Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhukaa mulle järkeä (suhdeasiaa)

Vierailija
23.02.2017 |

Mulla on nyt tällainen tilanne, että olin pitkään rakastunut fuckbuddyyni. Ajauduin suhteeseen ja tunteet tuli mukaan, se tavallinen tarina. Sitten sain mieheltä sukupuolitaudin ja tämän selkkauksen yhteydessä kävi ilmi, että hän oli valehdellut pitkään muista kumppaneista ja altistanut mut riskeille jo pitkään. Tässä kohtaa jo pitäisi tajuta juosta, mutta jokin itsetuhokytkin mussa ei mene pois päältä.
Ehkä se emotionaalinen vuoristorata on aiheuttanut mussa näin syvää kiintymystä. Olen ollut näin rakastunut ainoastaan ekaan poikaystävääni, siitä on kymmenen vuotta ja myös siitä kesti tosi pitkään päästä yli. Seksi on ihanaa. Haaveilen tästä miehestä päivittäin, se alkaa huomaamatta ja sitten en jaksa vastustaa unelmointia. Kun nukun, näen unia hänestä. Arvaatte varmasti,kuka on päähenkilö mun seksifantasioissa. Nyt olen ollut kuitenkin ottamatta yhteyttä n. viikon ajan enkä ole vastannut puheluihin, joita on tullut pari. En silti vaan pysty uskomaan, että emme olisi yhdessä enää ollenkaan.
Voisin varmaan saada hänet "takaisin", mutta juttu olisi varmasti yhä yhtä satuttava. Tässä kun olemme nähneet harvemmin, hänellä varmaan on ollut muita naisia - en tiedä, mutta en jaksa sitä enää. Ja jos saisin hänet vielä houkuteltua tunnepitoisesti omakseni jollain lailla, en usko että hän olisi vain mun kanssa kuitenkaan. Näkisi jotain houkuttelevaa ja se olis menoa sitten.
Tiedostan täysin, että olen ihan säälittävä. Miksi haluan hänet vieläkin? En hyväksy hänelle muita naisia, mutta en voi päästää irti. Hirveä sisäinen ristiriita. Miksi en voi päättää? Onko jollain ollut sama tilanne, miten ratkaisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan jännää.

Vierailija
2/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes sama tilanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes sama tilanne. 

Sinäkään et ole siis ratkaisuun päässyt.

Tällä hetkellä olen ylpeä edes siitä, että en ole ollut tavoitettavissa ja olen suunnannut energiaani harrastuksiin. Ei mene hukkaan ihan. Toivon että jossain vaiheessa kohteeni huomaa, että olen niin upea, että olisi kannattanut pitää kiinni. Näin ei välttämättä koskaan tapahdu, mutta ehkä unohdan siinä välissä ja olen joka tapauksessa saanut jotain uutta.

Vierailija
4/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue horoskooppisi.

Vierailija
5/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että kaipaat jotain henkilöä erityisesti. Yritä olla tiiviimmässä yhteydessä häneen ja saat vastauksen jota et osannut odottaa.

Siinä päivän horoskoopistani suhde-osio! Ap

Vierailija
6/6 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa lopetin suhteen kokonaan. Aluksi oli vaikeaa, mutta elämä voittaa. Täydellinen yhteyksien katkominen alkuun ja sen jälkeen tunnepuolen pettymyksen ja hylätyksitulemisen käsittely. Lopulta hyväksyy, että siitä ei tullut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän