4000e/kk tienaava, mitä vaatemerkkejä käytät?
Kommentit (59)
Taviskamaa.
Marimekko, Zizzi, Nanso, perusketjujen vaatteita.
Ulkovaatteet Tretorn, Didriksson.
Kengät Viking, Janita jne.
House (Prisma) ja Henry's (Cittari) taitaa olla suurin osa
Mä käytän hm:ää, lidliä, vero modaa... zalandosta tilaan isom osan. Treenivaatteet Lidlistä. Ihan tosi pieni vaatebudjetti. 4200 brutto, 3 lapsen yh.
Tienaan lähemmäs 5000 e ja kaikki vaatteet Lindexistä. Useimmiten vielä odotan että ne ovat alessa ennenku ostan.
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Taviskamaa.
Oletko lihva?
Andiata, Rils, Your Face, marimekko
Massimo dutti, h&m, other stories ja zara...
Huppari ja verkkarit. Ei kiinnosta hienot pukeutumiset. Työssäni en tapaa asiakkaita.
Saako myös 5000 eur/kk tienaavat vastata? Pääasiassa ostan vaatteet Prismasta ja Haloselta. Merkit ovat yleensä tuntemattomia kauppojen omia merkkejä. Lisäksi minulla on muutamia Briteistä ostettuja Mark and Spencerin perusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Taviskamaa.
Oletko lihva?
Lihva:D
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Taviskamaa.
Mullakin monta näistä (erit ulkovaatteet), plus paljon Prismasta, toisinaan jotain ulkomailta työreissulta. Jakkupukuja tyyliin Rils työkamppeiksi, nyt jalassa 5 v vanhat farkut ja 20 v vanha neule.
Ja minä olen normaalipainoinen, hankin nettona n. 4 t E
InWear, Filippa K ja Andiata.
Brutto 6100€/kk.
Selected femme, Tiger of Sweden, Filippa K, Marella, Andiata, Gant, Sand, Jackpot, Esprit, Marimekko, G raw, Levis.
Pyrin ostamaan kaiken joko alesta tai käytettynä, mut suosikkeja esim. Filippa K, Acne, Cos, Calvin Klein, Nanso.
Minun pukeutumisestani ei pahemmin näy tulotaso. Farkut, t-paita ja fleecehuppari/villatakki. Levi's, St.Oliver, North Face yms.
6200 kuukaudessa. Ihan laidasta laitaan vaatteita. Kotivaatteet Prismasta, HMltä ja Sokokselta. Muutoin matkoilta aika paljon ja kotimaassa Stockalta ja Helsingin yksittäisistä kivijalkaputiikeista. Eniten on varmaan merkkejä Sand, Boss, Tiger of Sweden, Gant, J. Lindberg ja Banana Republic.
M38
Käytän citymarketin huppareita ja farkkuja, töissä ei edustamisella ole väliä.
t. koodiapina jonka työpaikalla kukaan ei tiedä paskaakaan siitä mitä tarkoittaa edustava vaatetus