Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? En rakasta miestäni, joka jumaloi minua.

Vierailija
23.02.2017 |

Pitkä liitto. Mies palvoo ja jumaloi minua. Rakastaa ja haluaa minua, palvoo minua fyysisesti ja henkisesti,tekee mitä vain puolestani. Hakee töistä joka päivä, tekee mitä tahansa pyydän.. Kehuu, tuo kukkia, hoitaa lapsia ja tekee kotihommia, on tasa-arvoinen ja palvoo minua. Mitä pyydän, tekee sen.

Satuttaa. Omat tunteet hiipuneet. Miksi!!! En halua tunnustaa, että en rakasta noin ihanaa miestä enää, lasteni isää. Vihaan itseäni sen tähden. Mies tekisi mitä vaan mitä pyydän. Kehuu kauniiksi, kun tulen iholle haluaa ja janoaa minua, seisokki aina. Sanoo että olen elämänsä nainen. Itkettää, miksi en enää rakasta???? Olen huono vaimo. Haluan rakastaa vaikka en enää rakasta!!! Vihaan itseäni sen tähden koska mies on paras mies ja idä maailmassa. Tekee kaiken mitä voi:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paras mies mitä voi kuvitella. Naisena täyttää kaikki mitä tarvitsen. Jollain kierolla tavalla valta on minun käsissäni, koska mies rakastaa ja haluaa minua niin paljon. Hän aidosti palvoo minua, saa seisokin heti, kun edes kosketan. Himoitsee yli 10 vuoden avioliiton jälkeen, sanoo että kukaan nainen ei ole tuntunut tältä. Jo pelkkä huuleni ovat erityiset, kukaan nainen ei voita niitä kuulemma.

Haluaa minua, osaan toki olla aika kissa koska minulla on jokin yliluonnollinen kyky ymmärtää miesten tarpeita, mies sanoo että teen hänet hulluksi himosta. Itkettää, miksi tunteet eivät voi olla vastavuoroisia. Vihaan, vihaan itseäni. Itken. Miten saisin intohimoni mieheeni takaisin??? Inhoan itseäni!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunteet vaan sammuu. Se kuuluu elämään. Ei tunteitaan voi kontrolloida.

Minusta miehesi kuulostaa pelottavalta. Täysin sinun ohjailtavissasi. Ei lainkaan tervettä tuollainen. 

Vierailija
4/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu tommosta joo joo miestä.

Vierailija
5/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan kuuloinen suhde teillä. On kaikkien kannalta parempi, jos eroatte. Ei tuollainen toisen vallassa oleminen ole kenellekään terveellistä. Toki tarinasi on vahvasti liioiteltu, mutta silti. Molemmilla pitää olla parisuhteessa ihan omakin tahto ja molempien pitää kunnioittaa toisiaan eikä pompotella miten sattuu. Rakkautta ei voi saada väkisin syttymään, jos se sammuu. Joskus on vaan parempi erota, vaikka se kipeää tekeekin.

Vierailija
6/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehesi kuulostaa pelottavalta. Täysin sinun ohjailtavissasi. Ei lainkaan tervettä tuollainen. 

Outo näkemys, ettei tuollainen ole tervettä. Niin miehistä parhaat toimivat.

Ja kyllä tunteitaan voi ohjailla, voimistaa tiettyjä ja sitten taas heikentää ei-toivottuja.

Vierailija
7/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lienee liian helppo, siksi ei sytytä.

Vierailija
8/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä pitää saada välillä nyrkistä, että liekki säilyy.

Vierailija
9/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo näkemys, ettei tuollainen ole tervettä. Niin miehistä parhaat toimivat.

Ja kyllä tunteitaan voi ohjailla, voimistaa tiettyjä ja sitten taas heikentää ei-toivottuja.

Ei kukaan itseään kunnioittava mies toteuta jokaista naisen toivetta, kun tämä vähänkään vinkaisee. Miehellä pitää olla myös oma tahto ja vaikka kuinka haluaa olla naiselle mieliksi, kaikkeen ei tarvitse eikä pidä suostua. Niin kuin joku totesi tuollainen on joo joo-mies, joka kiinnostaa vain kontrollifriikkejä naisia. Muut haluavat sopivasti "vastusta" tai kiinnostus lopahtaa. 

Jos tunteita voi ohjailla, miksi sitten rakkaus joskus sammuu vaikka kuinka yrittäisi sitä pitää yllä?

Vierailija
10/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko avioliitossa. Menkää pariterapiaan.

Olet itsekäs roska, joka kulkee halujensa ja oman itsekkään etunsa perässä ajattelematta muita.

Vierailija
11/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa seisokin joka hipaisusta, suosittelen käyntiä lääkärillä. Ei tuollainen ole normaalia. Oikeastihan tuo onneksi tapahtuu vain sinun kuvitelmissasi, joten sinällään ei merkitystä.

Vierailija
12/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin naistani rakastin ja kohtelin kuin kuningatarta. Vastakaikua ei tullut. Tunsin itseni typerykseksi ja sain lähtöpassit. Sitten oli jo kai odotus, että vonkuisin takaisin. En vain enää voinut.

Vierailija
13/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta pitää tahtoa. Se on tahdon asia. Näin pappikin usein vihkiessään sanoo.

Siinä sitoudutaan siis tahtomaan sitä rakastamista.

Vierailija
14/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teillä olla vaikeaa ruuhkabussissa tai muissa ruuhkaisissa paikoissa, kun miehellä seisoo joka kosketuksesta.

Vierailija
15/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään tossukka, tosi miehinen mies. Vahva, turvallinen. Kyse on ehkä että mies aavistaa, että minä omen henkisesti poissa. Kumpikaan ei tunnusta, sitä totuutta mitä ei haluta tunnustaa. Toisaalta fyysisesti ollaan kiinni toisissamme, koska se puoli on aina toiminut, olen nainen joka janoaa fyysisiä rakkauden osoituksia.

Ehkä kaikki muuttuu, toivon että tämä on vain jokin ikä/elämäntilanne kriisi. En saa nukuttua. Ajattelen lasten parasta, miehen rakkautta. Valitsen elämän heidän hyvinvoinnin mukaan, koska he ovat tärkeämmät, ei elämä voi pyöriä oman itsen ympärillä. Tuhoutuu liian monta asiaa.

Vierailija
16/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole mikään tossukka, tosi miehinen mies. Vahva, turvallinen. Kyse on ehkä että mies aavistaa, että minä omen henkisesti poissa. Kumpikaan ei tunnusta, sitä totuutta mitä ei haluta tunnustaa. Toisaalta fyysisesti ollaan kiinni toisissamme, koska se puoli on aina toiminut, olen nainen joka janoaa fyysisiä rakkauden osoituksia.

Ehkä kaikki muuttuu, toivon että tämä on vain jokin ikä/elämäntilanne kriisi. En saa nukuttua. Ajattelen lasten parasta, miehen rakkautta. Valitsen elämän heidän hyvinvoinnin mukaan, koska he ovat tärkeämmät, ei elämä voi pyöriä oman itsen ympärillä. Tuhoutuu liian monta asiaa.

Yksi lause: Hankkikaa apua.

Vierailija
17/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica Ruokolan exä voisi olla sulle sopiva.

Vierailija
18/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri vois ottaa sen.

Vierailija
19/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo!

Miehen pitää siis olla kusipäinen kotityranni, joka alistaa naista!

Vierailija
20/26 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hyvinvoinnin tulee mennäkin kaiken muun edelle. Ole onnellinen miehesi rakkaudesta ja ota se vilpittömästi vastaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi