Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskavammainen tekosyysi mikset ole käynyt ea-kursseja?

Vierailija
24.02.2017 |

Nimittäin niillä taidoilla voit auttaa pelastamaan sivullisen hengen. Vähintään opit toimimaan asiallisemmin kun esimerkiksi joudut soittamaan hätäkeskukseen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 31 vuotta sitten. Jotain pikkuvammoja olen joutunut hoitamaan, mutta ne olisin osannut hoitaa niillä neuvoilla, mitkä sain kotoa äidiltäni. Isompiin onnettomuuksiin en ole törmännyt.

Vierailija
22/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Joskus olen kursseja katsellut, mutta sitten tullut siihen tulokseen että ei. Olen lukenut ohjeita ilmaiseksi netistä ja kirjoista. Jos ensiapukurssit on niin välttämättömiä, niin miksi ne ovat niin kalliita? Kurssin käyminenhän ei takaa, että onnettomuustilanteessa kuitenkaan uskaltaa/pystyy toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla aina voimassa. Teen Kelan maksusitoumuksilla vaativaa lääkinnällistä kuntoutusta, Kela edellyttää EA1 olevan voimassa. Kolmen vuoden välein kerrataan...

Vierailija
24/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi kurssi maksaa n. 100e, ja niitä kursseja on ainakin kaksi erilaista plus kertauskurssit silloin tällöin (käytännöt muuttuvat, ja mikä tahansa taito ruostuu jos sitä ei käytä ollenkaan), niin en ole oikein nähnyt syytä käyttää muutamaa ainakin paria satasta  sellaiseen, mitä en ole vielä 30 vuoteen tarvinnut. Nyt tietysti kun sanoin, niin varmaan joudun todistamaan jotain onnettomuutta ihan heti kohta, ja sitten ehkä harmittaa kun en ole käynyt kursseja. Mutta olen kyllä lukenut ensiavusta. 

Vierailija
25/25 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, koska mä VIHAAN tuota paskavammainen tekosyysi sanontaa. Jos mun lähipiiristä joku käyttäisi noin idioottimaista kieltä, se olisi bye bye välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan