse ihan arkisista jutuista, niin eihän se ole... normaalia! :D

Mutta mun mies on tosi tasapainoinen, hyvässä työssä, muuten itsenäinen ja ottaa perheemme ja lasten asioista enemmän vastuuta kuin minä, etten oikein voi valittaa.. oon tullut siihen tulokseen että hän on luonnostaan tosi perhekeskeinen sekä lapsuudenperheen että oman perheensä suhteen, mä taas omassa seurassani viihtyvä ja muiden huomiosta helposti ahdistuva. Ja ONNEKSI emme asu samassa kaupungissa appivanhempien kanssa. Siinä saattaisi jo tulla "vähän" liian tiivis tunnelma :D

Ihanasti kirjoitettu, osaisimpa olla noin suvaitsevainen! Mua todellakin häiritsee että ihmiset jotka eivät erityisesti musta pidä tietävät elämästäni KAIKEN! Munkin mies on mahtava niin monin muin tavoin, enpä sitä olisi muuten katsellutkaan näin kauan. Olen yrittänyt ehdottaa muuttoa toiseen kaupunkiin tai edes toiselle puolelle kaupunkia, mutta eipä ole mies siihen suostunut.

Vierailija
22/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUH! Nyt on kyllä jäänyt napanuora tiukasti kaulan ympärille.

Puhelimessa mies siis jaksaa jauhaa mutta kotihommia ei pysty tekemään eli suu vain toimii?

Jos mies ei ole halvaantunut kaulasta alaspäin niin laita se kantamaan oma vastuunsa lapsiperhe-elämästä ja parisuhteesta aikuisena ihmisenä ja isänä.

Niinpä, olen varmaan liian kiltti, en vaan jaksa nalkuttaa kun miestä alkaa heti huimaamaan (varmaan sitten se napanuora kaulan ympärillä!). Jotenkin vain on helpompaa elää hyväntuulisen miehen kanssa kuin kodinhoidosta väsyneen äkäpussin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt musta on sitten tullut hullu kyttääjä! Mies tuli ulkoa ja menin sitten katsomaan puhelimesta ja vanhemmilleenhan se oli soittanut! Voi luoja en kestä itseäni! En kestä miestäni!!! Apua!

Vierailija
24/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin edes toinen nainen niin jotenkin jollain tasolla ymmärtäisin!!

Vierailija
25/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady D kirjoitti:

Olisikin edes toinen nainen niin jotenkin jollain tasolla ymmärtäisin!!

Ihan samaa olen joskus sanonut...

T. Eka vastaaja

Vierailija
26/26 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan miestä huimaa jos joutuu jotain kotihommia tekemään. Kyllä sinua ap nyt kustaan linssiin  ja pahasti. On siis ok että sinä ap olet väsynyt ja kyllästynyt koti/lapsihommiin kunhan vain mies pysyy hyväntuulisena? Juu olisin minäkin hyväntuulinen jos joku passaisi ja palvelisi minua 24/7 ja minä voisin keskittyä puhelimessa juoruiluun.

Ja jos minun mieheni kertoisi kaikki minun/meidän henkilökohtaiset asiat eteenpäin niin luottamus menisi totaalisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän