Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Eva, olet elämäni nainen. Palaa luokseni. Sillä ei ole väliä, että en ehkä ole odottamiesi kaksoispoikien isä.
Kristian
Lasse haluaa järjestää pojalle ristiäiset ja lapsen nimenkin on päättänyt. En kyllä oikein pidä nimestä Simo Sakari. Olisin halunnut pojan nimeksi Tauski. Ehkä viralliseksi nimeksi tuleekin Simo Sakari Tauski Mattila-Sievinen, siis Sakke.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja Noelilla on suhde. Sen kautta saan rahaa ja valtaa!
Tamara
Onpas entisellä vävylläni surkea naismaku kun haksahti tuollaiseen kiristelevään haahkaan.
- Dahlia
Noel on kunnon panomies! Itse joudut tyytymään siihen vanhaan pukkiin. Ja ai niin, Noel teki musta yrityksensä sihteerin. Taitaa rouvaa pistää vihaksi!
Tamara
Vierailija kirjoitti:
Eva, olet elämäni nainen. Palaa luokseni. Sillä ei ole väliä, että en ehkä ole odottamiesi kaksoispoikien isä.
Kristian
Mä en halua enää olla sun kanssas! Mä tahdon Mikin takaisin! Ja ne lapset, ne mä annan adoptioon!
Eva
Kommenttini Helsingin sanomissa on niin suosittu, että sain heiltä työpaikan. Voisin kuulemma kirjoittaa lisää asiaa näistä viheliäisistä aatelisista.
Maaritti
Asun nykyään Moosen takahuoneessa.
Kristian
Vierailija kirjoitti:
Lasse haluaa järjestää pojalle ristiäiset ja lapsen nimenkin on päättänyt. En kyllä oikein pidä nimestä Simo Sakari. Olisin halunnut pojan nimeksi Tauski. Ehkä viralliseksi nimeksi tuleekin Simo Sakari Tauski Mattila-Sievinen, siis Sakke.
Salla
No on siinäkin pennulla nimi!
Kari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara
Onpas entisellä vävylläni surkea naismaku kun haksahti tuollaiseen kiristelevään haahkaan.
- Dahlia
Noel on kunnon panomies! Itse joudut tyytymään siihen vanhaan pukkiin. Ja ai niin, Noel teki musta yrityksensä sihteerin. Taitaa rouvaa pistää vihaksi!
Tamara
Pääsit vaan tuohon asemaan hivuttautumalla Norlin reittä pitkin. Säälittävää. Itse sentään pääsin aikoinaan kestitsemään Mustavaara-yhtiöiden varakkaita osakkaita eleganttien juhlien järjestämistapojeni ansiosta.
- Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini Helsingin sanomissa on niin suosittu, että sain heiltä työpaikan. Voisin kuulemma kirjoittaa lisää asiaa näistä viheliäisistä aatelisista.
Maaritti
Sieltäkin vain joku tasoton juorunnälkäinen bimbo toimittaja haluaa lukea tasottomia juttujasi.
Mvh. Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara
- Dahlia
Tamara
Pääsit vaan tuohon asemaan hivuttautumalla Norlin reittä pitkin. Säälittävää. Itse sentään pääsin aikoinaan kestitsemään Mustavaara-yhtiöiden varakkaita osakkaita eleganttien juhlien järjestämistapojeni ansiosta.
- Dahlia
*Noelin
-Dahlia
Salla Mattilan nahkahame on varastettu.
Juoruakka
Jutta Korhosenkin nahkahame on nyt varastettu. Myös Jutta Korhosesta vaaralaukku ja Daniela Honkasen teddylaukku on varastettu.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara
- Dahlia
Tamara
- Dahlia
Jää kuule mukavasti aikaa muuhun kun ei tarvi kouluttuautua! Minkäs mä sille voin että oon niin, ah, upea?
Tamara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Sieltäkin vain joku tasoton juorunnälkäinen bimbo toimittaja haluaa lukea tasottomia juttujasi.
Mvh. Karin
Totuuksien kertomista en laskisi juoruiluksi.
Maaritti
Aloitimme kadonneiden tavaroiden etsimisen.
Joanna ja Linda
Vihaan Krisua ja Mikiä! Ne vaan pettää mua!
Eva
Saako tänne tehdä hahmon? Haluan pelata temppeliritaria.
Lasse Sievinen on hakenut töitä Natosta ja on vihainen kun Natosta ei ole oltu yhteydessä.
Juoruakka
Eva Tamminen on nähty kalliissa alusvaateliikkeessä.
Juoruakka
Uuden poikaystäväni Kristianin on kovin vaikea päästä yli Eevasta. Taisi tämä meidänkin juuri alkanut juttu olla sitten tässä.
Cindy