Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.
Sofia
Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.
Mvh. Karin Ekholm
No minä en kaipaakaan joidenkin hienostelijoiden arvostusta, jotka eivät tiedä todellisesta elämästä yhtään mitään.
Maaritti
Mennään kohta Lailan ja Matiaksen kanssa pizzabuffettiin. Kuulemma haluavat taas pizzaa ja limua. Kouluruokaa ei kuulemma oikein pysty syömään..
Miki
Vierailija kirjoitti:
Mennään kohta Lailan ja Matiaksen kanssa pizzabuffettiin. Kuulemma haluavat taas pizzaa ja limua. Kouluruokaa ei kuulemma oikein pysty syömään..
Miki
Haluaisivat tilata kouluunkin pizzan lounaaksi, mutta sen olen kieltänyt. Olen luvannut pizzaa 2-3 kertaa viikossa kunhan syövät nyt vaan sen kouluruoan ja juovat koulussa vettä janoonsa.
Miki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.
Mvh. Karin Ekholm
No minä en kaipaakaan joidenkin hienostelijoiden arvostusta, jotka eivät tiedä todellisesta elämästä yhtään mitään.
Maaritti
Tiedämme mekin oikeasta elämästä jotain sentään kaikista tärkeintä, ilman jatkuvassa humalatilassa olemista. Kära vän, päihderiippuvaisen elämä ei ole todellista elämää. Toivottavasti sinäkin joskus vielä tajuat tämän asian oikean laidan.
Karin
Mukavaa olla taas töissä lääkärin hommissa. Paljon on kylläkin potilaita ja henkilökunnasta on pulaa. En ehdi syömään lounasta, mutta ei se nyt haittaakaan. Olen aika innoissani tästä.
Kalle
Kamala nälkä ja väsyttää. Koulupäivä on ollut raskas, piti herätä aikaisin ja koulussa oli pahaa ruokaa niin ei syöty.
Laila ja Matias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Mvh. Karin Ekholm
Maaritti
Tiedämme mekin oikeasta elämästä jotain sentään kaikista tärkeintä, ilman jatkuvassa humalatilassa olemista. Kära vän, päihderiippuvaisen elämä ei ole todellista elämää. Toivottavasti sinäkin joskus vielä tajuat tämän asian oikean laidan.
Karin
Sinä olet vain rahalla hankkinut kaiken lapsillesi sun muille. Minä olen joutunut tekemään paljon töitä saadakseni lapsilleni hyvää elämää.
Maaritti
Aion erota Sakusta. Se muutenkin haluaa palata taas kalahommiin. Ehkä minusta ja Antista voisi tulla jotain.
Katariina
Susu kehtasi käydä taas ovellani. Jättäisi minut rauhaan! En koskaan anna hänelle anteeksi.
Elina
Joonatan näköjään asuu taas Pihlajakadulla. Uskaltaisinko pyytää häntä ulos?
Sofia
Minnekäs Karinin viesti hävisi? No ei ihme että se poistettiin, olihan siinä paljon itsekehuskelua.
Maaritti
Oikeudenkäynnit alkaa pian näissä huoltajuusasioissa. Itseäni ei kiinnosta yhtään sen Evan tilanne, kunhan minä saan Oliverin itselleni.
Isabella
Vierailija kirjoitti:
Minnekäs Karinin viesti hävisi? No ei ihme että se poistettiin, olihan siinä paljon itsekehuskelua.
Maaritti
God morgon kära vän! Kerroin siinä viestissä vain faktoja itsestäni.
Karin
Sain töitä Espoosta yksityiseltä lääkäriasemalta. Muutan Espooseen Monica ja Sabrinan naapuriin. Jätin Sakun ja Saku lähtee tänään ulkomaille.
Katariina
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saan itselleni Nadjan huoltajuuden.
Linda
Pidä näppisi erossa mun tyttärestä!
Eva
Huomenna pitäisi selvitä, pääsenkö töihin Mustavaara- yhtiöiden työterveyteen ja Mustavaarojen yksityislääkäriksi.
Katariina