Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Lari, meidän pitää kyllä mennä testeihin. Tule sairaalaan niin saadaan asia hoidettua.
Kalle
Kalle, jos me muutetaan vielä yhteen niin todellakin saat maalata sinisellä jos haluut. Ja ihanaa jos saat lääkäritakin kotiin, oot niin kuuma siinä.❤🔥
Vai testeihin? Mä tuun heti!
Lari
Vierailija kirjoitti:
Kalle, jos me muutetaan vielä yhteen niin todellakin saat maalata sinisellä jos haluut. Ja ihanaa jos saat lääkäritakin kotiin, oot niin kuuma siinä.❤🔥
Lari
Et kai nyt käsittänyt väärin? Valitettavasti tarkoitin kyllä ihan hiv-testiä,mutta se on vaan verikoe.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse on niin ihana.❤ Enää ei voi edes Mikin tai Lindan vit tuilu ärsyttää viime yön jälkeen.
EvaSun tyttäres vois jauhaa vaikka kahvinpapuja. Senverran sen leuat heiluu puolelta toiselle.
Linda
No hui, tulipas sieltä naseva kommentti! Minkäs Nella leuoilleen voi? Pidä vaan huoli omasta tyttärestäs ettei se saa kohtausta.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari
Et kai nyt käsittänyt väärin? Valitettavasti tarkoitin kyllä ihan hiv-testiä,mutta se on vaan verikoe.
Kalle
Ai... no, hoidetaan homma äkkiä pois alta...
Lari
Minkä takia Henrik petti mut? Mikä mussa on vikana? Oonko mä tehny jotain väärin?
Daniela
Että on hankala olla kotona ku ei voi puhuu Noelille mistään pikku asioistakaan. Mutta itepähän lupasin antaa sen olla. Ehkä se vielä jossain vaiheessa ehtii tehä jotain muuta kuin töitä.
Susu
Ulla kampaa sentään hiuksensa ja pukeutuu siististi, tämä punapää mummo ei älyä edes hiuksiaan kammata. Aina negatiivinen, suukin on vääntynyt alaspäin, ruma ihminen.
Miks täällä puhutaan pahaa muista?
Roosa
Kyllä sunkin suu mutruuntuu, kun elämä koettelee.
Vai ootko löytänyt "nuoruudenlähteen"?
Toivottavasti tänään ei tarvi kuunnella riitelyä tai naimisen ääniä. Seinät kaatuu!
Aino
Onpas kestäny pitkään tää haastattelu ku Karin miettii vieläki vastausta ekaan kysymykseen.
MaaritTI
Vierailija kirjoitti:
Onpas kestäny pitkään tää haastattelu ku Karin miettii vieläki vastausta ekaan kysymykseen.
MaaritTI
Mitä sä olet udellu Karinilta sen ja mun suhteesta?
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MaaritTI
Aki
Kyselen vain miten Karin on kokenut kaikki teidän "kommellukset". Karin itse suostui haastatteluun, joten tää ei kuulu sulle mitenkään.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MaaritTI
AkiKyselen vain miten Karin on kokenut kaikki teidän "kommellukset". Karin itse suostui haastatteluun, joten tää ei kuulu sulle mitenkään.
Maaritti
Kunhan mun ei tarvii haastaa teitä oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MaaritTI
AkiKyselen vain miten Karin on kokenut kaikki teidän "kommellukset". Karin itse suostui haastatteluun, joten tää ei kuulu sulle mitenkään.
Maaritti
Kunhan mun ei tarvii haastaa teitä oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Aki
Eiköhän Karin kerro totuuden hienovaraisesti!
Maaritti
Minuakin saa haastatella. Minulla ja Akilla on yhteisiä juttuja menneisyydessä jotka saattavat kiinnostaa.
Eva
No eikö se nyt saa sanaa suustaan? Tainnut olla Akin seura traumaattinen kokemus.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MaaritTI
Maaritti
En kyllä vastannut vielä myöntävästi haastattelukutsuun.
Karin
Varastan muuten sairaalasta vihdoin lääkäritakin ihan kotikäyttöön. Toivottavasti Aaro ei vaan huomaa kun kyttäilee tekemisiäni todella tarkasti.
Kalle
Kalle