Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
1821/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painatan formulamatkaa varten Taslasbisse-t-paitoja ja palkkaan promotytön, joka saakin toisen lipun kun Sallassa tai Gunnaria ei kiinnosta. Ehkä Evaa kiinnostaa tämä homma. Matka Espanjaan ja Monacoon tehdään tosin Taslasbisseä täynnä olevalla autolla. Ensin mennään laivalla Saksan ja siitä ajetaan Espanjaan ja sitten Espanjasta Monacoon ja sitten Saksaan ja laivalla kotiin.
Kari

Hei, todellakin voin lähteä! Pääsee vähäks aikaa eroon tästä Pihlajakadun kuivasta joukosta.
Eva

Vierailija
1822/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painatan formulamatkaa varten Taslasbisse-t-paitoja ja palkkaan promotytön, joka saakin toisen lipun kun Sallassa tai Gunnaria ei kiinnosta. Ehkä Evaa kiinnostaa tämä homma. Matka Espanjaan ja Monacoon tehdään tosin Taslasbisseä täynnä olevalla autolla. Ensin mennään laivalla Saksan ja siitä ajetaan Espanjaan ja sitten Espanjasta Monacoon ja sitten Saksaan ja laivalla kotiin.
Kari

Hei, todellakin voin lähteä! Pääsee vähäks aikaa eroon tästä Pihlajakadun kuivasta joukosta.
Eva

Taidan sittenkin pyytää Linda. Nyt kun muistelee niin Lindahan on mainostanut Taalasbisseä ennenkin.

Kari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tästähän saisi kehiteltyä ihan oikeitakin käänteitä sarjaan. Esim. tuo, että Kalle menee jonkun kanssa hienoon hotelliin omaan rauhaan ja Ismo ilmestyy kyttäämään, jollakin puhkeaa umpisuoli, lisää Karin Taalasbissen markkinointia hieman kyseenalaisin keinoin, Larin tai Samin paluu tai Sallan ja Karin häämatka, johon myös tunkee ulkopuolisia mukaan olisi hauska nähdä.)

Vierailija
1824/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta sille lapselle pitäis sanoa, että olet syntynyt tytöksi tai pojaksi(tai intersukupuoliseksi). Lapsi voi sitten itse jossain vaiheessa huomata ja tuoda ilmi jos kokee jotain muuta.

Vierailija
1825/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta sille lapselle pitäis sanoa, että olet syntynyt tytöksi tai pojaksi(tai intersukupuoliseksi). Lapsi voi sitten itse jossain vaiheessa huomata ja tuoda ilmi jos kokee jotain muuta.

(Sori, piti laittaa toiseen ketjuun!)

Vierailija
1826/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Tästähän saisi kehiteltyä ihan oikeitakin käänteitä sarjaan. Esim. tuo, että Kalle menee jonkun kanssa hienoon hotelliin omaan rauhaan ja Ismo ilmestyy kyttäämään, jollakin puhkeaa umpisuoli, lisää Karin Taalasbissen markkinointia hieman kyseenalaisin keinoin, Larin tai Samin paluu tai Sallan ja Karin häämatka, johon myös tunkee ulkopuolisia mukaan olisi hauska nähdä.)

(Niinpä!)

Vierailija
1827/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä en oo näkymätön, mä olen hengissä vielä...

Maaritti

Vierailija
1828/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Lindaa pyydät! Mä nyt olisin ollut parempaa seuraa!
Eva

Vierailija
1829/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari, lähetään kuitenkin vähän ulos. Tässä lähellä on Gigantti niin mennään sinne kävellen ostamaan iPad. Käydään samalla pizzalla. Palataan sitten takaisin tänne. Jos viitsit laittaa laitteen käyttökuntoon niin soitan sitten Ismolle, että kunnossa ollaan. Katsotaan sitten pari leffaa. Otetaan joku suoratoistopalvelu. Ennen lähtöä pitää kyllä käydä suihkussa, mutta toisaalta haluaisin uudelleen hotellin spahan ja saunaan. Noh,käydään siellä illemmalla.

Kalle

Vierailija
1830/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari, lähetään kuitenkin vähän ulos. Tässä lähellä on Gigantti niin mennään sinne kävellen ostamaan iPad. Käydään samalla pizzalla. Palataan sitten takaisin tänne. Jos viitsit laittaa laitteen käyttökuntoon niin soitan sitten Ismolle, että kunnossa ollaan. Katsotaan sitten pari leffaa. Otetaan joku suoratoistopalvelu. Ennen lähtöä pitää kyllä käydä suihkussa, mutta toisaalta haluaisin uudelleen hotellin spahan ja saunaan. Noh,käydään siellä illemmalla.
Kalle

Joo, mennään vaan. Siellä näyttäs olevan ihan ok ilmakin. Harmi että Ismo jaksaa huolehtia. Vakuutin sille kyllä että pidän susta huolta. Vaikka mä tiedän että sä pärjäät kyllä.

Lari

Vierailija
1831/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tänäänki katella Noelin kaa vähän bisneksiä.
Eva

Vierailija
1832/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda, tuletko taas malliksi Taslasbisselle? Nyt tarvitsee siis vain jaella Taalasbissen paidassa Taalasbissejä Espanjan ja Monacon formulavarikoilla. Sinähän osaat ranskaakin niin tuolla Monacossa siitä on varmasti hyötyä. Voit varmasti ajaakin osan matkasta?

Kari

Vierailija
1833/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Joo, mennään vaan. Siellä näyttäs olevan ihan ok ilmakin. Harmi että Ismo jaksaa huolehtia. Vakuutin sille kyllä että pidän susta huolta. Vaikka mä tiedän että sä pärjäät kyllä.
Lari

Osaat varmasti sanoa, mikä noista iPadeista on paras.

Kalle

Vierailija
1834/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin Larille yllätykseksi ensi viikonlopulle vielä Tukholman risteilyä Commandore-luokassa. Varaukset voin hoitaa sillä aikaa kun Lari laittaa iPadia käyttökuntoon. Mietin myös, että voidaan alkaa käymään yhdessä salilla tai lenkillä.

Kalle

Vierailija
1835/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit! Jos uhkailee vielä kerrankin tulevasi luokseni ryyppäämään Naantaliin taksilla ja vieläpä humalatilassa, niin joudun valitettavasti soittamaan poliisit paikalle.

Karin

Vierailija
1836/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uhkailet

Karin

Vierailija
1837/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda, tuletko taas malliksi Taslasbisselle? Nyt tarvitsee siis vain jaella Taalasbissen paidassa Taalasbissejä Espanjan ja Monacon formulavarikoilla. Sinähän osaat ranskaakin niin tuolla Monacossa siitä on varmasti hyötyä. Voit varmasti ajaakin osan matkasta?
Kari

Et varmana ota Lindaa mukaasi! Ties mitä se saa päähänsä ja yrittää siellä sua vikitellä! Mähän saisin olla aivan huolesta soikeana että mitä siellä tapahtuu!

Salla

Vierailija
1838/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin Kallelle mahdollisimman helppo käyttöisen iPadin. Se taas näyttää suunnittelevan jotain muun pään menoks. <3

Lari

Vierailija
1839/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...päiväkodin lapset on pihalla taas...
Maaritti

Sinä se oot pihalla, ihan konkreettisestikin näköjään!
Taas vaihteeksi...

Jukka

Vierailija
1840/5153 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Laulu kaikuu kaikkialle taloon.*

Mä kuuntelen tomppaa! Mä tunnen kuinka rummut lyö...!

Maaritti