Miksi naiset tilaavat lehtiä joita eivät oikeasti lue?
Eivät naiset niitä naistenlehtiä oikeasti lue. Eliitti tilaa Suomen Kuvalehteä.
Näille lehdille käy niin että nainen töistä kotiin tullessaan ostaa Alkosta punaviiniä, illalla lämmintunnelmaisen ruuan jälkeen asettuu sohvalle viinilasin kanssa ja selailee lehden läpi samaan tahtiin kun juo viiniä. Se on sitä vapaa-aikaa... Kauheeta tuhlausta ja alkoholisoitumista
Kommentit (25)
http://cache1.asset-cache.net/xc/151019865.jpg?v=2&c=IWSAsset&k=2&d=bhU…
Tämä havainnollisstaa
Miksi miehet säästää Tekniikan Maailmat vuodelta -74 alkaen? Ihan kuin sen ajan tekniikkavertailut olisivat sopivia tähän päivään.. Eikä niitä edes lueta koskaan uudestaan, kunhan säilytetään. Samoin Mikrobitit ysäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet säästää Tekniikan Maailmat vuodelta -74 alkaen? Ihan kuin sen ajan tekniikkavertailut olisivat sopivia tähän päivään.. Eikä niitä edes lueta koskaan uudestaan, kunhan säilytetään. Samoin Mikrobitit ysäriltä.
Miehet kuitenkin lukee ne lehdet.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuohan on tosi kiinnostavaa, siinä näkee tekniikan muuttumisen.
t. Nainen, joka säästää neulelehtiä ja Aku Ankkoja, mutta heittää luetut naistenlehdet menemään
En mä lue naistenlehtiä. Tilaan vain Aku Ankkaa, Tiede-lehteä, Timea ja Suomen Kuvalehteä. Luen aina kannesta kanteen Akkarin, luen suurimmaksi osaksi Tiede-lehden, luen tai vähintään selailen SK:n. Timea en yleensä tule kuin pläränneeksi. Time ja SK on enemmän miestäni varten tilattu ja nuo kaksi muuta minulle :)
Mä oon niin pihi, etten tosiaankaan tilaisi lehtiä joita en lukisi!!!
Mä tilaan vain alibia ja sen luen aina kannesta kanteen. :D
Tilaajalahjojen ja tuon viininjuontikulissin takia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Miehelläni oli Mikrobitti lehtien vuosikertoja lehden perustamisesta lähtien vuodelta 1984. Niitä sitten säilytettiin varastossa, eikä tosiaankaan koskaan luettu. Onneksi viisastui vuonna 2008 ja lehdet lähti keräykseen.
Minulla on kansio, johon kerään lehdistä mielenkiintoisia juttuja ja asioita. Näin lehdestä 99 % menee paperinkeräykseen ja vain pieni palanen jää säilöön.
Mä luen Seiskan juorut netistä (päivän hupipläjäys). Ei ole tarvetta tehdä (ja maksaa) lehtitilauksia.
Minä luen tieteen kuvalehteä. Naisten lehdet ovat täynnä mainoksia eikä minua kiinnosta Jani Toivolan ja vastaavien lässytykset.
Meillä mies tilasi pitkään jotain urheilulehteä. Ei harrastanut urheilua itse eikä myöskään seurannut sitä. Eikä lukenut tilaamaansa lehteä. Yritin sanoa, että peru tilaus jos et kerran sitä lue. Lupasi perua kunhan muistaa/jaksaa. Ei muistanut/jaksanut. Peruin sen sitten itse. Mies ei sanonut asiasta mitään. Ei ilmeisesti edes huomannut, että lehti oli lakannut tulemasta.
Itse en tilaa mitään lehtiä. Luen kirjastossa ne lehdet mitä haluan.
Naistenlehdet ja "oikeat" lehdet... Ei sitten yhtään seksististä ryhmittelyä.
tilaajalahjat!! just tilasin...ehkä kodin kuvalehden, kun satuin tarviimaan saksia, puhelinmyyjä soitti just sopivasti, sakset tilaajalahjana ja pingg...tilasin!!
Ite luen muuten vanhoja Mikrobittejä vieläkin, nostalgista ja hauska lukea vaikka peliarvosteluja c-64 ja Amiga ajoilta.
T. Se jo legendaksi mainittu Mikrobittimies :D
Näin o!