Miksi naista häiritsee jos mies on menneisyydessä ollut pelimies?
Antaa todella epävarman kuvan naisesta jos tätä häiritsee miehen lukuisat entiset kaadot, jos mitään tauteja niistä ei ole jäänyt siis. Kuvittelevatko nämä epävarmat naiset, että mies ei voi ihastua johonkin vähän epätäydelliseen naiseen kenellä tissit ovat eriparia, tai pömppis vähän isompi kuin miss suomella, koska on kaatanut niin monta naista, että vain täydellisyys kelpaa? Voin kertoa, että kyllä, kokenut ex-pelmieskin voi ihastua ihan tavalliseen naiseen! Mutta epävarmuus ei ole kenenkään mielestä sexyä.
M34
Kommentit (47)
Eipä ole koskaan tullut kysyttyä miehen menneistä kumppaneista tai panoista. Avo-/avioliitot yleensä nousevat esiin, mutta ei aavistustakaan kuinka monen kanssa esimerkiksi nyksä on ollut ennen minua "silleen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen usein lukenut, miten miehiä häiritsee, jos naisella on ollut useita miehiä menneisyydessä. Onko miehillä huono itsetunto?
Kyse on vähän eri asiasta.
Ei ole. Seksuaalinen kokemus on seksuaalista kokemusta. Oli kyse miehestä tai naisesta.
Osa ihmisistä elää näemmä edelleen 1890-luvulla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen usein lukenut, miten miehiä häiritsee, jos naisella on ollut useita miehiä menneisyydessä. Onko miehillä huono itsetunto?
Miksi? Millä tavalla eri asiasta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avain, joka aukaisee minkä tahansa lukon, on haluttu ja mahtava avain.
Lukko, jonka saa auki millä tahansa avaimella, on huono lukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt taas on miesasiasivustojen epäkiinnostavaa länkytystä, samoja kuluneita heittoja. Mutta jos nyt poiketaan länkytyskeskustelusta antropologiaan, niin ei ole mikään itsestäänselvä ajatus, että naisten sukuaukkojen pitäisi olla koko yhteisön vahtimia portteja, tällainen ajatus kuuluu lähinnä tiiviisiin, suljettuihin ja olemassaolostaan taisteleviin yhteisöihin. Naisten, kuten miestenkin sukuelimiä voidaan kuvata muillakin tavoilla.
Ei minustakaan naisia tuo häiritse.
He nimenomaan haluavat pelimiehen, joka lopettaa pelimiehenä olemisen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terotin joka teroittaa minkä tahansa kynän on hyvä terotin. Kynä mikä menee mihin tahansa teroittimeen on pieni ja tynkä kynä.
Huonosta itsetunnostahan se johtuu. Jos on itsetunto kohdillaan, niin kyllä kiltti ja kokematon nainenkin antaa ex-pelimiehelle mahdollisuuden.
Seksi on mukavaa eikä naisille kaikkia tarvitse kertoa.
Itse seurustelin aikoinaan yhden pelimiehen kanssa.
Se mainittiin isommassa porukassa mun kuullen.
Kyllä minä tiesin, että hänellä oli muita naisia minun lisäkseni.
Ei se oikeastaan häirinnyt.
Sexi oli nautinnollista ja elämyksiä antavaa.
Minusta tuli rohkeampi ja kokeilevampi.
Joten siinä mielessä, ei kaduta.
Jäin kaipaamaan sitä miestä pitkäksi aikaa.
Mutta sen jälkeen, kun vuosia ja ikää tuli vähän lisää, minä jotekin muutuin.
Enää en jostain syystä pidä siitä, jos jollakin miehellä on monta rautaa yhtä aikaa tulessa.
Pidän sellaisia häntäheikkeinä, jotka eivät kykene olemaan uskollisia.
Tai joille suhde on vain nautinnon hakemista, ilman todellisia tunteita, rakastamista ja välittämistä.
Kai sitä muuttuu ja ajattelee asioista eri tavalla, kuin silloin, kun oli nuorempi.
Silti olen sitä mieltä, että suhteessa tärkeämpää pitäisi olla aito välittäminen ja rakastaminen.
Ilman vaateita ja pakottamista.
Ja ilman suoritushakuisuutta, tai nautinnonajamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan täysin samasta asiasta kuin aloituksessa, sukupuolet vaan on vaihdettu päittäin. Olet tekopyhä. Naiset saavat halveksia häntäheikkiä samasta syystä kuin monen miehen kanssa ollutta naista halveksitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät menneisyydessä. Joka lukossa käynyt avain on no-no. Liian suuri riski taudeista joten jäisi todellakin kokeilematta- häntäheikit ovat noloja.Mokomatkin jakoavaimet.
Vierailija kirjoitti:
Huonosta itsetunnostahan se johtuu. Jos on itsetunto kohdillaan, niin kyllä kiltti ja kokematon nainenkin antaa ex-pelimiehelle mahdollisuuden.
Eipä johdu vaan hyvästi itsetunnosta. Itseään arvostava nainen ei pelimiehiä huoli koska joka hameen perässä juokseva hulttio ei ole laatumies.
En halua tuollaista miestä, joka on ollut kaikkien vietävissä. Jätin elokuussa miehen, jota olin tapaillut 6 kuukautta, kun menneisyys selvisi. Ei kulunut aikaakan, kun löysin kunnon miehen.
Ei se ole mitään epävarmuutta. Minä en ainakaan pidä pelimiestä ollenkaan luotettavana kumppanini. Aivan varmasti joskus päätyy väärään petiin. Turvalliset miehet kiinnostaa (vaikka toki voi seki pettää, mutta pelimiehesrä tulee sellanen olo että se pettää 100% joskus). Enkä halua että kaupungilla törmätään miehen panoihin siellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät menneisyydessä. Joka lukossa käynyt avain on no-no. Liian suuri riski taudeista joten jäisi todellakin kokeilematta- häntäheikit ovat noloja.Mokomatkin jakoavaimet.
Tämä. Jakoavaimella on huono avata mitään lukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan haluaa mitään spermaviemäriä tai pillukirnua kumppanikseen. Oli sitten mies tai nainen.
Eikä sellaista ihmistä, joka käyttää tällaista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan täysin samasta asiasta kuin aloituksessa, sukupuolet vaan on vaihdettu päittäin. Olet tekopyhä. Naiset saavat halveksia häntäheikkiä samasta syystä kuin monen miehen kanssa ollutta naista halveksitaan.
Ei kannata halveksia ketään, ihmisiä tässä kaikki ollaan.
Miksi mies ei pidä siitä jos naisella on ollut samanlainen menneisyys kuin pelimiehillä?