Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Mutta Ismo, ethän sinä voi aikuista poikaasi varjostaa!
Pipsa
Mitä se Laila höpöttää Noelista?
Susu
Jouduttiin sitten sairaalaan. Larin vointi huononi ja omani parani, joten ollaan nyt samalla tasolla. Samaan huoneeseen päästiin onneksi. En ole jaksanut kertoa tästä Ismolle.
Kalle
Vakoilen täällä hotellilla Linda ja Karia valepuvussa. Jestas mikä junttimeininki noilla on. Juovat olutta Taslasbissen t-paidoissa. Joku on kiinnostunut kun selkeä liikeneuvottelukin tuossa on käynnissä. Linda siis hoitaa puhumisen kun Karin kielitaito on niin surkea.
Salla
Rupean itsekin pelaamaan pokeria. Huijaan Mikin rahat.
Eva
En ymmärtää, että Miki heitti ulos ja jätti kylmästi.
Eva
Kuulin jotain juttua, että Kallekin olisi nyt koronassa ja täällä sairaalassa potilaana.
Sampo
Lopeta tuo jankutus Eva! Tee jotain järkevää! Minäkin auttelen Karia Taalasbissen kanssa.
Linda
No nyt se Noel vääntelee naamaansa oudosti.
Laila
Kylläpä siellä sairaalassa riittää porukkaa.
Susu
Olenhan ismo saan tehdä mitä haluan tai nyrkki heiluu! Pidän vain huolta pojastani siksi varjostan välillä kun kerkeän kiireiltäni.
No niin. En ole saanut koronatartuntaa, mutta klamydia löytyi.
Miki
Asuupas nykyään Pihjalakadulla kovin hulttioporukkaa.
Tyyne Puustisen haamu
Tyynen henki on taas levottomalla tuulella! Tätä se mun viime öinen uneni tiesi!
Ulla
Toivottavasti Miki et tartuttanut minua, sillä muuten se saattaa olla Noelilla ja sitten Susulla...
Eva
Käyttäkää ehkäisyä. Pihlajakadun asukkaat eivät paljoa ehkäisyä käyttele.
Juoruakka
Hyvä tapas-illallinen ja lasi punaviiniä nautittuna. Ensiluokkaista kaikki oli. Lindan ja Karin välillä ei mitään mainittavaa ole tapahtunut. Eivät vielä ole tajunneet, että olen tarttaillut heitä.
Salla
Onpas täällä sairaalassa huonoa ruokaa. Mitä en ole tätä aikaisemmin tajunnut? Tästä on kyllä säästetty hyvin paljon ja itse olen ollut näitä päätöksiä tekemässä.
Kalle
Minä liikun vain kun stalkkaan ettei kalle taas repsahda juomaan! Se on kovaa tämä isän homma koskaan ei lopu.