Millainen mies odottaa autossa, kun vaimo on kaupassa?
Nyt ei puhuta mistää pikku siwasta vaan ihan, vaikka prismasta.
Tuttava teki ruoka ostoksia prismassa ja miehensä istui autossa.
Kommentit (70)
Oon huomannu et tietynlaiset ikävä luonteiset miehet tekevät tuota. Syytä en osaa sanoa.
Nää on näitä todella perinteisiä miehiä. Jääneet kivikaudelle eli käsitykseen että keräily on naisten hommia :)
No minä ihan naisena jään välillä lasten kanssa autoon, jos tiedän että lapset kiukuttelisi kaupassa. Ennen lapsia taas en aina töiden (olin töissä eräässä myymälässä) jälkeen jaksanut mennä mukaan kauppaan vaan jäin autoon.
No semmonen joka ei tykkää käydä kaupassa.
Ja joku vastasi että haluaa luistaa maksuista, ei välttämättä koska onhan se voinu antaa vaimollensa rahaa millä maksaa.
Entä millainen mies lähtee yhdessä vaimon kanssa ruokaostoksille Prismaa kiertämään?! En suoraan sanoen käsitä sitä, että näin yksinkertaiseen hommaan tarvitaan kahden ihmisen panos! Ja sitten vaimot ohjastavat hyllyjen välissä näitä ukkojaan enemmän tai vähemmän tiukkaan sävyyn.
Luulen että autossa odottavat miehet ovat keskenään erilaisia, joten kysymyksesi on kompa.
Oikeammin sinun olisi pitänyt kysyä että "Miksi jotkin miehet jäävät autoon odottamaan naisen käydessä kaupassa?", koska autossa odottaminen ei määrittele sitä MILLAINEN joku ihminen on.
Meillä mies jää toisinaan. Silloin jos on oikein väsynyt. Torkkuu autossa silloin.
Osaa ja käykin usein myös yksin kaupassa ja välillä minunkin kanssani. Meillä rahasta ei ole kyse koska sama kumpi maksaa niin samasta pussista se kuitenkin menee.
Mun mies ei koskaan lähde edes kauppareissulle mukaan. Ehkä näillä on vain yksi auto, käydään kaupassa töistä tullessa mutta mies ei jaksa kaupan hälinää.
Hyvin harvoin olemme miehen kanssa yhdessä liikkeellä niin, että kohteena on ruokakauppa, yleensä minä teen ruokaostokset työmatkoillani. Joskus jos jotakin on unohtunut ja olemme yhdessä liikkeellä, niin mies ei todellakaan lähde vaikka sitä konetiskianetta mukaan hakemaan. Jos taas ostoksia on enemmän, niin hän saattaa lähteä. Meillä on perheen taloustili, joten ruokamenot menevät pääosin sieltä. En katsoisi siis tätä asiaa ongelmana, vaan erilaisilla tilanteilla.
Vierailija kirjoitti:
Entä millainen mies lähtee yhdessä vaimon kanssa ruokaostoksille Prismaa kiertämään?! En suoraan sanoen käsitä sitä, että näin yksinkertaiseen hommaan tarvitaan kahden ihmisen panos! Ja sitten vaimot ohjastavat hyllyjen välissä näitä ukkojaan enemmän tai vähemmän tiukkaan sävyyn.
Minun mies lähtee ja käy välillä yksinkin. Reissu menee nopemmin, kun toinen noukkii perunat ja sipulit ja toinen appelsiinit ja omenat. Joskus katsellaan, mitä uutuustuotteita on tullut ja ostetaanko kokeeksi vai näyttääkö se jo kättelyssä, että ei maistu kummallekaan.
Kun on kärry edes puolillaan tavaraa, niin toinen lappaa niitä hihnalle samaan aikaan, kun toinen pakkaa. Jos ostoksia tulee neljä täyttä kassia, niin helpommin ne saa kotiin kahdestaan mitä yksin.
Yhdessä tekeminen myös yhdistää pariskuntia. Voisihan sen yksin tekemisen viedä äärimmillään siihen, että miksi niinkin yksinkertaiseen hommaan kuin seksiin tarvitaan kahden ihmisen panos. Sen kun kumpikin hoitelee itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä kaupassa kahta ihmistä tarvita
Meillä tarvitaan koska muuten mies valittaa miksi et tuonut sitä ja tätä.
Meillä mies jää joskus autoon odottamaan jos on kovin väsynyt työpäivän jälkeen.
Itselläni ei ole ajokorttia ja yleensä käyn pyörällä/kävellen päivällä kaupassa kun mies on töissä.
Välillä teemme isommat ostokset autolla ja joskus sitten mies jää autoon odottelemaan.
En koskaan ota miestäni kauppaan mukaan, en edes kauppareissulle. Hoidan mieluiten yksin, arkipäivänä ja päiväsaikaan. Viikonloppuisin minua ei ostoshelvetteihin saa kirveelläkään.
Minun mieheni. Kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta ja muista vastaavista ongelmista (lievinä).
Mielummin minäkin otan kyydin kaupan pihalle ja suoritan ostokset rauhassa ja tämän jälkeen luistan pyykkäämisestä ja siivoamisesta kuin niin, että jokainen kotityö tehtäisiin yhdessä.
Mies joka luistaa maksamasta?