Miksi naista häiritsee jos mies on menneisyydessä ollut pelimies?
Antaa todella epävarman kuvan naisesta jos tätä häiritsee miehen lukuisat entiset kaadot, jos mitään tauteja niistä ei ole jäänyt siis. Kuvittelevatko nämä epävarmat naiset, että mies ei voi ihastua johonkin vähän epätäydelliseen naiseen kenellä tissit ovat eriparia, tai pömppis vähän isompi kuin miss suomella, koska on kaatanut niin monta naista, että vain täydellisyys kelpaa? Voin kertoa, että kyllä, kokenut ex-pelmieskin voi ihastua ihan tavalliseen naiseen! Mutta epävarmuus ei ole kenenkään mielestä sexyä.
M34
Kommentit (47)
Heilastelin pelimiehen kanssa monta vuotta. Koko ajan hänellä oli muita, haki aina jotain parempaa. Löysi lopulta satojen naisten jälkeen itseään puolet nuoremman kaunokaisen jonka kanssa yrittää nyt vakiintua. Naisella kova yritys, on hoikka ja nätti, kiva yms yms. Yrittää olla kaikkea mitä mies vaatii. Mutta kuinka ollakaan pelimies on parin vuoden jälkeen ilmeisesti taas tyytymätön kun jalliittaa taas minua. En käsitä kun olen ns. vanha ja lihava ja tylsä verrattuna nykyiseen naiseen. En anna mitään syytä tuolle enkä aio mieheen enää sekaantua, kohteli minua aikoinaan niin epäkunnioittavasti, alentavasti ja rumasti. Enkä ole ylpeä että annoin pelimiehen itseäni höykyttää niin pitkään.
Voiko pelimies oikeasti muuttaa tapansa? Enpä ihan usko, ehkä väliaikaisesti väsyy ja yrittää vakiintua, mutta vähän ajan kuluttua sama peli jatkuu... ainakin iso riski sille on
Pelimiehet on huonoja sängyssä. Luulevat tietävänsä mitä jokainen nainen haluaa. Eivät tiedä. Enkä jaksa kuunnella perusteluja miksi minun pitäisi jostain tietystä asiasta pitää, sillä naapurin Virva-Meisselikin piti.
Se on valtavan iso turn off, jos miehellä lukuisia seksipartnereita menneisyydessä. Kertoo kevytkenkäisyydestä ja tunnevammaisuudesta. Tuskin sellainen kykenee rakastavaan,uskolliseen suhteeseen. Siksi jyrkkä ei pelimiehille, entisille tai nykyisille.
Eniten häiritsee se että minä tiedän siitä montako pelimiehellä on mahdollisesti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen usein lukenut, miten miehiä häiritsee, jos naisella on ollut useita miehiä menneisyydessä. Onko miehillä huono itsetunto?
Kyse on vähän eri asiasta.
Miksi? Millä tavalla eri asiasta??
Avain, joka aukaisee minkä tahansa lukon, on haluttu ja mahtava avain.
Lukko, jonka saa auki millä tahansa avaimella, on huono lukko.
Uskottava perustelu niille ihmisille, jotka muutenkin jo ajattelevat, että miehen elämäntehtävä on jahdata seksiä (avain) ja naisen elämäntehtävä pihdata sitä (lukko). Ja joilla on kultakalan äo. Esineiden käyttötarkoituksilla on kuitenkin aika hankala perustella kaksinaismoralismia ihmisille joilla on aivot. Kas kun ette väitä, että pippelillä on tarkoitus tampata mattoja ja pimpillä keittää kahvia.
Minä kyllä veikkaan, ettei tässä ole kyse naisen epävarmuudesta ollenkaan.
Tottakai laatunainen miettii, kannattaako suhde mieheen, jonka itsetunto vaatii jatkuvaa kierrättämistä.
Itse arvostan miestä, jonka elämänpiirin kuuluu muutakin kuin tämmöistä roskaa.
Hyvä mies on rakastaja, itsenäinen kumppani, itsestään huolehtiva, välittävä, kykeneväinen sitoutumaan ja aina utealias uusien asioiden suhteen ja tämä uteliaisuus ei rajoitu pelkästään toiseen sukupuoleen, vaan moniin elämän eri alueisiin. Hänellä on oikeasti jotain tarjottavaa myös kumppanilleen!