Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka on ylpeä pienistä rinnoistaan?

Vierailija
25.02.2017 |

Entä miehestä, joka on ylpeä pienestä peniksestään?

Kerro rehellinen mielipiteesi, älä mitään kaunisteltua höttöä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee sitä tyytyväisempi olen pieniin rintoihini. Nyt 40+ samanlaiset pienet ja pyöreät kuin 14-kesäisenä.

Naimisissa peppumiehen kanssa, joten en stressaa mutta en nyt niin ylpeäkään ole :D

Vierailija
22/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että siinäpä ihana nainen. Just mun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on b-kupin pienet sirot rinnat. Olen todella tyytyväinen, lopetin aikoinaan e-pillerit vain siksi että kuppikokoni kasvoi niistä. Mielestäni isot rinnat tekevät lihavan näköiseksi, olen myös urheilija ja pienistä rinnoista on urheilun kannalta valtavasti hyötyä, ristikoitakin löytyy kaikkialta b kupilla :)

Vierailija
24/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias nainen ja rakastan pieniä rintojani. Mulla on tosi hyvä itsetunto muutenkin :D

Vierailija
25/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen. :) Tai en tiedä onko ylpeä oikea sana, mutta tykkään A-kupin tisseistäni. Mutta varmaan tykkäisin vaikka olisivat vähän isommatkin. Kovin isoja en haluaisi, jos saisin valita, koska olisivat urheillessa epäkäytännöllisemmät.

Ylipäätään olen sitä mieltä, että oman vartalonsa hyväksyminen on positiivinen asia.

Vierailija
26/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat ja tykkään niistä. En ole koskaan ymmärtänyt häpeää pienistä tao liian suurista rinnoista, jokaisella on sellaiset rinnat kuin ovat ja niistä kannattaa olla ylpeä, ne on kehon osa siinä missä kädet, jalat, vatsa, selkä jne.

Vierailija
27/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tuo ei korreloi sen kanssa, että kokee tarvetta kutsua isoja rintoja oksettaviksi lollottimiksi tms., niin hieno juttu. Ei ole minulta pois. 

Joo en ymmärrä, miksi pitäisi haukkua isoja rintoja, jos tykkää pienistä. Typerää minusta. Itse pidän isojakin tissejä kauniina ja seksikkäinä.

T. Pikkutissi

Vierailija
28/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on a-kupin tissit ja miesrintamalla on aina menny tosi hyvin, saa ihan hätistellä miehiä pois ympäriltä. Olen ihan normaalipainoinen muuten (170/58), mutta tissit tosiaan a-kuppia, ihan minit ja olemattomat. Rakastan pieniä tissejäni ja niin tuntuu miehetkin rakastavan.

Vierailija
29/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen ja rakastan pieniä rintojani. Mulla on tosi hyvä itsetunto muutenkin :D

Muah <3

Vierailija
30/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin kenestä tahansa, joka on ylpeä mistä tahansa ruumiinsa osasta: vähän keskenjäänyt kehityksessään. Ruumistaan ylpeily on yksinkertaisimpien ihmisten puuhaa.

Vierailija
31/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, jos joku on ylpeä rinnoistaan, oli ne minkä kokoiset tahansa. Eikö ole elämässä muuta..?

Vierailija
32/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ikinä miksi ihmiset ovat ylpeitä jostain, mihin eivät itse voi vaikuttaa.

Vierailija
33/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa kuin ihmisestä, joka on ylpeä köyhyydestään: vasemmiston äänestäjä.

Vierailija
34/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikista naisista iloinen jotka osaavat tuntea itsestään terveellä tavalla ylpeyttä.

Vierailija
35/35 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itseluottamus on positiivinen asia. Se, että on ylpeä asiasta, johon ei itse ole vaikuttanut, on negatiivinen seikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi