Jos naisen exät kerta toisensa jälkeen ovat olleet "naistenhakkaajia" tulee pakostikkin mieleen, että..
nainen on psyko akka, joka osaa painaa oikeita nappuloita ja kenties itse on väkivaltainen.. Sitten kun mies joskus vähän puolustaa itseään ja vaikka tönäisee häntä päähän hakkaavan naisen sivuun, niin sitten tämä nainen leimaa hänet naistenhakkaajaksi. Olenko ainut? Itsellenekin tuli kerran tuollainen nainen vastaan, loppui suhde äkkiä kun huomasin miten hän koitti minua manipuloida. Ja yllättäen kaikki exät olivat olleet "naistenhakkaajia".
Kommentit (8)
Kyllä tuo on aivan totta joissakin tapauksissa. Itsekin tiedän yhden. On sellainen ämmä, että saa kenet tahansa raivon partaalle halutessaan, miehen ja naisenkin. Nauttii muiden härnäämisestä ja riidankylvämisestä. Omaa väkivaltaisten parisuhteiden lisäksi paljon muitakin ”vihollisia”. Aina sillä on sukset ristissä jonkun kanssa.
Sellaista sopivien äijien valintaa minäkin ensinnä epäilisin, tosin joku yksittäinen voi sen itsekin saada aikaiseksi.
Oli syy mikä tahansa, niin älä vaan sekaannu sellaiseen naiseen!
Voi olla tai sitten ei, ei voi yleistää.
En ole mielestäni mitenkään psyko akka. En ole ikinä saanut mitään kipinää väkivaltaisista miehistä enkä muutenkaan pitänyt jännämiehiä kiihottavina, vaan jopa päinvastoin. En vain tutustuessani miehiin ole havainnut mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei, sillä vanhempieni parisuhde oli myös isäni puolelta väkivaltaista ja alistavaa. Sattumalta sitten olen tutustunut väkivaltaisiin miehiin enkä ole osannut lähteä suhteesta ajoissa, sillä kuvittelin käytöksen olevan ihan normaalia enkä osannut nähdä "varoitusmerkkejä". Vaikea selittää dilemmaa.
Naistenhakkaaja AP koittaa etsiä hyväksyntää naisten hakkaamiselleen! Törkeää!
Kyllä noita miesten ärsyttäjiä ja yllyttäjiä on olemassa. Eksästä kuoriutui suhteen loppupuolella sellainen. Olisi varmaan ollut sosiaalisesti hyväksyttävämpää erota naistenhakkaajasta kuin ihan hyvästä miehestä. No en antanut eksälle sitä iloa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielestäni mitenkään psyko akka. En ole ikinä saanut mitään kipinää väkivaltaisista miehistä enkä muutenkaan pitänyt jännämiehiä kiihottavina, vaan jopa päinvastoin. En vain tutustuessani miehiin ole havainnut mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei, sillä vanhempieni parisuhde oli myös isäni puolelta väkivaltaista ja alistavaa. Sattumalta sitten olen tutustunut väkivaltaisiin miehiin enkä ole osannut lähteä suhteesta ajoissa, sillä kuvittelin käytöksen olevan ihan normaalia enkä osannut nähdä "varoitusmerkkejä". Vaikea selittää dilemmaa.
Alitajuisesti olet osannut kuitenkin valita ne väkivaltaiset miehet, sellaiset kuin isäsi on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alitajuisesti olet osannut kuitenkin valita ne väkivaltaiset miehet, sellaiset kuin isäsi on ollut.
Ihan alitajuisesti olen kuitenkin nyt ei-väkivaltaisen (kunnes toisin todistetaan) miehen kanssa jonka olen ihan itse myös valinnut. Paskaa tuuria aiemmin, sanoisin.
Tai sitten psykoakka joka tuntee vetoa väkivaltaisiin miehiin koska niissä on sitä kipinää. Toisin kuin tylsissä väkivallattomissa miehissä.