Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1121/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuttaa itse omistamaani ullakkokämppään, mutta en uskalla heittää siellä asuvia Juttaa ja Aaroa ulos. Joudun siis jatkamaan asumista isäni Ismon nurkissa. Noh, me kumpikin olemme tuoneet kämppään omia seuralaisiamme,joten tasoissa ollaan. Siltikin toivon omaa rauhaa.

Kalle

Ois ihanaa muuttaa sun kanssa jonnekin omaan kotiin.❤

Lari

Siellä ullakkokämpässä olisi niin mukavaa asua kanssasi. Sisustettaisiin koko kämppä sinisellä ja maalattaisiin seinätkin siniseksi. Sininen kun on lempivärini.

Kalle

Varastan muuten sairaalasta vihdoin lääkäritakin ihan kotikäyttöön. Toivottavasti Aaro ei vaan huomaa kun kyttäilee tekemisiäni todella tarkasti.

Kalle

Kalle

Vierailija
1122/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari, meidän pitää kyllä mennä testeihin. Tule sairaalaan niin saadaan asia hoidettua.

Kalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle, jos me muutetaan vielä yhteen niin todellakin saat maalata sinisellä jos haluut. Ja ihanaa jos saat lääkäritakin kotiin, oot niin kuuma siinä.❤🔥

Vai testeihin? Mä tuun heti!

Lari

Vierailija
1124/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle, jos me muutetaan vielä yhteen niin todellakin saat maalata sinisellä jos haluut. Ja ihanaa jos saat lääkäritakin kotiin, oot niin kuuma siinä.❤🔥

Lari

Et kai nyt käsittänyt väärin? Valitettavasti tarkoitin kyllä ihan hiv-testiä,mutta se on vaan verikoe.

Kalle

Vierailija
1125/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on niin ihana.❤ Enää ei voi edes Mikin tai Lindan vit tuilu ärsyttää viime yön jälkeen.

Eva

Sun tyttäres vois jauhaa vaikka kahvinpapuja. Senverran sen leuat heiluu puolelta toiselle.

Linda

No hui, tulipas sieltä naseva kommentti! Minkäs Nella leuoilleen voi? Pidä vaan huoli omasta tyttärestäs ettei se saa kohtausta.

Eva

Vierailija
1126/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari

Et kai nyt käsittänyt väärin? Valitettavasti tarkoitin kyllä ihan hiv-testiä,mutta se on vaan verikoe.

Kalle

Ai... no, hoidetaan homma äkkiä pois alta...

Lari

Vierailija
1127/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Henrik petti mut? Mikä mussa on vikana? Oonko mä tehny jotain väärin?

Daniela

Vierailija
1128/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on hankala olla kotona ku ei voi puhuu Noelille mistään pikku asioistakaan. Mutta itepähän lupasin antaa sen olla. Ehkä se vielä jossain vaiheessa ehtii tehä jotain muuta kuin töitä.

Susu

Vierailija
1129/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla kampaa sentään hiuksensa ja pukeutuu siististi, tämä punapää mummo ei älyä edes hiuksiaan kammata. Aina negatiivinen,  suukin on vääntynyt alaspäin, ruma ihminen.

Vierailija
1130/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä puhutaan pahaa muista?

Roosa

Vierailija
1131/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sunkin suu mutruuntuu, kun elämä koettelee.

Vai ootko löytänyt "nuoruudenlähteen"?

Vierailija
1132/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään ei tarvi kuunnella riitelyä tai naimisen ääniä. Seinät kaatuu!

Aino

Vierailija
1133/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kestäny pitkään tää haastattelu ku Karin miettii vieläki vastausta ekaan kysymykseen.

MaaritTI

Vierailija
1134/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kestäny pitkään tää haastattelu ku Karin miettii vieläki vastausta ekaan kysymykseen.

MaaritTI

Mitä sä olet udellu Karinilta sen ja mun suhteesta?

Aki

Vierailija
1135/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MaaritTI

Aki

Kyselen vain miten Karin on kokenut kaikki teidän "kommellukset". Karin itse suostui haastatteluun, joten tää ei kuulu sulle mitenkään.

Maaritti

Vierailija
1136/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MaaritTI

Aki

Kyselen vain miten Karin on kokenut kaikki teidän "kommellukset". Karin itse suostui haastatteluun, joten tää ei kuulu sulle mitenkään.

Maaritti

Kunhan mun ei tarvii haastaa teitä oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Aki

Vierailija
1137/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MaaritTI

Aki

Maaritti

Kunhan mun ei tarvii haastaa teitä oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Aki

Eiköhän Karin kerro totuuden hienovaraisesti!

Maaritti

Vierailija
1138/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin saa haastatella. Minulla ja Akilla on yhteisiä juttuja menneisyydessä jotka saattavat kiinnostaa.

Eva

Vierailija
1139/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt saa sanaa suustaan? Tainnut olla Akin seura traumaattinen kokemus.

Maaritti

Vierailija
1140/5153 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MaaritTI

Aki

Maaritti

En kyllä vastannut vielä myöntävästi haastattelukutsuun.

Karin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi