Ensimmäinen elokuva, minkä katsoit elokuvateatterissa?
Ei mitään muistikuvia. Olisiko vanhempien kanssa katsottu jokin Uuno leffa?
Kommentit (128)
Big. Olin 12 v kaksin kaverin kanssa.
Uppo-nalle. Muistan, että sieltä piti lähteä kesken pois kun pikkusisko kiukutteli.
Olen käynyt vain kerran, olisiko ollut Helsinki-Napoli - All night long.
Muistan, että minut olisi viety katsomaan Kuningas, jolla ei ollut sydäntä (1982). Itse leffasta en muista kyllä mitään.
Jos ei lastenelokuvia vanhempien kanssa lasketa, niin ekaa kertaa kaverin kanssa Star Wars.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet käynyt kerran elämässäsi elokuvissa?? Miksi?
Elokuva, joka kertoi La Bamban tehneestä yhtyeestä.
Pieni merenneito.
Myöhemmin sitten saimme sen vhs-kasettina. Katsoimme niin monta kertaa sen, että osaan vieläkin kohtauksia ulkoa.
Sound of music, olin n 7v silloin.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakuningas!
Sama! 👊🏼 M29 ja latino
Se oli joko Liisa Ihmemaassa, Lumikki tai Robin Hood. Mikäli viimeinen noista, niin olen nähnyt sen tuoreeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut liiaksi rahaa, ehdin katsoa leffat telkkaristakin sitten joskus, ja mukavampi ne on kotona löhöten katsoa. Tuonkin leffakerran muuten pilasi joukko kälättäjiä.
Ja suurimman osan elämästäni olen myös asunut maaseudulla, leffateattereihin on ollut matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö, että miksi juuri vain kerran? Sinusta olisi ymmärrettävämpää, jos ei kertaakaan tai kaksi kertaa?
Pieni merenneito.
Myöhemmin sitten saimme sen vhs-kasettina. Katsoimme niin monta kertaa sen, että osaan vieläkin kohtauksia ulkoa.
Hahaa...Tarzan mustavalkoisena joskus 70-luvulla. Iskä lähetti että sai olla äitien kans kahden. Veljeni kanssa mentiin vielä.
Aristokatit.