Timo Hännikäinen kertoo miten feministin pöksyt saa kostumaan
"Eräs tuntemani mies, joka eli vuosikauden täysiverisen rentun ja naisenkaatajan elälmää, kertoi että jokainen hänen matkaansa kapakasta lähtenyt feministinainen oli makuuhuoneessa pyytänyt häneltä ruoskimista. Kuvaus saattaa olla liioiteltu, mutta tuskin paljon. Omista seurustelu- ja sukupuolisuhteistani olen oppinut ainakin sen, että paras tapa saada itsenäisyyttään ja emansipoituneisuuttaan korostavan naisen pikkuhousut kostumaan on lyödä nyrkillä pöytään ja käskeä olemaan hiljaa silloin kun mies puhuu. Paradoksaalista kyllä, suhteet sellaisten naisten kanssa jotka hyväksyvät sukupuolten eroavaisuudet ja mukautuvat perinteisempiin sukupuolirooleihin ovat olleet monta astetta lähempänä sitä tasavertaista kumppanuutta jota feministit pitävät virallisena ihanteenaan, eikä niissä tunnu luontevalta turvautua noin vulgaareihin voimannäyttöihin."
- Timo Hännikäinen, esseessä "Kaunottaret jotka rakastavat hirviöitä"
Kommentit (87)
Googlasin, koska en muistanut, miltä kyseinen henkilö näyttää.
Minulta lirahtaisi varmasti jotain housuun, jos näkisin kyseisen "houkuttelevan" henkilön. Olisi erittäin ikävää kulkea kaupungilla pissalta haisten.
Vierailija kirjoitti:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/fl_keep_iptc,f_auto,fl_progressi…
Feministien kyykyttäjän tappajan katse.
:D
Vierailija kirjoitti:
Hännikäinen ei ole saanut kostumaan kenenkään pöksyjä paitsi omansa.
Tämä tapahtui, kun kuset lirahtivat housuun snagarilla jännämiehen ostaessa grillimakkaran ja kääntyessä nopeasti Hännikäisen suuntaan pois lähtiessään.
Hännikäisen pöksyt kostuvat, kun hän kusee kännissä alleen. Tyyppi on alkoholisti.
On vaivaannutavaa seurata hänen uraansa. Tiedän tyypin. Hän on todella vaatimattomilla ulkonäköavuilla varustettu, säälittävä, epähaluttava ressukka. Se, ettei hän ole koskaan saanut riittävästi naisten huomiota tai seksiä, johtuu hänen ihan omista puuteeistaan niin persoonassa kuin etenkin ulkonäössä, joka on kaukana siitä, mitä kukaan kokisi miehessä vetovoimaisena. Mieluummin kuin hyväksyy tämän tosiasiaan, Hännikäinen tekee kirjallisen uran sillä, että välttelee kipeää ongelmaansa ja sen sijaan syylistää naisia. IHan sairasta. Sairainta on, kuin paljon häntä jaksetaan lukea ja ottaa tosissaan. Ei tarvitse kuin tavata se tyyppi kerran, niin tajuaa, mikä kuvio on. Hän on sielultaan todella rikki oleva alkoholisti. Ei sillä raukalla ole elämässä muutakaan. Ai niin, onhan sillä se natsikuvio. EI tarvitse miettä sitäkään, mistä se kaikki viha kumpuaa. Siitä, että se itse on sellainen surkea pieni säkki kuin on. Hännikäisessä voi tutkia niitä syitä, jotka tekivät myös Hilteristä natsin. Kun joutuu vihaamaan omaa pienuuttaan ja rumuuttaan, siirtään sen kaiken vihan mieluummin johonkin ulkoiseen kohteeseen. Muuten psyyke ei kestä.
Älkää hyvät ihmiset ruokkiko tuollaista säälittävää dorkaa kelailemalla hänen sanomisiaan. Tyyppi on oikeasti vain ja ainoastaan myötähävettävä, persaukinen alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Hännikäinen voisi kokeilla koomikon uraa.😂 Täytyy myöntää, että kyseisen miehen jutut naurattavat paljon enemmän kuin monen huippukoomikon.
Mielestäni apurahakirjoittelijan juovuspäiset mesoamiset ja ruokottomuudet ovat sellaista hauskaa, jolle löytyy parempiakin vaihtoehtoja.
Mies joka lyö pöytään ja käskee olemaan hiljaa, ilmaisee että on raukka eikä omaa luontaista auktoriteettiä, ja joutuu turvautumaan uhitteluun. Ei saa kunnioitusta.
Oikean alfa miehen, joka saa minun housuni kostumaan, ei tarvitse uhitella, korottaa ääntään, komenella, vaan sanoa matalalla, rauhallisella äänellä shh. Tai sanoa "kulta tule tänne", tai katsoa vain tietyllä tavalla , niin minä olen hänen, "mitä vain herra haluaa."
No mutta turha tätä on koittaa selittää, tuollaiset vikisevät pikku miehet eivät tätä tule ikinä ymmärtämään, vaan uhoavat vain netissä, vikisevät feministeistä. Kun taas oikeat miehet eivät koe feministejä uhkana, koska tietävät saavansa naisen kehräämään, vaikka nainen olisi parempi tuloinen, johtavassa asemassa mieheen nähden jne. , vaikka mies itse olisi työtön, köyhä, tai vaikka siivoja ammatiltaan tai hoitaisi kodin naisen käydessä töissä.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/fl_keep_iptc,f_auto,fl_progressi…
Feministien kyykyttäjän tappajan katse.