Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko hankkia itselleni viimein omilleni muutettuani television? (uskonto kieltää)

Vierailija
24.02.2017 |

Olen nyt 18v ja todellakin lähdin heti pois kotoa kun oli mahdollista opiskelemaan toiseen kaupunkiin. Tiedän kuitenkin että äitini haluaa tulla katsomaan minua ja näkisi samalla sen television. Voisin tietysti piilottaa sen kaappiin mutta kannattaako se pidemmän päälle? Jos vaan sanon suoraan " kyllä, katson televisiota enkä koe siinä mitään väärää" ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla tietokone on? Katso siitä telkkaa. Mulla on kyllä telkkarikin, mutta harvoin viitsin sitä avata, kun läppäri sylissä on niin kiva katsoa.

Vierailija
2/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä telkkua tarvitset, kun sinulla on tietokone? Sen kauttahan voit katsella televisiotakin. Toisekseen ei sieltä paljon mitään katsomisen arvoista edes tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix. Mamma on oikeassa, tv on last season

Vierailija
4/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko pysyä lestadiolaisena vai ryhtyä joksikin muuksi kristityksi (katolilainen, hellari, ortodoksi, vapaakirkkolainen jne.)?

Jos et aio pysyä lestana niin hanki se tv.

Vierailija
5/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nuori ja päätin että hankkiudun telkusta eroon. Nyt jo monta vuotta ilman! Tv:stä ei tule muuta kuin roskaa, haluamansa ohjelmat voi katsoa netistä esim. Yle Areenasta, Katsomosta tai Ruudusta. Eli en suosittele ostamaan kallista laitetta kun läppärillä ajaa saman asian.

Vierailija
6/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään voita isoa ruutua. Osta oikein iso töllö ja iske se seinälle ja anna mamman ihmetellä.

Vierailija
8/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta helvetin iso taulutv.

Yhdistä siihen tietokone.

Laita tietokoneelle pyörimään joku taustakuva (näitä spiraaleja ja mitä näitä nyt on).

TADAA, SULLA ON INTERAKTIIVINEN TAULU.

Vierailija
9/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Provon aiheet vähissä.

Vierailija
10/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki iso taulu-tv ja kun mutsis tulee käymään niin jätä muka vahingossa joku Saw -tai Hostel-elokuva päälle. Mielellään joku niistä kidutuskohtauksista. Siinäpä on mutsilla ihmettelemistä.

Vierailija
11/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis muutamaa sarjaa seurataan telkun kautta uusimpia jaksoja mutta aika turhake tv on jos kestät odottaa kunnes kyseiset sarjat tulee dvd myyntiin niin enkyllä ottais tv, mutta minun muijja esimerkiks tykkää katsella erilaisia talenttiohjelmia.... suomen televisio laahaa oikeesti vuoden tai parikin usaa jäljessä, suoratoistot on järkevämpi valinta jos et tarvitse suomi txt

Vierailija
12/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä telkkua tarvitset, kun sinulla on tietokone? Sen kauttahan voit katsella televisiotakin. Toisekseen ei sieltä paljon mitään katsomisen arvoista edes tule.

Minulla ei ole tietokonetta, älypuhelin lainassa ystävältä, josta tätä kirjoitan. Ap

Vierailija
13/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari on tosiaan jo vähän vanha juttu ellet osta isoa telkkaria. Pieni telkkari korvautuu lähes täysin tietokoneella. Toki nelonen, kolmonen yms. ei näy suoratoistona netin kautta, mutta voit katsoa netistä ohjelmat jälkikäteen. Eihän telkkarista edes tule mitään katsottavaa paitsi yleltä joskus ja sehän näkyy suoratoistona netistä.

Eli joko iso telkkari  (50"+) tai ei ollenkaan

Vierailija
14/14 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Perehdy aiheeseen ennen kuin keksit tarinoita.

Lessuilla on älypuhelimet sallittuja.

Jos on rahaa telkkuun niin mikset mieluummin sillä rahalla ostaisi älypuhelinta.

Itse erosin lestadiolaisuudesta ilmoittamatta ja eräänä kauniina päivänä värjäsin vaan hiukset. En sen enempää selitellyt vaikka kaikki kyselivätkin.

Ei siinä ole pakko olla mukana. Eikä kukaan käännä selkäänsä sinulle jos on oikeasti lestadiolainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi