Mitä ajattelet naisesta, joka on ylpeä pienistä rinnoistaan?
Entä miehestä, joka on ylpeä pienestä peniksestään?
Kerro rehellinen mielipiteesi, älä mitään kaunisteltua höttöä.
Kommentit (35)
Ajattelisin, että siinäpä ihana nainen. Just mun makuuni.
Mulla on b-kupin pienet sirot rinnat. Olen todella tyytyväinen, lopetin aikoinaan e-pillerit vain siksi että kuppikokoni kasvoi niistä. Mielestäni isot rinnat tekevät lihavan näköiseksi, olen myös urheilija ja pienistä rinnoista on urheilun kannalta valtavasti hyötyä, ristikoitakin löytyy kaikkialta b kupilla :)
Olen 20-vuotias nainen ja rakastan pieniä rintojani. Mulla on tosi hyvä itsetunto muutenkin :D
Olen sellainen. :) Tai en tiedä onko ylpeä oikea sana, mutta tykkään A-kupin tisseistäni. Mutta varmaan tykkäisin vaikka olisivat vähän isommatkin. Kovin isoja en haluaisi, jos saisin valita, koska olisivat urheillessa epäkäytännöllisemmät.
Ylipäätään olen sitä mieltä, että oman vartalonsa hyväksyminen on positiivinen asia.
Mulla on pienet rinnat ja tykkään niistä. En ole koskaan ymmärtänyt häpeää pienistä tao liian suurista rinnoista, jokaisella on sellaiset rinnat kuin ovat ja niistä kannattaa olla ylpeä, ne on kehon osa siinä missä kädet, jalat, vatsa, selkä jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tuo ei korreloi sen kanssa, että kokee tarvetta kutsua isoja rintoja oksettaviksi lollottimiksi tms., niin hieno juttu. Ei ole minulta pois.
Joo en ymmärrä, miksi pitäisi haukkua isoja rintoja, jos tykkää pienistä. Typerää minusta. Itse pidän isojakin tissejä kauniina ja seksikkäinä.
T. Pikkutissi
Mulla on a-kupin tissit ja miesrintamalla on aina menny tosi hyvin, saa ihan hätistellä miehiä pois ympäriltä. Olen ihan normaalipainoinen muuten (170/58), mutta tissit tosiaan a-kuppia, ihan minit ja olemattomat. Rakastan pieniä tissejäni ja niin tuntuu miehetkin rakastavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 20-vuotias nainen ja rakastan pieniä rintojani. Mulla on tosi hyvä itsetunto muutenkin :D
Muah <3
Samaa kuin kenestä tahansa, joka on ylpeä mistä tahansa ruumiinsa osasta: vähän keskenjäänyt kehityksessään. Ruumistaan ylpeily on yksinkertaisimpien ihmisten puuhaa.
Mun mielestä on outoa, jos joku on ylpeä rinnoistaan, oli ne minkä kokoiset tahansa. Eikö ole elämässä muuta..?
En ymmärrä ikinä miksi ihmiset ovat ylpeitä jostain, mihin eivät itse voi vaikuttaa.
Vähän samaa kuin ihmisestä, joka on ylpeä köyhyydestään: vasemmiston äänestäjä.
Olen kaikista naisista iloinen jotka osaavat tuntea itsestään terveellä tavalla ylpeyttä.
Hyvä itseluottamus on positiivinen asia. Se, että on ylpeä asiasta, johon ei itse ole vaikuttanut, on negatiivinen seikka.
Mitä enemmän ikää tulee sitä tyytyväisempi olen pieniin rintoihini. Nyt 40+ samanlaiset pienet ja pyöreät kuin 14-kesäisenä.
Naimisissa peppumiehen kanssa, joten en stressaa mutta en nyt niin ylpeäkään ole :D