Mitä teette "saikkupäivinä"?
Mä nukun pitkään, teen kasvohoitoja, hoidan jalat ja kynnet. Päivemmällä käyn ostamassa herkkuja ja kuvalehtiä. Sitten löhöilen sängyssä ja katson telkkaria, pesen koiran, suunnittelen uusia sisustuksia. Illalla kokkailen kullalle ja juon viiniä.
Kommentit (11)
Sairastan...kuten muutkin ihmiset. Ärsyttää teidänlaisenne muka kipeät, jotka kumminkin tekee sitä sun tätä saikkuna... ilmankos aina sairaustodistusta hakiessa tuntuu että vastassa on joku samperin syyttäjä eikä sairaanhoitaja...
Sairastan.
Käräytän feikkisairastajat aina pomolle, jo kolme tälläistä saanut lähteä firmasta ja tilalle tulleet ovat mukavia ja ihania ihmisiä. Kerran sain tietää että osastollani vähennetään väkeä niin näytin työkaverin faces esimiehelle kun tämä oli ollut jo kolmepäivää "flunssa saikulla" vaikka oikeesti vietti tyttöjen iltaa paikassa ravintola ja joi täysissä meikeissä mojitoa.
Ei tarvinnut pelätä että lähtöarpa osuisi minuun:) tuo tyyppi sai fudut ja ihan oikein!
Palstailen ja katson netflixiä. Yhtaikaa.
mun ei tarvi hakea todistusta ja olen kyllä ihan oikeasti sairaana (enkä sen takia halua lähteä herkkuja hakemaan). kaikki sairaudet ei ole sitä että on noro tai flunssa. mulla on todella epämukava olo kun koko kroppa hiilseilee ja kutisee kun on allergia oireet ja pitkä suihku, kuorinta voide ja kasvonaamio todellakin auttaa tai ainakin helpottaa oloa. joillekin se ehkä näyttää hemmottelulta toisille se on ihan pakko kun iho muuttuu sileästä vauvapepusta rupikonnaksi kun vahingossa syö jotain tai vaihtaa yövoiteen johonkin uuteen. onko se sitten niin väärin että kun kotona kituu ja itkee (joo, se sattuu todellakin niin paljon) niin haluaa ehkä vähän netflixiä ja kynsilakkaa? kynnet kun on melkein ainoa kohta koko kehossa johon noi allergiat ei vaikuta...
Syön ja löhöän, hellin laardipersettäni
Vierailija kirjoitti:
Sairastan...kuten muutkin ihmiset. Ärsyttää teidänlaisenne muka kipeät, jotka kumminkin tekee sitä sun tätä saikkuna... ilmankos aina sairaustodistusta hakiessa tuntuu että vastassa on joku samperin syyttäjä eikä sairaanhoitaja...
Ei se ole mikään muukuin kiero itse joka luulee sairastavia lintsareiksi.
Kirjoitan av:lle paskoja provoja "saikkupäivistä."
Nukun, juon kaljaa ja tilaan pizzan. En tosiaankaan jaksa enkä viitsi lähteä mitään hakemaan mistään. No kerran kävin naapurilta hakemassa pari suodatinpussia.
Sairastan sairauttani pois. Eikö se ole tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Nukun, juon kaljaa ja tilaan pizzan. En tosiaankaan jaksa enkä viitsi lähteä mitään hakemaan mistään. No kerran kävin naapurilta hakemassa pari suodatinpussia.
Tarkemmin mietittynä kerran kaljoissa tuli sen verran ripuli, että piti samaiselta naapurilta hakea vessapaperia, kun en kauppaan kyennyt.
sama täällä, tosin en yleensä jaksa lähteä herkkuja hakemaan, syön mielummin jääkaapin tyhjäksi ja etsin kaapeista jotain kivaa, kulta aina piilottaa sinne jotain