Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset: "Meillä saa sanoa," "meillä saa ajatella itse"

Vierailija
23.02.2017 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittuja rikollisia silti täynnä persut. Pienet kalat nirhataan, mutta päärikolliset saavat jatkaa rikollisia toimiaan.

Vierailija
2/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeesti aika järkyttynyt tuosta uutisesta. Ihan turha vedota johonkin uskontoon, että vastustaa ihmisoikeuksia. Eihän esim. kepussakaan rangaistu ketään jos äänesti "kyllä"...

Toivottavasti persuissa valta vaihtuu tai koko puolue kuolisi pois. Ei ole demokratiaa että sama tyyppi johtaa 20 vuotta putkeen, jotain Turkmenistanin meininkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluekuri. Pitää tehdä kuten Soini sanoo.

Arvostan, että joku pitää silti oman päänsä ja toimii sen mukaan.

Vierailija
4/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään puolueessa ei saa ajatella itse. Puoluekuri on kova. Toisinajattelijoita ei suvaita. Erilaisten mielipiteiden hyväksyminen on osoitus älykkyydestä. Puolueissa älykkyys ei ole sallittu ominaisuus.

Vierailija
5/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt sitä mainosta, että saa sanoa eikä ole puoluekuria. Ymmärtääkseni Perussuomalaisissa ole tosi tiukka puoluekuri ns. isoissa asioissa ainakin.

Vierailija
6/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin puolueita oikeasti tarvitaan? Ei mihinkään. Nehän vaan riitelevät keskenään, kiristävät toisiaan. 

Paljon paremmin päätäntä sujuisi kun olisi vain henkilöitä joita äänestettäisiin eduskuntaan. Ja henkilöt mistään puolueista riippumatta ajaisi niitä asioita joita parhaaksi katsovat. 

Puolueet edesauttaa korruptiota. 

puolueet joutaa lopettaa. 

Eihän meidän taloyhtiössäkään ole yhtään puoluetta ja päätökset onnistuu hyvin. 

Vierailija
7/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt sitä mainosta, että saa sanoa eikä ole puoluekuria. Ymmärtääkseni Perussuomalaisissa ole tosi tiukka puoluekuri ns. isoissa asioissa ainakin.

Samalle olen naureskellut. Ekaa kertaa kun kuulin sen mainoksen alun, niin oletin että joku Piraattipuolueen mainos tms... huutonaurut lähti sitten kun paljastui persujen mainokseksi. Ihan samanlainen puoluekuri niillä on kuin muillakin.

Vierailija
8/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thihhih. Nauretaas taas persuille, hehhehhehhee. Ahhaahhahaa. No niin, muut puolueet tekevät ihanan hyvää politiikkaa. Olen heihin kaikkiin tyytyväinen. Vain persut on tyhmä ja huono. Thihhih.

Tämä oli esimerkki normaalista av-palstan käyttäjän ajatusmaailmasta. Olkaapa hyvät.

Vierailija
9/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thihhih. Nauretaas taas persuille, hehhehhehhee. Ahhaahhahaa. No niin, muut puolueet tekevät ihanan hyvää politiikkaa. Olen heihin kaikkiin tyytyväinen. Vain persut on tyhmä ja huono. Thihhih.

Tämä oli esimerkki normaalista av-palstan käyttäjän ajatusmaailmasta. Olkaapa hyvät.

Ahhahhaa, mäkin ajattelin kun luin tuon jutun ja päässäni alkoi soida toi persujen radiomainos.

Että mitähän se "meillä saa ajatella itse" sun mielestä tarkoittaa? Että kunhan ajattelee samalla tavalla kuin Timo Soini?

Vierailija
10/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on lapsellinen taas kommenteissaan, ei kai höpsö persu itse? :)

Vierailija
11/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä jytkyn aikaisen mesoamisen siitä miten - toisin kuin vanhoissa puolueissa - persuissa ei puoluekuria tunneta jadda jadda kuinkas tässäkin taas näin kävi.

Vierailija
12/21 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapanen jabba, ei ole laittanut rikollisia kuriin ja koko puolue tulee ajautumaan rikollisjärjestöksi.

Vierailija
13/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen persuisa sitä, että haluavat jättää Suomen yksin maailman suurvaltoja vastaan, jotka nielevät Suomen yhdellä haukkauksella. Jos erotaan eu:sta ja kaikista muistakin järjestöistä joissa Suomi on sentään mukana vaikuttamassa, kuka Suomea auttaa kun Suomi on kuin tarjottimella suurvaltojen syötäväksi. Ja senhän kaikki tietää miten siinä käy. Aina on Suomi ollut osa jotakin suurempaa:Ruotsi, Venäjä, YYA-sopimus Neuvostoliiton kanssa, EU. Ei tässä paljon järkeviä vaihtoehtoja ole EUlle.

Vierailija
14/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten muutenkin työelämässä. Kyllähän sitä henosti palavereissa ja muualla toitotetaan, miten meillä on niin mahdottoman avointa keskustelua meidän työyhteisössä ja että täällä saa jokainen sanoa sanottavansa, mutta sitten jos sanotkin jotain väärää, olet eri mieltä jostain, kritisoit jotakin päätöstä tms. niin kyllä tehdään selväksi ettei sitä mielipidettä saisi ääneen sanoa.

Ei taida tuo persujen tilanne poiketa tästä yhtään.

Vierailija
15/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiymmärrä kirjoitti:

Itse ihmettelen persuisa sitä, että haluavat jättää Suomen yksin maailman suurvaltoja vastaan, jotka nielevät Suomen yhdellä haukkauksella. Jos erotaan eu:sta ja kaikista muistakin järjestöistä joissa Suomi on sentään mukana vaikuttamassa, kuka Suomea auttaa kun Suomi on kuin tarjottimella suurvaltojen syötäväksi. Ja senhän kaikki tietää miten siinä käy. Aina on Suomi ollut osa jotakin suurempaa:Ruotsi, Venäjä, YYA-sopimus Neuvostoliiton kanssa, EU. Ei tässä paljon järkeviä vaihtoehtoja ole EUlle.

Eu ei ole puolustusliitto, jos puolustuksesta ollaan huolissaan niin liitytään natoon kuten suurin osa muistakin eu:n jäsenvaltioista. Ainoastaan suomella on joku outo pyrkimys leikkiä että eu:llä on jotain puolustusyhteistyötä. 

Vierailija
16/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avioliitto-asia oli Soinille ainoa iso tärkeä asia, siksi nuhtelu ja ojennus. Millään muulla asialla ei ole väliä. Koska tärkeintä Soinille on oma perse Audin takapenkillä ja muutama uskonnollinen lillukanvarsi.

Vierailija
17/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisten puolue.

Vierailija
18/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hetkenkin miettii noita kahta otsikon lausetta, niin huomaa etteivät ne tarkoita mitään, ne ovat aivan tyhjiä. Ovathan ne pinnalta katsoen tehokkaan ja hienon kuuloisia, niinkuin propaganda ja iskulauseet melkein  aina, mutta "pihvi" puuttuu. 

Sitäpaitsi, mitä tekee puolue ihmisillä jotka "ajattelevat itse"? Puoluesidonnaisuus edellyttää ainakin jäseniltä sitoutumista puolueen arvoihin, jotka puolestaan ilmenevät teoissa, eivät iskulauseissa tai manifesteissa. 

Juvonen osoitti selkärankaa avioliittolakiäänestyksessä. Hän ei siinä asiassa voinut totella puoluekuria, olisi ollut raukkamaista olla poissa äänestyksestä, joten hän äänesti vastaan. Minunkin mielestäni kyseessä oli omantunnon, ei puoluekurin alainen asia.  

Vierailija
19/21 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa sanoa.

Meillä saa ajatella itse.

Meillä pitää kuitenkin äänestää kuten Soini määrää.

Vierailija
20/21 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjataan kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme