Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voisitko kokeilla kolmen kimppaa? Vai oletko jo kokeillut?

Vierailija
06.07.2008 |

Millä kokoonpanolla?

Tuli tuosta alemmasta mieleen, kun mies usein ehdottelee 2 n+ hän, itse en IKINÄ vois katsoa vierstä kun vieras koskettaa rakastani. Ja minä naisen kans, yöks

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 miestä, mutta tosielämässä en moiseen ryhtyisi. Toisia naisia en ottaisi sänkyyni ikimaailmassa, hyi hitto! Minua kun yökötti jo sekin, kun tajusin erään miehen flirttailevan baarissa yhtä aikaa minulle JA eräälle toiselle naiselle. Tuli halpa olo - ihan kuin olisin ollut haaremissa. :(

Vierailija
22/28 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin haluaisimme kokeilla sitä mutta se nainen puuttuu ja ketä sitten siihen pyytämään kun suurin osa ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin itsestään ja miehestään.. mies on haaveillu asiasta jo pitkään ja olen suostunut siihen, että itsekin haluaisin kokeilla mutta välillä tuntuu, että olenko seonnut kun kaikki pitää hulluna että kolmenkimppaa.. tai sitten useemman kanssa ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa ollaan 2m+1n kokoonpanolla touhuttu ja ihan kiihoittavaa sekin kun sopiva mies vaan on tuo kolmas pyörä.

Itse haluaisin eniten kyllä 2n+1m mutta vaimo ei ole vielä lämmennyt asialle vaikka mahdollisuuksia on ollut pilvin pimein ja tällä hetkelläkin olisi muutama nainen kiinostunut tulemaan mukaan, mutta minkäs teet jos toinen empii vaikka saa kahta miestä koska vain haluaa.

Vierailija
24/28 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuudesta jo pelkästä ajatuksesta miehestäni toisen naisen kanssa- en pystyisi katsomaan. Enkä halua toista miestä itsekkään- enkä ole mikään estynyt seksissä, mielestäni se on kahden ihmisen välinen juttu. En perusta pelkästä panemisesta, se ei tunnu missään, tunteet pitää olla mukana.

Vierailija
25/28 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa pedattiin kauan sitä, että saadaan miehen hyvä ystävä kimppaan ja mulla olisi ollut kaksi miestä. Sattuma saneli ja kohtalo...tapasin nykyiseni ja entinen suhde loppui juuri siihen suureen Odotukseen. Ei ollut kyse mun pelosta, vain sattumasta...nyht en voi tässä suhteessa kimppajuttuja edes kuvitella, en.

Vierailija
26/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan kokeiltu kerran 2n + 1m.. oli kyllä todella ihanaa. :) paransi seksielämäämme todella paljon. nyttenkin ollut haussa toinen nainen meidän leikkeihimme mukaan, mutta ei todellakaan tahdo löytyä. valitettavasti. :( itsehän olen siis bi ja mies hetero. N37

Vierailija
27/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt puhua vaimoa ympäri 2m+1n sydeemiin mutta valitettavasti ei lämpene. Aikaisemmassa suhteessa harrastettiin 1m+2n ja 2+2 kokoonpanoilla ja oli aivan mahtavaa!!

Vierailija
28/28 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:16"]Yrittänyt puhua vaimoa ympäri 2m+1n sydeemiin mutta valitettavasti ei lämpene. Aikaisemmassa suhteessa harrastettiin 1m+2n ja 2+2 kokoonpanoilla ja oli aivan mahtavaa!!
[/quote]

Minäkin paukutin 1m+2n ja 2+2x4:2 kokoonpanolla ja oli vaisu meno. Yhden kanssakin ehtii jos kemiat kolahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi