Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
3921/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi selvitä, pääsenkö töihin Mustavaara- yhtiöiden työterveyteen ja Mustavaarojen yksityislääkäriksi.

Katariina

Vierailija
3922/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummuhan on näköjään menestynyt kirjailija.

Sofia

Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.

Mvh. Karin Ekholm

No minä en kaipaakaan joidenkin hienostelijoiden arvostusta, jotka eivät tiedä todellisesta elämästä yhtään mitään.

Maaritti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kohta Lailan ja Matiaksen kanssa pizzabuffettiin. Kuulemma haluavat taas pizzaa ja limua. Kouluruokaa ei kuulemma oikein pysty syömään..

Miki

Vierailija
3924/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään kohta Lailan ja Matiaksen kanssa pizzabuffettiin. Kuulemma haluavat taas pizzaa ja limua. Kouluruokaa ei kuulemma oikein pysty syömään..

Miki

Haluaisivat tilata kouluunkin pizzan lounaaksi, mutta sen olen kieltänyt. Olen luvannut pizzaa 2-3 kertaa viikossa kunhan syövät nyt vaan sen kouluruoan ja juovat koulussa vettä janoonsa.

Miki

Vierailija
3925/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki syöttää lapsille liikaa roskaruokaa.

Susu

Vierailija
3926/5153 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Aaro ole kuollut? Miksei Salla kertonut!?

Laura

Vierailija
3927/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia

Isoäitisi on menestynyt kirjailija korkeintaan rahvaiden ja alkoholistien piireissä. Muissa piireissä tuollaista "menestymistä" ei arvosteta millään tavalla, kära vän.

Mvh. Karin Ekholm

No minä en kaipaakaan joidenkin hienostelijoiden arvostusta, jotka eivät tiedä todellisesta elämästä yhtään mitään.

Maaritti

Tiedämme mekin oikeasta elämästä jotain sentään kaikista tärkeintä, ilman jatkuvassa humalatilassa olemista. Kära vän, päihderiippuvaisen elämä ei ole todellista elämää. Toivottavasti sinäkin joskus vielä tajuat tämän asian oikean laidan.

Karin

Vierailija
3928/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olla taas töissä lääkärin hommissa. Paljon on kylläkin potilaita ja henkilökunnasta on pulaa. En ehdi syömään lounasta, mutta ei se nyt haittaakaan. Olen aika innoissani tästä.

Kalle

Vierailija
3929/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nälkä ja väsyttää. Koulupäivä on ollut raskas, piti herätä aikaisin ja koulussa oli pahaa ruokaa niin ei syöty.

Laila ja Matias

Vierailija
3930/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia

Mvh. Karin Ekholm

Maaritti

Tiedämme mekin oikeasta elämästä jotain sentään kaikista tärkeintä, ilman jatkuvassa humalatilassa olemista. Kära vän, päihderiippuvaisen elämä ei ole todellista elämää. Toivottavasti sinäkin joskus vielä tajuat tämän asian oikean laidan.

Karin

Sinä olet vain rahalla hankkinut kaiken lapsillesi sun muille. Minä olen joutunut tekemään paljon töitä saadakseni lapsilleni hyvää elämää.

Maaritti

Vierailija
3931/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion erota Sakusta. Se muutenkin haluaa palata taas kalahommiin. Ehkä minusta ja Antista voisi tulla jotain.

Katariina

Vierailija
3932/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susu kehtasi käydä taas ovellani. Jättäisi minut rauhaan! En koskaan anna hänelle anteeksi.

Elina

Vierailija
3933/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan näköjään asuu taas Pihlajakadulla. Uskaltaisinko pyytää häntä ulos?

Sofia

Vierailija
3934/5153 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadjaahan ei multa viedä. Aaro ei saa saada huoltajuutta.

Eva

Vierailija
3935/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekäs Karinin viesti hävisi? No ei ihme että se poistettiin, olihan siinä paljon itsekehuskelua.

Maaritti

Vierailija
3936/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenkäynnit alkaa pian näissä huoltajuusasioissa. Itseäni ei kiinnosta yhtään sen Evan tilanne, kunhan minä saan Oliverin itselleni.

Isabella

Vierailija
3937/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnekäs Karinin viesti hävisi? No ei ihme että se poistettiin, olihan siinä paljon itsekehuskelua.

Maaritti

God morgon kära vän! Kerroin siinä viestissä vain faktoja itsestäni.

Karin

Vierailija
3938/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saan itselleni Nadjan huoltajuuden.

Linda

Vierailija
3939/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä Espoosta yksityiseltä lääkäriasemalta. Muutan Espooseen Monica ja Sabrinan naapuriin. Jätin Sakun ja Saku lähtee tänään ulkomaille.

Katariina

Vierailija
3940/5153 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saan itselleni Nadjan huoltajuuden.

Linda

Pidä näppisi erossa mun tyttärestä!

Eva