Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Sebastianin kanssa on ollut rentoa. Vierailuni on vähän pitkittynyt, mutta eipä se haittaa.
Eva
Tajusin, että netissähän on paljon muitakin juttuja, jolla voi tienata enemmän kun tällä blogillani.
Eva
Hyvä että Katariina lähtee. Toivottavasti ei palaa enää koskaan.
Lasse
Kyllä Isabella Oliverin saa, siitä minä pidän huolen. Tässä nyt vain stressaa kaiken maailman Aarot. Miten Linda on voinut antaa anteeksi?
Laura
Olen nyt työtön, mutta en etsi heti uutta työtä. Toivon vielä koronasta ja Severistä pitää huolehtia.
Lasse
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt työtön, mutta en etsi heti uutta työtä. Toivon vielä koronasta ja Severistä pitää huolehtia.
Lasse
Toivun vielä koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä Espoosta yksityiseltä lääkäriasemalta. Muutan Espooseen Monica ja Sabrinan naapuriin. Jätin Sakun ja Saku lähtee tänään ulkomaille.
Katariina
Tuliko jälleen ryppyjä rakkauteen? Sä se osaat pilata kaikki seurustelusuhteesi.:-D
Sara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä Espoosta yksityiseltä lääkäriasemalta. Muutan Espooseen Monica ja Sabrinan naapuriin. Jätin Sakun ja Saku lähtee tänään ulkomaille.
Katariina
Tuliko jälleen ryppyjä rakkauteen? Sä se osaat pilata kaikki seurustelusuhteesi.:-D
Sara
Ei...sä et ole todellinen! Sä olet kuollut!
Katariina
Aion muuttaa Lasselle kun sen korona hellittää. Se Jaana taas näköjään muuttaa Ismolle.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Aion muuttaa Lasselle kun sen korona hellittää. Se Jaana taas näköjään muuttaa Ismolle.
Jutta
Ja tämä Jaana aikoo jättää yhteisen asuntonsa Maarit Salinille?
Karin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta
Karin
Niin, minä jään yksin tähän asuntoon. Harmi, oli kyllä mukavaa yhdessä. Mutta tuo Jaana niin rakastaa Ismoa.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta
Karin
Niin, minä jään yksin tähän asuntoon. Harmi, oli kyllä mukavaa yhdessä. Mutta tuo Jaana niin rakastaa Ismoa.
Maaritti
Taidat kuitenkin hankkia sinne asumaan jonkun toisen alkoholistin luoksesi. Tämä on niin ennalta-arvattavaa.
Karin
Keväältä tuttu av-mamma kauhukakaralapsineen on tehnyt paluun sairaalan päivystykseen. Lasut eivät ole auttaneet ja lapset ovat kuulemma kotikoulussa.
Kalle
Tänäänkään en ehdi syömään lounasta kun töissä on niin kiireistä.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta
Karin
Maaritti
Taidat kuitenkin hankkia sinne asumaan jonkun toisen alkoholistin luoksesi. Tämä on niin ennalta-arvattavaa.
Karin
Voisin vaikkaa ottaakin. Saisinpa autettua jotakuta raitistumaan.
Maaritti
Oikeastiko Cindyn vaatteiden mallina toimii joku pikkutyttö? Voi voi.
Isabella
Isabella nyt tuskin Oliverin huoltajuutta saa kun hylkäsi Oliverin kokonaan monta vuotta sitten. Sebastiankin on täysin sopimaton huoltajaksi, eikä ole huolehtinut Oliverista.
Juoruakka