Miksi me elämme täällä?
Olen lähipäivinä miettinyt.
Miksi ME elämme tässä maailmankaikkeudessa, miksi juuri minä olen syntynyt ihmiseksi ja juuri tähän oravanpyörämäiseen yhteiskuntaan? Pakokeinoa ei edes kenties ole, jos kuolemaa ei lasketa. Miksi minä elän tällä maapallolla? Mikä tämän järki on?!
En pysty olemaan onnellinen enkä elämään normaalisti kun nämä kysymykset riivaavat minua :( ihan yhtäkkiä tulleet päähän.
Kommentit (38)
Mitenkä muuten olisi Jumala itsensä pystynyt meille ilmoitttamaan kuin luomalla vertaisen tänne joka meidän kielellämme sitten kertoi kuka on oikea isämme : Jeesuksen Hän loi tätä varten.
Vahingonlaukauksista,tai isät olivat kiristettyjä lasten tekoon.
Joku jeesustelija vallannut ketjun?
Universumissa on todistettavasti esim av palsta mammoineen että eikö vähän laita miettimään olisikohan jotain ylempääkin kuten vaikkapa Jumalakin?
Jos muualla universumissa kysyttäisiin että uskotteko av palstan olemassaoloon maapalolla niin minkä luulisitte olevan vastaus. Oikea vastaushan on vieläkin hullumpi kuin Jumala ikinä!
Jeesus meni valmistamaan meille sijaa Isän luokse! Mahtaa se olla ihana planeetta !!!
Blokkaan kaikki jumala ajatukset, koska ikuinen elämä olisi niin hirveää.
Ehkä olemme täällä oppimassa ja käymässä "elämänkoulua". Ehkä jo se että kysyy itseltään ap:n esittämää kysymystä, on jo alku opintien ensimmäiselle luokalle.
Vierailija kirjoitti:
Universumissa on todistettavasti esim av palsta mammoineen että eikö vähän laita miettimään olisikohan jotain ylempääkin kuten vaikkapa Jumalakin?
Miksi ylempää? Missä on ylhäällä?
Egyptissä tiedettiin jo jotain mistä ihmiset tulivat ja siksi Raamatussa Egyptissä oli Marian ja Josefin vierailtava turvassa. " Egyptistä minä huudan poikani"!
Vierailija kirjoitti:
Olen lähipäivinä miettinyt.
Miksi ME elämme tässä maailmankaikkeudessa, miksi juuri minä olen syntynyt ihmiseksi ja juuri tähän oravanpyörämäiseen yhteiskuntaan? Pakokeinoa ei edes kenties ole, jos kuolemaa ei lasketa. Miksi minä elän tällä maapallolla? Mikä tämän järki on?!
En pysty olemaan onnellinen enkä elämään normaalisti kun nämä kysymykset riivaavat minua :( ihan yhtäkkiä tulleet päähän.
Elämme täällä siksi, koska Jumala on luonut meidät.
Jonkun täytyy ilmeisesti olla myös turhamainen ja totaalisen haitallinen kuten joku syöpä. Siksi.
koko elämän ihminen kahmii itselleen rahaa ja tavaraa ja seksikumppaneita ja elämykisä. Ja lopulta kuolee pis. Ei mitään järkeä.
Vasemmistolainen harha ettei elämällä olisi tarkoitusta. Tämä mantra palvelee heidän päämääriään, mitkä sitten ne ikinä ovatkaan. Mitätöi ja alentaa elämää ja ihmistä.
Ihminen ja elämä on arvokas.
Rakastaa ja lisääntyä ja tehhä töitä.
Olisi hyvä,jos ihmisiltä edes kysyttäisiin haluaako tänne kärsimään.
Sitä mäkin ihmettelen, että miksi me täällä ollaan, kun elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Kaikki on turhaa.