Hei sinä yksinäinen miltä tuntuisi tämä kutsu?
Etsin ympäri suomea yksinäisiä ihmisiä. Ajatukseni olisi vuokrata tila mihin kutsuisin sinut. Pääsit saunomaan, hemmotteluhoitoihin, yhteiseen illanviettoon, syömään talon täydellistä ruokaa ja ennen kaikkea nauttisit seurastamme. Sinun ei tarvitse miettiä kyytiä me hoidamme ne.
Eli siis nyt rakennetaan yksinäisille oma yhteinen ilta!
Kommentit (43)
Jo olisi omaa ikäluokkaani niin ehdottomasti. Olen melkein 50v nainen enkä ehkä viihtyisi teinien kanssa. Lisäksi pitäisi olla joku järki touhussa muutenkin. Olisiko sitä?
Jos olis semmoinen sinkkuilta, jossa olisi joka ikäluokkaan tarjolla miehiä ja naisia niin olis hyvä idea! Liikeideankin tuosta saisi - järjestäisit eri ikäluokille sinkkuleirejä, joissa tutustua toisiin?N48
Viimeistä lausetta lukuunottamatta kuulostaa siltä kuin olisit aloittelemassa jotain kulttia keskelle korpea jonkin hylätyn kyläkoulun tiloihin. :)
Vierailija kirjoitti:
Jo olisi omaa ikäluokkaani niin ehdottomasti. Olen melkein 50v nainen enkä ehkä viihtyisi teinien kanssa. Lisäksi pitäisi olla joku järki touhussa muutenkin. Olisiko sitä?
Tällä ei ole ikärajaa
Tuo olisi siis joku maksullinen palvelu? Kuulostaa ainakin 300 euron jutulta.
Tuo kuulostaa siltä, että joku öklö ukko hakee panoseuraa sosiaalisesti eristäytyneestä henkilöstä, joka on riittävän epätoivoinen antaakseen seksiä.
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ja yleensä se ei ole totta!
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi siis joku maksullinen palvelu? Kuulostaa ainakin 300 euron jutulta.
Ei ole maksullinen, ilmainen. Haluan kerrankin tehdä oikeasti jotakin hyvää.
Kuulostaa tosi hyvältä. Juuri tuollaisesta olen haaveillut. Olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa siltä, että joku öklö ukko hakee panoseuraa sosiaalisesti eristäytyneestä henkilöstä, joka on riittävän epätoivoinen antaakseen seksiä.
Noup, nainen olen!
Tarkoitukseni on piristää ja tuoda yksinäisiä ihmisiä yhteen. En tarkoitalla tällä parisuhdetta vaan ihan sitä ,että löytyisi ystäviä jne...
Voisin tullaki, mutten varmaan uskaltaisi jutella kenellekään mitään. :(
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla puhumaan elämänhallinnasta ;)
Muista ottaa marskit mukaan - niiden kantapäät kun kopisevat niin ihanasti!!!
Ahdistavalta. Olen tosi huono puhumaan ihmisille muuten kuin jonkin konkreettisen tekemisen äärellä, ja tuo kuulostaa juuri sellaiselta oleilulta, joka on minulle aina kaikkein vaikeinta.Pelottaisi myös se, ettei yhtään tietäisi keitä/minkälaisia ihmisiä siellä on, eli tuleeko juttuun ollenkaan. En tykkää hyökätä tuntemattomiin porukoihin (siksi kai olenkin yksinäinen). Hemmotteluhoidot ja saunominen on minulle no-no. Illanvietto - mitä se sisältää? Tuo kyytijuttu kuulostaa vähän oudolta, samoin se että joku olisi muka oikeasti valmis käyttämään rahaa tuntemattomiin ihmisiin haluamatta mitään takaisin. Miten ajattelit löytää kutsuttavat yksinäiset? Olisi aika creepyä jos tuollainen kutsu tupsahtaisi postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos me tultaisiin vastaa sinua. Älä suotta tuollaisia mieti tai murehdi kyllä me saadaan sut puhumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos me tultaisiin vastaa sinua. Älä suotta tuollaisia mieti tai murehdi kyllä me saadaan sut puhumaan :)
Mua alko kiinnostaa tää, missäpäin tämä.olisi? En nyt varsinaisesti ole yksinäinen joten voisin olla apukätenä, ilmaiseksi tietty.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavalta. Olen tosi huono puhumaan ihmisille muuten kuin jonkin konkreettisen tekemisen äärellä, ja tuo kuulostaa juuri sellaiselta oleilulta, joka on minulle aina kaikkein vaikeinta.Pelottaisi myös se, ettei yhtään tietäisi keitä/minkälaisia ihmisiä siellä on, eli tuleeko juttuun ollenkaan. En tykkää hyökätä tuntemattomiin porukoihin (siksi kai olenkin yksinäinen). Hemmotteluhoidot ja saunominen on minulle no-no. Illanvietto - mitä se sisältää? Tuo kyytijuttu kuulostaa vähän oudolta, samoin se että joku olisi muka oikeasti valmis käyttämään rahaa tuntemattomiin ihmisiin haluamatta mitään takaisin. Miten ajattelit löytää kutsuttavat yksinäiset? Olisi aika creepyä jos tuollainen kutsu tupsahtaisi postiluukusta.
Miksi ei olisi mahdollista? Kyllä minä nyt semmoisen tempun teen, että tämä tulee mahdolliseksi! :)
Kyllä tuo hieman creepyltä kuulostaisi, nykyään on niin epämääräistä porukkaa liikenteessä... Mutta tsemppiä!