Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko mä vihdoin sen Amandan ruokalistan näin 13 vuoden odottelun jälkeen?
Hotellikriitikko Hilla Virrankoski
Totta kai, ihan pieni hetki jos sallinette.
Salla
Kiitos! Hotellinne ensimmäiset omistajanaista jaksoivat vain keskittyä toistensa kanssa riitelyyn joistain miehistä työtehtävien sijaan. Ei kovin hyvää mainosta majatalo Amandalle.
No siitä ei enää ole huolta, koska Amandassa puhaltavat uudet tuulet! Tässä olisi teille tämä ruokalista, ja korvauksena odotuksestanne tarjoan teille juomat ilmaiseksi.
Salla
Hetkinen. Etkös sä ole se joka laittoi mun kasvoille sitä kaktusuutetta tai -rasvaa silloin 13 vuotta sitten Jardin Day Spassa? Aika alas on nähtävästi vajonnut tämän majatalon taso, jos mun kasvot kaktusuutteella- tai rasvalla pilannut nainen johtaa majatalo Amandaa nykyään. Taidankin vaihtaa hotellia ensi yöksi.
Kuulkaas nyt, tuosta tapahtumasta on todellakin kauan aikaa ja asiat ovat muuttuneet. Minuun te voitte kyllä.luottaa. Voin vaikka korvata sen teille aiheutetun vahingon.
Salla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahliasta on päästävä eroon, ja minä huolehdin siitä!
Ulla
Sitähän sun sopii yrittää alhainen pyykkärimummo. Mun lakimiehet syö sut valitettavasti jo elävältä siihen mennessä.
Dahlia
Vai että oikein lakimiehet, etkö itse pärjää, häh!?
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miika on edelleen mun typerä seko-Katariina!
Sara
MISSÄ SÄ OOT? TUU ESIIN!
Katariina
En ennen kuin saan Miikan kokonaan mulle.
Sara
Se on saanu tarpeekseen sun tempuista!
Katariina
Se on saanu jo tarpeeksi kans sun sekoiluistas. Kukaan Miikan kaltainen järjellä ajatteleva mies ei tuhlais tommosen houruilevaan toisten naisten miestennielijään.
Sara
Sä olet ollut syypäänä mun mielenterveysongelmiin! Ja Miikka tietää sen!
Katariina
Aika omituista että et saanu mitään mielenterveysongelmia viruttuasi aika kauan entisen hanipupusi vankina häkissä.
Sara
No, silloin mä olin jo kokenut yhtä jos toista, eli ei se mulle mitään uutta ollut.
Katariina
Onpas toi Robin mukava mies.
Jutta
Aaro on muuttunut oudoksi.
Kalle
Delismossa on jo myynnissä joulutorttuja. Lasse Sievinen osti tänään sellaisen.
Juoruakka
Vierailija kirjoitti:
Delismossa on jo myynnissä joulutorttuja. Lasse Sievinen osti tänään sellaisen.
Juoruakka
Onpas Pihlajakadun juorut vaihteeks aika mitäänsanomattomia. Ihan hyvä vaan. Karin on myös älynnyt olla hiljaa.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Sitähän sun sopii yrittää alhainen pyykkärimummo. Mun lakimiehet syö sut valitettavasti jo elävältä siihen mennessä.
Dahlia
Ulla
Mä arvasin että sut olis pitänyt suihkuttaa pysyvästi sokeaksi sillon sillä pippurisumutteella. Onneks on joskus vielä mahdollisuus revanssin.
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara
MISSÄ SÄ OOT? TUU ESIIN!
Katariina
Sara
Katariina
Se on saanu jo tarpeeksi kans sun sekoiluistas. Kukaan Miikan kaltainen järjellä ajatteleva mies ei tuhlais tommosen houruilevaan toisten naisten miestennielijään.
Sara
Katariina
Aika omituista että et saanu mitään mielenterveysongelmia viruttuasi aika kauan entisen hanipupusi vankina häkissä.
Sara
No, silloin mä olin jo kokenut yhtä jos toista, eli ei se mulle mitään uutta ollut.
Katariina
Selität taas ihan tyhjiä. Sut pitäis kyllä sulkea johonkin suljetulle osastolle loppuelämäksesi.
Sara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Mä arvasin että sut olis pitänyt suihkuttaa pysyvästi sokeaksi sillon sillä pippurisumutteella. Onneks on joskus vielä mahdollisuus revanssin.
Dahlia
Minuahan et sinä pahan ilman lintu nujerra. Ositpa nähny minkälaista kyytiä Irma ja Hellu sai aikoinaan!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara
MISSÄ SÄ OOT? TUU ESIIN!
Katariina
Sara
Katariina
Sara
Katariina
Sara
Katariina
Selität taas ihan tyhjiä. Sut pitäis kyllä sulkea johonkin suljetulle osastolle loppuelämäksesi.
Sara
Niin. Tai sitte sä voisit häipyä niin mä voisin oikein hyvin!
Katariina
Eikä. Sofia aikoo lähteä takaisin Nakkilaan. Kenen kanssa mä nyt vietän aikaa? Jaanakin on niin liimautunut Ismoon.
Maaritti
Oi Eva, jätän Nellan! Vitsi mikä milffi!
Haluan nuolla hapanta pimppiäsi Mira
Ansku
Kristian Harju kirjoitti:
Oi Eva, jätän Nellan! Vitsi mikä milffi!
Nyt sä saatanan häntäheikki häivyt ulos mun kodistani! Tai mä en vastaa seurauksista!
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Haluan nuolla hapanta pimppiäsi Mira
Ansku
Käy jos et kerro Violalle.
Mira
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Minuahan et sinä pahan ilman lintu nujerra. Ositpa nähny minkälaista kyytiä Irma ja Hellu sai aikoinaan!
Ulla
Voin oikein hyvin kuvitella minkälaista mielenpahoittamista he ovat kokeneet Liettuaan tyhmyytesi korkea ja ylitsepääsemättömän muurin edessään.
Dahlia
Ihanaa pääsen huomenna yksityishelikopterin kyydissä ostamaan Tallinnaan jotain kallista ja turhaa!😍
Dahlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla
Dahlia
Ulla
Dahlia
Ulla
Voin oikein hyvin kuvitella minkälaista mielenpahoittamista he ovat kokeneet Liettuaan tyhmyytesi korkea ja ylitsepääsemättömän muurin edessään.
Dahlia
*koettuaan
Dahlia
Dahlia