Onko täällä persoonallisuushäiriöisiä?
Kiinnostaisi tietää. Itselläni on diagnoosi epävakaasta persoonallisuudesta ja mun mielestä tämä on kamalampi asia kuin esim. maanis-depressiivisyys tai skitsofrenia. Ei ole mitään lääkitystä jolla persoonallisuuden saisi muutettua normaaliksi.
Kommentit (5)
Lääkityskö korjaisi muut ongelmat? Ei ainakaan kirjan Tappava psykiatria ja lääkinnän harha-kirjan mukaan. Yritä löytää ne keinot, joilla tasoitat elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lääkityskö korjaisi muut ongelmat? Ei ainakaan kirjan Tappava psykiatria ja lääkinnän harha-kirjan mukaan. Yritä löytää ne keinot, joilla tasoitat elämäsi.
Joo, olen käynyt terapiassa ja yrittänyt löytää niitä keinoja tasoittaa elämääni. Tuo kirja olisi muuten mielenkiintoista lukea. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen käynyt terapiassa ja yrittänyt löytää niitä keinoja tasoittaa elämääni. Tuo kirja olisi muuten mielenkiintoista lukea. AP
Kirja avaa hyvin diagnoosien taustoja ja siinä on hyviä vinkkejä miten toimia. Mielestäni tärkeintä on ymmärtää omia tunteita ja hetkiä, jotka johtavat vääränlaiseen käytökseen tai ajatuksiin. Hankalaa se on, mutta pikkuhiljaa oppii kun alkaa hahmottaa ne tunnesignaalit, jotka ovat olleet kadoksissa.
Täällähän niitä on... lue vaikka ketjuja