Hei sinä yksinäinen miltä tuntuisi tämä kutsu?
Etsin ympäri suomea yksinäisiä ihmisiä. Ajatukseni olisi vuokrata tila mihin kutsuisin sinut. Pääsit saunomaan, hemmotteluhoitoihin, yhteiseen illanviettoon, syömään talon täydellistä ruokaa ja ennen kaikkea nauttisit seurastamme. Sinun ei tarvitse miettiä kyytiä me hoidamme ne.
Eli siis nyt rakennetaan yksinäisille oma yhteinen ilta!
Kommentit (43)
Yksinäiset on yksinäisiä juuri siksi, että ihmiset keiden kanssa he tulevat hyvin juttuun ovat harvassa.
Onnea vain yritykseen saada Pentti 96v, kiinnostuksena sotahistoria ja postimerkkeily löytämään yhteinen sävel Jani 19v, kiinnostuksena tähtitiede ja Dota2, kanssa.
Miten on oikeasti näin vaikea uskoa ,että joku voi oikeasti hyvää? Ei kaikki ole aina huijausta!
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiset on yksinäisiä juuri siksi, että ihmiset keiden kanssa he tulevat hyvin juttuun ovat harvassa.
Onnea vain yritykseen saada Pentti 96v, kiinnostuksena sotahistoria ja postimerkkeily löytämään yhteinen sävel Jani 19v, kiinnostuksena tähtitiede ja Dota2, kanssa.
Vai pitäisikö tuossa tapauksessa sanoa, onnea yritykseen saada Pentti 96v. ja Jani 19v. hemmotteluhoitoihin? :D
Vierailija kirjoitti:
Miten on oikeasti näin vaikea uskoa ,että joku voi oikeasti hyvää? Ei kaikki ole aina huijausta!
Tehdä*
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset eivät halua tulla huijatuiksi ja sitten vielä kuulla että olitpa tyhmä kun uskoit. Kun jokin kuulostaa epätodellisen hyvältä, se yleensä myös on sitä. En minä ainakaan lähde tuntemattomien ihmisten luokse tuntemattomaan lokaation jonkun yksityishenkilön järjestämään tapahtumaan.
Ja ihminen on kasvatettu uskomaan siihen, ettei ilmaisia lounaita ole...miksiköhän näin? Tämä sama usko pitää lähes 100% todennäköisempänä sitä, että ihminen on ihmiselle susi. Onko hyväntahtoinen tyhmyys ja naiivius uusi häpeä?
Ei siellä mummoikäisiä tarvita, joten kiitos vaan, mutta ei kiitos.
En lähtisi, luultavasti vain olisin jossain nurkassa hiljaa. Hemmotteluhoitoihin pääsen rahalla ihan itsekin. Miten se lisää sosiaalisuutta?
Mutta tässä vapaasti yritysidea varastettavaksi, olkaa hyvä: Ravintolassa voisi olla ns. sinkkupöytä tai kommuunipöytä. Eli yksin tulevalta tai ehkä jopa pariskunnalta voisi kysyä, että sopiiko hänelle paikka kommuunipöydässä tai sitä voisi jopa toivoa. Näin vähennettäisiin "meillä on täyttä ruuhkaa" kun kuuden hengen pöydissä istuu yksinään tai pariskunnittain väkeä ja samalla ihmisillä olisi juttuseuraa. Jutun aiheita voisi vaikka antaa arvontakulhosta, jos muuten juttu ei luista.
En huomannut mainintaa (rajattomasta) alkoholitarjoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan olla että kyseessä yksinäinen lottomiljonääri, joka ei keksi rahoilleen muuta käyttöä? Muuten aika vaikea uskoa, että kellään yksityishenkilöllä olisi halua/varaa tällaisen järkkäämiseen. Ja ne kerrat kun itse olen elämässäni saanut kutsuja johonkin vähän vastaaviin "ilmaisiin" tapahtumiin, aina on tosiasiassa ollut kyse siitä, että on yritetty käännyttää johonkin tai myydä jotain.
Yllättävää,että osa kouvolaisista on noinkin negatiivisia et jos jotain hyvää tapahtuu. Noo tuutte viel näkemään ;D
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleensä on. Vai kuulutko näihin, jotka uskoo myös kaikenmaailman nigerialaiskirjeisiin ym.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yleensä on. Vai kuulutko näihin, jotka uskoo myös kaikenmaailman nigerialaiskirjeisiin ym.?
Ei pidä yleistää ihmisiä.
Mietin kesällä mökillä vähän vastaavaa. Palstalla oli yksinäisiä, nälkäsiä ja maalle kaipaavia. Olisin mielelläni kutsunut kaikki mökille syömään, saunomaan, kalastamaan ja metsistä marjoja keräämään. Ei ollut ihmiset innoissaan:) Olin joko sarjamurhaaja tai muuten hullu.
Valitettavasti minä en ruman ihmisen palveluksia valitse.
Tätä pitäisi hieman nyt avata lisää.
Kuka maksaa?
Missä?
Koska?
Kenen toimesta?
Miten kyydit järjestetään?
Miten taataan se, ettei loppuillasta hullu juokse moottorisahan kanssa?
Okei, ajatus hauska kyllä. Olisin enemmän kiinnostunut esimerkiksi ihan vain oluelle menemisestä. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä kaveria. Asun Kymenlaakson suunnalla, eli kaukana kaikesta ja kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä pitäisi hieman nyt avata lisää.
Kuka maksaa?
Missä?
Koska?
Kenen toimesta?
Miten kyydit järjestetään?
Miten taataan se, ettei loppuillasta hullu juokse moottorisahan kanssa?Okei, ajatus hauska kyllä. Olisin enemmän kiinnostunut esimerkiksi ihan vain oluelle menemisestä. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä kaveria. Asun Kymenlaakson suunnalla, eli kaukana kaikesta ja kaikista.
Ja olen nainen.
Ai että kaikki ilmaista, kyydit ympäri Suomea, tarjoilut, hoidot, majoitus? Kuka maksaa, sinäkö yksin kaiken? Vai onko sponsoreita? Tosiaan aika epäilyttävältä kuulostaa. Vähintään siltä, että yritetään käännyttää johonkin tai rekrytä mukaan johonkin pyramidihuijaukseen tms.