Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
4861/5153 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden poikaystäväni Kristianin on kovin vaikea päästä yli Eevasta. Taisi tämä meidänkin juuri alkanut juttu olla sitten tässä.

Cindy

Vierailija
4862/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva, olet elämäni nainen. Palaa luokseni. Sillä ei ole väliä, että en ehkä ole odottamiesi kaksoispoikien isä.

Kristian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse haluaa järjestää pojalle ristiäiset ja lapsen nimenkin on päättänyt. En kyllä oikein pidä nimestä Simo Sakari. Olisin halunnut pojan nimeksi Tauski. Ehkä viralliseksi nimeksi tuleekin Simo Sakari Tauski Mattila-Sievinen, siis Sakke.

Salla

Vierailija
4864/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja Noelilla on suhde. Sen kautta saan rahaa ja valtaa!

Tamara

Onpas entisellä vävylläni surkea naismaku kun haksahti tuollaiseen kiristelevään haahkaan.

- Dahlia

Noel on kunnon panomies! Itse joudut tyytymään siihen vanhaan pukkiin. Ja ai niin, Noel teki musta yrityksensä sihteerin. Taitaa rouvaa pistää vihaksi!

Tamara

Vierailija
4865/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva, olet elämäni nainen. Palaa luokseni. Sillä ei ole väliä, että en ehkä ole odottamiesi kaksoispoikien isä.

Kristian

Mä en halua enää olla sun kanssas! Mä tahdon Mikin takaisin! Ja ne lapset, ne mä annan adoptioon!

Eva

Vierailija
4866/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini Helsingin sanomissa on niin suosittu, että sain heiltä työpaikan. Voisin kuulemma kirjoittaa lisää asiaa näistä viheliäisistä aatelisista.

Maaritti

Vierailija
4867/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nykyään Moosen takahuoneessa.

Kristian

Vierailija
4868/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse haluaa järjestää pojalle ristiäiset ja lapsen nimenkin on päättänyt. En kyllä oikein pidä nimestä Simo Sakari. Olisin halunnut pojan nimeksi Tauski. Ehkä viralliseksi nimeksi tuleekin Simo Sakari Tauski Mattila-Sievinen, siis Sakke.

Salla

No on siinäkin pennulla nimi!

Kari

Vierailija
4869/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara

Onpas entisellä vävylläni surkea naismaku kun haksahti tuollaiseen kiristelevään haahkaan.

- Dahlia

Noel on kunnon panomies! Itse joudut tyytymään siihen vanhaan pukkiin. Ja ai niin, Noel teki musta yrityksensä sihteerin. Taitaa rouvaa pistää vihaksi!

Tamara

Pääsit vaan tuohon asemaan hivuttautumalla Norlin reittä pitkin. Säälittävää. Itse sentään pääsin aikoinaan kestitsemään Mustavaara-yhtiöiden varakkaita osakkaita eleganttien juhlien järjestämistapojeni ansiosta.

- Dahlia

Vierailija
4870/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini Helsingin sanomissa on niin suosittu, että sain heiltä työpaikan. Voisin kuulemma kirjoittaa lisää asiaa näistä viheliäisistä aatelisista.

Maaritti

Sieltäkin vain joku tasoton juorunnälkäinen bimbo toimittaja haluaa lukea tasottomia juttujasi.

Mvh. Karin

Vierailija
4871/5153 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara

- Dahlia

Tamara

Pääsit vaan tuohon asemaan hivuttautumalla Norlin reittä pitkin. Säälittävää. Itse sentään pääsin aikoinaan kestitsemään Mustavaara-yhtiöiden varakkaita osakkaita eleganttien juhlien järjestämistapojeni ansiosta.

- Dahlia

*Noelin

-Dahlia

Vierailija
4872/5153 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattilan nahkahame on varastettu.

Juoruakka

Vierailija
4873/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhosenkin nahkahame on nyt varastettu. Myös Jutta Korhosesta vaaralaukku ja Daniela Honkasen teddylaukku on varastettu.

Juoruakka

Vierailija
4874/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamara

- Dahlia

Tamara

- Dahlia

Jää kuule mukavasti aikaa muuhun kun ei tarvi kouluttuautua! Minkäs mä sille voin että oon niin, ah, upea?

Tamara

Vierailija
4875/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaritti

Sieltäkin vain joku tasoton juorunnälkäinen bimbo toimittaja haluaa lukea tasottomia juttujasi.

Mvh. Karin

Totuuksien kertomista en laskisi juoruiluksi.

Maaritti

Vierailija
4876/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme kadonneiden tavaroiden etsimisen.

Joanna ja Linda

Vierailija
4877/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Krisua ja Mikiä! Ne vaan pettää mua!

Eva

Vierailija
4878/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tänne tehdä hahmon? Haluan pelata temppeliritaria.

Vierailija
4879/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen on hakenut töitä Natosta ja on vihainen kun Natosta ei ole oltu yhteydessä.

Juoruakka

Vierailija
4880/5153 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen on nähty kalliissa alusvaateliikkeessä.

Juoruakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän