Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Noel? Onks kaikki hyvin? Sä vaikutat vähän kireeltä. Jos sä haluut niin mä voin vaikka imee sun munaa. Se saattas ehkä helpottaa sun oloa. Ei siitä oo vaivaa. Ja kyllä Henrik varmasti ymmärtää. Eikä sen tartte välttämättä tietääkään.
Daniela
Olipas tänään mukava päivä. Erityisen mukava oikeastaan, koska eräästä vanhasta juoruilijasta ei ole ihme kyllä kuulunut mitään.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahliasta on päästävä eroon, ja minä huolehdin siitä!
Ulla
Sitähän sun sopii yrittää alhainen pyykkärimummo. Mun lakimiehet syö sut valitettavasti jo elävältä siihen mennessä.
Dahlia
Vai että oikein lakimiehet, etkö itse pärjää, häh!?
Ulla
Mä arvasin että sut olis pitänyt suihkuttaa pysyvästi sokeaksi sillon sillä pippurisumutteella. Onneks on joskus vielä mahdollisuus revanssin.
Dahlia
Minuahan et sinä pahan ilman lintu nujerra. Ositpa nähny minkälaista kyytiä Irma ja Hellu sai aikoinaan!
Ulla
Voin oikein hyvin kuvitella minkälaista mielenpahoittamista he ovat kokeneet Liettuaan tyhmyytesi korkea ja ylitsepääsemättömän muurin edessään.
Dahlia
Minä annan muille juuri sellasta kohtelua kun ansaitsevat. Sunkin kannattaa siis pitää varasi!
Ulla
Taitaa olla rahoittavat jäädä ottamatta sinulta kun olet noin uhkaavalta päällä. Toivottavasti joku lähelläsi ennättää antaa niitä ennen kuin sekoat ihan lopullisesti.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Olipas tänään mukava päivä. Erityisen mukava oikeastaan, koska eräästä vanhasta juoruilijasta ei ole ihme kyllä kuulunut mitään.
Maaritti
Vai että olen nykyään juoruilija mielestäsi. Muista, että toimillani pidän sinusta vain huolta.
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Sitähän sun sopii yrittää alhainen pyykkärimummo. Mun lakimiehet syö sut valitettavasti jo elävältä siihen mennessä.
Dahlia
Ulla
Mä arvasin että sut olis pitänyt suihkuttaa pysyvästi sokeaksi sillon sillä pippurisumutteella. Onneks on joskus vielä mahdollisuus revanssin.
Dahlia
Minuahan et sinä pahan ilman lintu nujerra. Ositpa nähny minkälaista kyytiä Irma ja Hellu sai aikoinaan!
Ulla
Voin oikein hyvin kuvitella minkälaista mielenpahoittamista he ovat kokeneet Liettuaan tyhmyytesi korkea ja ylitsepääsemättömän muurin edessään.
Dahlia
Minä annan muille juuri sellasta kohtelua kun ansaitsevat. Sunkin kannattaa siis pitää varasi!
Ulla
Taitaa olla rahoittavat jäädä ottamatta sinulta kun olet noin uhkaavalta päällä. Toivottavasti joku lähelläsi ennättää antaa niitä ennen kuin sekoat ihan lopullisesti.
Dahlia
Vai niin. Että sinäkö muka sitten olet joku rauhallisuuden perikuva?
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Vai että olen nykyään juoruilija mielestäsi. Muista, että toimillani pidän sinusta vain huolta.
Karin
Nyt mulla alkaa mennä hermo. No, taidanpa lähteä tästä sinun mieliksesi Mooseen sitten ryypylle, niin saat siinä oikein kunnon aineistoa itsellesi!
Maaritti
Päädyin jo toisen kerran putkaan Elokapinan puolesta.
Inka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Nyt mulla alkaa mennä hermo. No, taidanpa lähteä tästä sinun mieliksesi Mooseen sitten ryypylle, niin saat siinä oikein kunnon aineistoa itsellesi!
Maaritti
Helsingin vaikutusvaltainen ravintolatuttuni ennättää onneksi sitä ennen jo hankkimaan sinulle porttikiellon Mooseen.
Karin
Lähden baariin. Toivottavasti löydän mukavaa (yö)seuraa.
Sampo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
En väittänyt näin mutta ainakin en ole rähisemässä niin usein kuin sinä.
Dahlia
Lasse Sievinen söi kadulla joulutorttuja. Yritti samalla kävellä ja puhua puhelimeen.
Juoruakka
Aaro Vaalanne on viettänyt useita öitä Dahlian Mustavaaran kanssa Amandan sviitissä.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritti
Karin
Maaritti
Helsingin vaikutusvaltainen ravintolatuttuni ennättää onneksi sitä ennen jo hankkimaan sinulle porttikiellon Mooseen.
Karin
Kuuleppas Kaarini, kyllä mä aina jonkun paikan löydän. Maistuupas gin tonic ihanalta pitkän ajan jälkeen! Onneks Sofia lähti, niin ei tartte nähä mua tässä kunnossa.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
En väittänyt näin mutta ainakin en ole rähisemässä niin usein kuin sinä.
Dahlia
Täällä ei kuule kukaan rähisisi jos lakkaisit myrkyttämästä ilmapiiriä. Siis ei mikään ihme että Juttakin on niin pahalla päällä!
Ulla
Tuliskohan sitä Helsinkiin vähän käymään pitkän ajan jälkeen?
Oona
Ihan kiva että Krisun piti kertoa Lasselle meidän jutusta. Lasse heitti mut ulos. Miki ei välitä. Missä mä nyt asun!?
Eva
Vierailija kirjoitti:
Aaro Vaalanne on viettänyt useita öitä Dahlian Mustavaaran kanssa Amandan sviitissä.
Juoruakka
Siis...siis kuka sä oikein olet ja mitä sä levittelet täällä toisten yksityisasioita?
Aaro
Tänään oli kyllä herkullinen isänpäivälounas Ismon luona.
Kalle
Tein tänään isänpäivän kunniaksi tavallistakin paremman hirvipaistin.
Lasse
Ulla