Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokerointi vs. nyppiminen ja epilointi

Vierailija
23.02.2017 |

Olen halunnut sokerointiin, mutta ajatuskin siitä nolottaa aivan liikaa. Tämän takia olen kärsinyt hirvittävää kipua ja tuskaa nyppimällä pinseteillä ja epiloimalla itse. Näin ollakaan, tee se itse brassi on nyt valmis!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
2/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sokeroin omat paikat itse. Lähes ilmaista eikä satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sokerointi itse. Ei tartte keitellä itse sitä möhnää, ostin omani ihan city marketin hyllystä. Helppoa ja nopeaa.

Vierailija
4/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitä sokerimassaa, mutta peppuvaosta ja häppärien sisäreunalta se ei vain onnistunut omin ulottuvuuksin. Epilaattori kyllä ylettyi joka mutkaan. Ap

Vierailija
5/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaatii se kyllä harjoitusta saada perimmäiset karvat irti. Eikä niiden kasvusuuntaakaan oikein pysty tarkastelemaan. Olen saanut ne kuitenkin jotenkin revittyä.

Cittari-sokeroija

Vierailija
6/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä noloa siinä sokeroinnissa on?

Vierailija
7/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille kotisokeroijille tullut sisäänkasvaneita karvoja tai niitä karvatupentulehduksia? Jotenkin ajattelen, että hoitolassa tehty olisi hygieenisempää ja turvallisempaa. Ei ap.

Vierailija
8/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullu mitään. Olen tosin sokeroinut vasta vajaan vuoden aikana, eli kertoja ei ole kovin montaa.

Vierailija
9/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on se, että tuntematon ihminen näkee ja käsittelee genitaalialuettani. Gynellä käyntikin on minusta aivan tuskaa. Ap.

Vierailija
10/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan sokeroinut. Epilaattori mulla on, mutta en oo käyttänyt sitä varmaan pariin kolmeen vuoteen, koska kipu jätti traumat.

Sattuuko sokerointi yhtä paljon? Sopiiko se herkälle iholle? Epilaattori jätti punaiset pilkut pitkäksi aikaa (joskus tuntuu, että mulla on vieläkin punaisia pilkkuja siitä, mutta tuskin...)

Vierailija
11/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te ihailette jotain hemmetin kalkkunamuotia :D Onneksi muutan pois täältä kalkkunamaasta ihmisten maahan, jossa alapääkarvoituskin on muodikasta.

Vierailija
12/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan sokeroinut. Epilaattori mulla on, mutta en oo käyttänyt sitä varmaan pariin kolmeen vuoteen, koska kipu jätti traumat.

Sattuuko sokerointi yhtä paljon? Sopiiko se herkälle iholle? Epilaattori jätti punaiset pilkut pitkäksi aikaa (joskus tuntuu, että mulla on vieläkin punaisia pilkkuja siitä, mutta tuskin...)

Ei satu, sopii herkälle iholle, saattaa vähän punoittaa jälkeenpäin muttei aiheuta sen enempää vaurioita.

Vierailija
13/13 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te ihailette jotain hemmetin kalkkunamuotia :D Onneksi muutan pois täältä kalkkunamaasta ihmisten maahan, jossa alapääkarvoituskin on muodikasta.

En ihaile kalkkunamuotia. Kyllä meillä on joulupyödässä kinkku. Sinä saat tietenkin muuttaa juuri sinne, missä tunnet elämäsi hyväksi.

Karvani poistin siksi, että sileä iho tuntuu hyvältä omasta ja mieheni mielestä. Tein sen siis pelkästään meidän nautinnon takia. Ap.