Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SARA? MISSÄ SÄ OOT? MÄ KUULIN SUT! TUU ESIIN ÄLÄKÄ ENÄÄ LEIKIE!
KatariinaKunhan ensin myönnät että Miika on mun.
Sara
EN! EN KOSKAAN! TULE ESIIN!
KatariinaEN ENNEN KUIN MIIKA ON MUN SENKIN EPÄTOIVOINEN KORPPIKOTKA!!!!!!!!!!!!
Sara
MIIKA VALITSI MUT! MUT! YMMÄRRÄTKÖ SÄ MITÄ SE TARKOITTAA? MIIKA EI RAKASTA SUA ENÄÄ!
KatariinaMyös Niko valitsi sut joten Miika jää mulle.
Sara
Mä ja Niko ei olla yhdessä. Mä olen tehnyt sen Nikolle selväks. Mä ja Miika kuulutaan yhteen! Hyväksy se!
Katariina
Eli sulla tuli ryppyjä rakkauteen Nikon kanssa. Sori mutta ehdin jo hurmata Miikan sillä välin kun heilastelit Nikon kanssa.
Sara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SARA? MISSÄ SÄ OOT? MÄ KUULIN SUT! TUU ESIIN ÄLÄKÄ ENÄÄ LEIKIE!
KatariinaKunhan ensin myönnät että Miika on mun.
Sara
EN! EN KOSKAAN! TULE ESIIN!
KatariinaEN ENNEN KUIN MIIKA ON MUN SENKIN EPÄTOIVOINEN KORPPIKOTKA!!!!!!!!!!!!
Sara
MIIKA VALITSI MUT! MUT! YMMÄRRÄTKÖ SÄ MITÄ SE TARKOITTAA? MIIKA EI RAKASTA SUA ENÄÄ!
KatariinaMyös Niko valitsi sut joten Miika jää mulle.
Sara
Mä ja Niko ei olla yhdessä. Mä olen tehnyt sen Nikolle selväks. Mä ja Miika kuulutaan yhteen! Hyväksy se!
KatariinaEli sulla tuli ryppyjä rakkauteen Nikon kanssa. Sori mutta ehdin jo hurmata Miikan sillä välin kun heilastelit Nikon kanssa.<3
Sara
Älä puhu pas kaa! Sä yrität vaan ärsyttää mua!
Katariina
Aki, mä ja Noel oltiin sängyssä sillon ku Elina oli vielä mielisairaalassa ja ne ei ollu eronnu. Mä en kyllä muista siitä mitään, olin kai juonu liikaa. Mä oon ollu niin typerä ku oon syytelly muita vaikka iteki tehny väärin. Eihän se oikeastaan mulle kuulunu että Miki ja Marika oli yhdessä. Ja säkin yritit auttaa tilannetta vaikka et kertonu asiasta. Anna anteeks. Mun pitää jossain vaiheessa puhua Elinalle. Mä oon silleki ollu ehkä vähän tyly.
Ja nyt Noel käyttäytyy oudosti. Se tiuskii mulle ja haluaa koko ajan olla yksin. Se saattaa suuttua vaikka mä sanoisin sille jotain ihan tavallista. Onkohan sen ja Elinan välillä tapahtunu jotain isompaa. Mitä sä luulet?
Susu
Voi Lasse, kylläpä teki hyvää!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Eva
Hyvä ku kelpas. Mulle ei hyvä heilu jos Joanna saa tietää näistä mun touhuista.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EvaHyvä ku kelpas. Mulle ei hyvä heilu jos Joanna saa tietää näistä mun touhuista.
Lasse
Mä en tietenkään kerro kellekään. Ja jos haluut lisää niin pyydä vaan aina ku haluut!
Eva
Vierailija kirjoitti:
Aki, mä ja Noel oltiin sängyssä sillon ku Elina oli vielä mielisairaalassa ja ne ei ollu eronnu. Mä en kyllä muista siitä mitään, olin kai juonu liikaa. Mä oon ollu niin typerä ku oon syytelly muita vaikka iteki tehny väärin. Eihän se oikeastaan mulle kuulunu että Miki ja Marika oli yhdessä. Ja säkin yritit auttaa tilannetta vaikka et kertonu asiasta. Anna anteeks. Mun pitää jossain vaiheessa puhua Elinalle. Mä oon silleki ollu ehkä vähän tyly.
Ja nyt Noel käyttäytyy oudosti. Se tiuskii mulle ja haluaa koko ajan olla yksin. Se saattaa suuttua vaikka mä sanoisin sille jotain ihan tavallista. Onkohan sen ja Elinan välillä tapahtunu jotain isompaa. Mitä sä luulet?
Susu
Senkin valehteleva luuska! Mua ei kiinnosta alaisteni yksityisasiat. Noel on huippujuristi, älä pilaa sen elämää.
Aki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EvaHyvä ku kelpas. Mulle ei hyvä heilu jos Joanna saa tietää näistä mun touhuista.
LasseMä en tietenkään kerro kellekään. Ja jos haluut lisää niin pyydä vaan aina ku haluut!
Eva
Mitäpä rauhanturvaaja ei tekis naisten hyväksi.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu
Senkin valehteleva luuska! Mua ei kiinnosta alaisteni yksityisasiat. Noel on huippujuristi, älä pilaa sen elämää.
Aki
Ai... okei sitten, heippa...anteeks että häiritsin...
Susu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LasseMä en tietenkään kerro kellekään. Ja jos haluut lisää niin pyydä vaan aina ku haluut!
EvaMitäpä rauhanturvaaja ei tekis naisten hyväksi.
Lasse
Sä olet Lasse hyvä mies. Muista se!❤
Eva
Moikka lapset, moikka... Noel. Mä teen nopeesti iltapalaa ja sitten nukkumaan...
Susu
Palataan takas sinne toiseen ketjuun, täällä on kuollut meno.
Yks tuntematon naapuri Pihlajakadulta
Kai se pitää tänää kertoa Elinalle mun ja Noelin yöstä...
Susu
Kappas, sain töitä! Nythän sitä pitää juhlistaa!
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
Moosestako?
Jukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
Moosestako?
Jukka
Eiku Delismoon pääsin iltatyöläiseks. Hyvä niin ei tartte aamulla herätä aikasin.
T. Maaritti
Elina, meidän pitäisi puhua. Musta tuntuu että sä et oo kertonuu kaikkee Noelista... ja mullakin ois yks juttu kerrottavana...
Susu
Lähtiskö joku mulle makutuomariks vaatekauppaan? Mä haluaisin jotain upeeta vappujuhliin. Wow wow wow!
Roosa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Maaritti
Moosestako?
JukkaEiku Delismoon pääsin iltatyöläiseks. Hyvä niin ei tartte aamulla herätä aikasin.
T. Maaritti
Endi töikseks alat tyhjentää juomavarastoja?
Jukka
Katariina