Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Tuo yksi tuleva mamma-aiheinen jakso nimi, jossa Ulla ilmeisesti näyttäytyy vaikuttaa kovasti tästä palstasta väännetyltä. Ehkä se onkin saanut inspiraationsa tästä palstasta.
Kristian kuolee ja Nella saa hänen sydämensä. Kertookohan Eva koskaan totuutta?
Eiköhän se Evakin jää vielä kiinni, pakko jäädä. Aina ne ennemmin tai myöhemmin paljastuu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laura-voutilainen-tekee-vierailuroo…
Laura Voutilainen vierailee sarjassa, toisena alamaailman heppuna
Ulla-kultsi tuu jo joraa kun vihdoinkin nää kotonarajoitukset on lähteny!😍
T: Ritu
Eikö Sallan olisi pitänyt maksaa turhasta abortin varauksesta?
Vierailija kirjoitti:
No mielellänihän minä!
Ulla
Joanna on kyllä hyvä poliisi.
Linda
Gunnar Mustavaara on nähty apteekissa ostamassa sinisiä pillereitä. Kalle Laitelako nämä lääkkeet määräsi?
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielellänihän minä!
Ulla
Ihanaa jorataan Ulla-kultsi vailla murheita huomisesta!😍
Ritu
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara on nähty apteekissa ostamassa sinisiä pillereitä. Kalle Laitelako nämä lääkkeet määräsi?
Juoruakka
On tämä kotimaisten juorujen taso sitten vajonnut alas viimeisimpien vuosien aikana. Ihan kuin Ulla Taalasmaakin.
Dahlia
Mitä? Kello kohta jo kaks. Tulipas eilen taas juhlittua myöhään. Ihan vaan Karinin mieliks et saa mummeli juorunaihetta. Missäs ne buranat onkaan?
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mielellänihän minä!
Ulla
Ihanaa jorataan Ulla-kultsi vailla murheita huomisesta!😍
Ritu
Todellakin! Mihin sitä enää miehiä tarvitseekaan?💕
Ulla
Nellan tila on yksin Kristianin syytä. Mä en ole tehnyt mitään väärää.
Eva
Eva Tamminen aikoo järjestää ensi perjantaina talon asukkaiden pikkujoulut Moosessa.
Juoruakka
Lasse Sievinen tuo pikkujouluihin hirvipaistin.
Juoruakka
Ulla Taalasmaa on valmistanut hyydekaakkuja ja piilotellut niitä, mutta Gunnar ja Kari ovat käyneet ikävästi niitä rääppimässä. Makaronilaatikkoa tarjoillaan näissä pikkujouluissa 200 grammaa osallistujaa kohden ja annoksen punnitukseen käytetään keittiövaakaa.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa on valmistanut hyydekaakkuja ja piilotellut niitä, mutta Gunnar ja Kari ovat käyneet ikävästi niitä rääppimässä. Makaronilaatikkoa tarjoillaan näissä pikkujouluissa 200 grammaa osallistujaa kohden ja annoksen punnitukseen käytetään keittiövaakaa.
Juoruakka
Onpas isot annokset!
Iida
Kuulin että Dahlia liukastui jäällä. Joku oli kuulemma kuvannut hauskan videon siitä.
Jutta
Olisipa syyskauden viimeisessä jaksossa jotain jännää ja jotain yllättäviä koukkuja, mutta hyvin harvoin näissä syksyn päätöksissä tällaisia on. Koko kauden päätökseen kevään viimeiseen jaksoon, joka siis on viime vuosina esitetty kesän ollessa jo pitkällä nämä on jätetty.