Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on varattu viikonlopun herkuiksi

Haluatteko te kysyä minulta jotain?
24.02.2017 |

3 pussia karkkia (yhteensä niissä on 450g karkkia), reilu 500g irtokarkkeja, 500g popcorneja, 300g perunalastuja, 1 litra jäätelöä, 500g mansikkahilloa, 500g suolatikkuja, 4 Saarioisen tonnikalapizzaa, 500g juustoa, voileipäkeksejä, suolakeksejä, 2 keksipakettia, 7 suklaapatukkaa ja 8 litraa Coca-Colaa. Arkisin syön erittäin terveellisesti ja vähän, joten nuo herkut eivät minua lihota, koska saan kuitenkin viikon aikana vähemmän kaloreita kuin kulutan. Syömiseni on ollut jo vuosia tällaisia ja olen silti laihtunut viimeisen vuoden aikana 10 kiloa, niin että olen lievästi alipainoinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva :D tulin vähän kateeksi kun itsellä vain popcorneja... kyllä karkki kelpaisi :D

Vierailija
2/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää karkeista enkä sipseistä. En edes limsasta. Mulle tuli herätys, kun hyppäsin puntariin ja paino alkoi jo kasilla. Siispä ryhtiliike. Tosin ei tämäkään auta, jos olen syömättä muutaman kuukauden ja sitten tulee tuplana kaikki paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan alkoholia tai(=ja) muita päihteitä. Aika tylsältä kuulostaa.

Vierailija
4/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään, ei ole edes mun tyyliin herkkuja, mutta varoitan vain, että tuolla syömismallilla syömishäiriösi lisäksi sairastut vielä kilpirauhasen häiriöihin jossain vaiheessa. Ehkä diabetes myös mahdollinen?

Vierailija
5/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on normaali tai alapainoinen ei tarkoita sitä, että olisi terve. Tuolla menolla oot haudassa ennen kun täytät 70v

Vierailija
6/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on normaali tai alapainoinen ei tarkoita sitä, että olisi terve. Tuolla menolla oot haudassa ennen kun täytät 70v

Kuka vittu nyt haluaa edes elää 70-vuotiaaksi?

Vierailija
7/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa juustoa ja mansikkahilloa menee kokonaan yhdessä viikonlopussa? Etkä varmaan laita mitään ruokaa, syöt herkkuja vaan?

Vierailija
8/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei lihottais niin kyllä tollanen ruokavalio kroppaan vaikuttaa monella muulla tapaa.

Vierailija
9/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoista ja niihin liittyvistä kekseistä olen kade, muut eivät maistu. Enkä syö mitenkään terveellisesti vaan tavallisen köyhän normaalisti.

Pitkään sä et taida terveenä pysyä, jos vuosia tuota jatkat vielä. Vaikka laiha olisitkin. Miten tuolla voi laihtua?

Kerro ihmeessä arkisapuskat :)

Vierailija
10/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan suklaata eikä viinaa (rommia, viiniä). En tulis toimeen.

Vierailija
11/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lainkaan suklaata eikä viinaa (rommia, viiniä). En tulis toimeen.

Et ole ilmeisesti ikinä kokeillut muita päihteitä jos et tule viikonloppua toimeen ilman viinaa.

Vierailija
12/12 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtä hulppeat herkut kuin ap:lla, mutta kohta syön toisen kahdesta ostamastani laskiaispullasta (mantelimassalla poikkeuksellisesti). Ehkä keitän kaakaota sen kanssa ja maustan sen vaniljasokerilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme