Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valmisruokien annoskoko on niin suuri?

Vierailija
25.02.2017 |

Tätä olen jo pitkään ihmetellyt, miksi niiden annosruokien, joissa ilmeisesti valmistajan mukaan on yksi annos niin paino on 300g? Mä syön yleensä noin 200g ruokaa ja välillä tuokin tuntuu paljolta.

Joo tiedän kyllä, ettei niitä ole pakko ostaa, mutta välillä laiskottaa tai on vaan ollu oikeesti niin kiire, ettei oo ehtiny ruokaa tekemään ni tulee ostettua tuollanen, mut osa jää kyllä syömättä kun ei vaan jaksa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 300g on sopiva koko enemmistölle ihmisistä.

Vierailija
2/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Minusta annoskoko on ihan sopiva, mutta hinnassa taas on 300% liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ne on ihan älyttömän pieniä. Joku lihapulla-perunamuussiannoskin pari lihapullaa, desi muussia ja ehkä pari kasviksen jäännettä...

Vierailija
4/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt sen ylimääräisen 100g sit myöhemmin pikkuriikkiseen nälkään

Vierailija
5/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teitä... eihän tuollaisilla linnun annoksilla kukaan elä! Voi voi...

Vierailija
6/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan sitä mieltä, että 200 g ruokaa ei riitä aikuiselle ihmiselle, eikä kalorien määrä ole riittävä ellet sitä paikkaa sitten muulla syömisellä päivän aikana.? Hyvää ruokahalua sinulle.

Vierailija
7/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 300g on sopiva koko enemmistölle ihmisistä.

Ohiksena, mutta kirjotanpa kuitenkin. Täällä yks laihduttaja joskus tuskaili, kun painonsa ei putoa ja kun kertoi päivän syömiset niin monet nimenomaan kauhisteli, että syö ruokaa 200g vai oliks se 250g ja että siksi tämän alottajan paino ei putoa, kun syö niin paljon ruokaa.

Tiedän, että tähän ketjuun ei välttis vastaa samat ihmiset kun tuohon kyseiseen ketjuun...

Vierailija
8/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan sitä mieltä, että 200 g ruokaa ei riitä aikuiselle ihmiselle, eikä kalorien määrä ole riittävä ellet sitä paikkaa sitten muulla syömisellä päivän aikana.? Hyvää ruokahalua sinulle.

No kyllä mulle on tuo 200g riittänyt, en tosin tiedä miten paljon sillä on vaikutusta, että itse tehdyissä ruoissa käytän täysrasvaisia tuotteita, näin ei toki ole noissa valmisruoissa ainakaan kaikissa, mutta tästä huolimatta se 200g niitäkin on riittänyt. Varsinaisen ruoan lisäksi syön kyllä sitten arviolta ns. tuoresalaattia tai muita kasviksia/juureksia ruoan kanssa jotain 200g varsinaisen ruoan lisäksi

ap

Vierailija
9/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on just sopivia tai vähän pieniä. Itsetehtyä ruokaa syön aina enemmän kerralla.

Vierailija
10/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aikuinen syö vaan yhtä ruokaa koko päivän aikana tai voihan ns. lämpimän ruoan syödä vain kerran päivässä, mutta eiköhän moni syö kuitenkin vähintään aamu- ja iltapalankin ja ainakin toivottavasti sen varsinaisen ruoan lisänä on myös jotain kasviksia.

Vierailija
11/11 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit vetävät kaksikin pakkausta valmisruokaa/nokka, milloin ostamme niitä. Eli ei ne kovin isoja ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän