Hei sinä yksinäinen miltä tuntuisi tämä kutsu?
Etsin ympäri suomea yksinäisiä ihmisiä. Ajatukseni olisi vuokrata tila mihin kutsuisin sinut. Pääsit saunomaan, hemmotteluhoitoihin, yhteiseen illanviettoon, syömään talon täydellistä ruokaa ja ennen kaikkea nauttisit seurastamme. Sinun ei tarvitse miettiä kyytiä me hoidamme ne.
Eli siis nyt rakennetaan yksinäisille oma yhteinen ilta!
Kommentit (43)
Miksi tässä oli avainsanana "yksinäinen"? Olen yksinäinen, mutten halua leimautua yksinäiseksi. Voisin osallistua johonkin tapahtumaan, mikäli sen sisältö olisi kiinnostava. Sellaisesta voisin jopa maksaa.
Tällainen ap:n ehdottamaan tapahtuma ei kiinnostaisi. En myöskään osallistuisi esimerkiksi "yksinäisten joulujuhlaan" tai pyytäisi joltain seurakunnalta / järjestöltä itselleni "ystävää" tai tarjoutuisi selkaiseksi.
Olen yksinäisenä lähtenyt mm. parille ryhmämatkalle kiinnostavaan kohteeseen ja jopa tutustunut sitä kautta ihmisiin, joiden kanssa olen edelleenkin tietyllä tasolla tekemisissä. Paremmin ihmisiä yhdistää jokin kiinnostuksenkohde kuin mahdollisuus olla "yksinäisyysleiman" takia jossain tapahtumassa.
En lähtisi.
Kaunis ajatus toki, mutta kaikenlaista porukkaa on nykyään liikenteessä, en uskaltaisi.
Ainakin se pitäisi olla jonkun ison kaupungin keskustassa, että pääsee helposti pois.
Ja oikeasti tuo tulisi maksamaan maltaita.
Ilmeisesti joku lottovoittaja tämä ap?