Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Miks mä olen yksin täällä! Missä on ihanat herrasmiehet?
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari, nyt kun sinäkin olet kylvyssä niin haluan kysyä jotain. Ei kai tämä romanttisemmaksi enää mene. Lari, menetkö kanssani naimisiin?
Ootsä tosissas! Totta kai menen! <3
Larisydän
Oi, halusin tästä viikonlopusta täydellisen. Ismo vain on tässä sählännyt.
Kalle
(Hymiöt ei näköään näy.)Tämä ei voisi enää olla täydellisempää! Mennään naimisiin ja sitten muutetaan omaan kotiin! Rakastan sua! <3
Lari
(Hymiöt meni jostain syystä yks päivä pois käytöstä)
Mitäs nyt tehdään? Äh, miksi joku koputtaa ovelle?
Kalle
Tuu samaan lanssiin, tänne mahtuu !
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari, nyt kun sinäkin olet kylvyssä niin haluan kysyä jotain. Ei kai tämä romanttisemmaksi enää mene. Lari, menetkö kanssani naimisiin?
Ootsä tosissas! Totta kai menen! <3
Larisydän
Oi, halusin tästä viikonlopusta täydellisen. Ismo vain on tässä sählännyt.
Kalle
(Hymiöt ei näköään näy.)Tämä ei voisi enää olla täydellisempää! Mennään naimisiin ja sitten muutetaan omaan kotiin! Rakastan sua! <3
Lari
(Hymiöt meni jostain syystä yks päivä pois käytöstä)Mitäs nyt tehdään? Äh, miksi joku koputtaa ovelle?
Kalle
Miks juma lauta kaikki häiritsee meitä! Mä Kalle voisin taas hieroa sun hartioita tuolla sängyssä...
Lari
Onks Sara lanssissa kans?
Katariina
...matkaan lähden, mulla menolippu oooooonnnn...
Maaritti
Salla, millasen mekon haluaisit häämatkalle ?
Mä voin suunnitella sen sulle !
Cindy
Nää on ollu kivat alku juhlat.
Roosa
Voi tuota Gunnaria, tanssii tuolla kuin mikäkin typerys, ihan päissään...
Ulla
Rauhotu Lari, sä pelotat mua !
Kalle
Salla nyt otat ne Espanjan ja Monacon formulaliput pois myynnistä. Lähden sinne sitten vaikka yksin katsomaan kisoja ja jakamaan Taslasbissejä. Kummaa kun Gunnar, jonka piti hoitaa Taslasbissen asioita ei auta ja kaikki pitää hoitaa itse. Se Miamin matka voidaan kyllä unohtaa.
Kari
No tilkan simaa otin, en muuta !
Siinä oli kyllä joku outo sivumaku ja rusinatkin puuttu...
Gunnar
Kari! Mitä sä taas sähellät! Menee kaikki pilalle!
Salla
...hetki lyö, viime hetki lyö...
Maaritti
Mitä ihmettä Sami ja Eliaskin täällä hotelilla tekevät? Eikö niiden pitäisi olla Brysselissä? Yrittävät sabotoida toisten onnea. Itse lavastivat kuolemansa ja häipyivät. Nyt hakkasivat hotellihuoneen ovea.
Kalle
Ismoko noille soitti? Mutta mistä ihmeestä Ismo edes tiesi noiden olevan elossa ja lavastaneen kuolemansa?
Kalle
Senkus menet kisoihis !
Mutta meillä on sopimus rahoista ja minä annan sulle tiukan budjetin, ettet kaikkea hassaa.
Gunnar minua on viisaasti neuvonut, kun äitini käski.
Salla
Ismoo, Ismukkaaa....
Tulethan yöksi sviittiini ?
Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Ismoko noille soitti? Mutta mistä ihmeestä Ismo edes tiesi noiden olevan elossa ja lavastaneen kuolemansa?
Kalle
Ei tämä näin voi mennä! Ei avata ovea. Soitetaan vastaanottoon ja valitetaan häiriköistä! Meidän iltaa ei pilata!
Lari
Susu