Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tilaavat lehtiä joita eivät oikeasti lue?

Vierailija
25.02.2017 |

Eivät naiset niitä naistenlehtiä oikeasti lue. Eliitti tilaa Suomen Kuvalehteä.

Näille lehdille käy niin että nainen töistä kotiin tullessaan ostaa Alkosta punaviiniä, illalla lämmintunnelmaisen ruuan jälkeen asettuu sohvalle viinilasin kanssa ja selailee lehden läpi samaan tahtiin kun juo viiniä. Se on sitä vapaa-aikaa... Kauheeta tuhlausta ja alkoholisoitumista

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskapäivän mun nainen lukee kannesta kanteen :) Ei ole tilaus mennyt hukkaan ja ennenkuin taas riehaannutte, niin hän on varsin älykäs nainen ja joskus on hyvä nollata aivot, hömppäsarjat käy myös siihen Netflixistä ollaan yhdessäkin kateltu Buffya.

Vierailija
22/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en tilaa mitään lehtiä. Päivälehdenkin lopetin jo vuosia sitten. Joskus tilasin käsityölehteä, mutta siinä alkoi olla liikaa artikkeleja ja liian vähän ohjeita, niin lopetin senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee tällä hetkellä tilattuna Kamera lehti (lahjaksi tilattu) ja Tähdet ja Avaruus (koska olen ursan jäsen). Molemmat lehdet luen. Satunnaisesti saatan ostaa jonkin naistenlehden (esim Anna tai MeNaiset) ja joskus ostan viherpiha lehden, jotka nekin kyllä luen.

Eli siis luen ostamani/tilaamani lehdet. 

Vierailija
24/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku neropatti uikuttaa miksi naiset sitä ja miksi naiset tätä. Koska tottahan kaikki kaksi miljoonaa ja risat suomalaista naista lukee tai jättää lukematta samoja lehtiä. Kumma tietty että yhdenkään naistenlehden levikki ei taida tukea tätäkään hypoteesiä.

Henk. koht en ole teini-iän jälkeen lukenut, ostanut tai tilannut naistenlehtiä. Joskus toki selannut vaikka odotushuoneessa tms paremman tekemisen puutteessa. Työn ja mielenkiinnon puolesta tilaan yhtä lehteä, Yhteiskuntapolitiikkaa, joka on tieteellinen julkaisu. Nettihesarin tilaan myös, ja netissä lueskelen iltapäivälehdet. Viiniä en juo.

Mutta tottahan joku tuntematon debiili tietää tämänkin asian minua paremmin.

Vierailija
25/25 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitää todistella lukemisiaan tai lukematta jättämisiään. Luen itse vaikka mitä kirjoja, sarjiksia ja muita läpysköjä, mulle lukeminen on rentoutumishetki ennenkaikkea. Huvittaa kuinka jotkut kehittelee lukemisestakin statussymboleita ja on mukamas oikeaa tai väärää lukemista. Senkus luette mitä huvittaa.

Arska